Άτυχός ο Τζελέπης στο Rok Cup International Finals 2013

Άτυχος ήταν ο Έλληνας πιλότος, Τζελέπης Πάρης, στον αγώνα του Rok Cup International Finals 2013, καθώς λόγω εγκατάλειψης δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα!


Ανταπόκριση από το Lonato: Καλογηράτος Μίκης

Ο Πάρης Τζελέπης και η PRT Motorsport, αποτελούσαν τη μοναδική ελληνική αποστολή στον αγώνα του φετινού Rok Cup 2013 στην πίστα South Garda Karting, σύνολο 288 συμμετοχών (!) και συμμετείχαν στην κατηγορία Rok.

Ο Έλληνας πιλότος, μπήκε πολύ ορεξάτος στον αγώνα του Σαββάτου και στα ελεύθερα δοκιμαστικά κατέγραψε τον 10ο χρόνο του γκρουπ του, δείχνοντας πιο βελτιωμένος σε σχέση με χθες.

Στον ημιτελικό, όμως, παρά την πολύ καλή του προσπάθεια ενεπλάκη σε ατύχημα 5 γύρους πριν το τέλος και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να βρεθεί στον τελικό της κατηγορίας.

Κατά τ' άλλα την κατηγορία που συμμετείχε ο Τζελέπης, κέρδισε ο Ελβετός Stefan Bar (Top Kart), με δεύτερο τον Ιταλό Carlo Aldera (Tony Kart) και τρίτο τον Πολωνό Frankowski Krzysztof (Birel).

Στην κατηγορία MINI Rok, το βάθρο συμπλήρωσαν 3 Ιταλοί, με καλύτερο τον Nicola Abrusci (Tony Kart), ενώ την 2η και 3η θέση πήραν αντιστοίχως οι Watt Noah και Nazim Azman και οι δύο με MAF.

Για την κατηγορία Junior Rok, η Ιταλία είχε επίσης τον πρώτο λόγο. Την 1η θέση κατέκτησε ο Alessandro Di Corri (Tony Kart), μετά την ποινή που επιβλήθηκε στον Durante Cossimo (Tony Kart) η οποία του στέρησε την πρωτιά και τον τίτλο. Δεύτερος στην κατηγορία τερμάτισε ο Danilo Albanese (Kosmic), ενώ τρίτος ο Γάλλος Bryan Elpitiya με Energy.

Στην κατηγορία Super Rok, άλλοι τρεις Ιταλοί ανέβηκαν στο βάθρο, με 1ο τον Riccardo Cinti (Tony Kart), 2o τον Gianmarco Eecoli (Tony Kart) και 3ο τον Michele Imberti (Tony Kart).

Τέλος για τα εξατάχυτα Shifter Rok, νικητής ήταν ο Paolo Bonetti (Tony Kart), 2oς ο Cioffi Gaetano (Tony Kart) και στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Andrea Tonoli (Energy).

Ο φετινός Παγκόσμιος Τελικός του Rok Cup είχε αρκετές αλλαγές. Καταρχήν, φέτος δεν υπήρχαν σκέλη μικρών τελικών. Επίσης, η φιλοσοφία των αγωνοδικών ήταν αρκετά πιο ελαστική σε σχέση με άλλες χρονιές όσον αφορά τα χτυπήματα μεταξύ των πιλότων αλλά και τις ποινές για το σύνολο των κατηγοριών. Τέλος, καθαρά για το αγωνιστικό κομμάτι, ήταν φανερό ότι, παρά τον ενιαίο χαρακτήρα του αγώνα το στήσιμο των μοτέρ έπαιζε τον καταλυτικότερο ρόλο.

* Ο ανταποκριτής μας Καλογηράτος Μίκης, βρέθηκε στο Lonato στα πλαίσια της συνεργασίας και της  αγωνιστικής καθοδήγησης που προσφέρει στον νεαρό πιλότο Ivan Grigoriev, της DR Racing, ο οποίος παρά τον πολύ καλό αγώνα του, ήταν άτυχος τρακάροντας 2 φορές και τελικά έμεινε 20ος στο γκρουπ του και εκτός τελικού.

Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας
  

Related

WSK 7232480153767724152

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item