Μεγάλη νίκη ο Fore, άτυχος ο Μοβσεσιάν στο 42o Trofeo delle Industrie

Με πολύ μεγάλο νικητή τον Ιταλό Davide Fore, ολοκληρώθηκε χθες, το 42ο Trofeo delle Industrie στο Lonato της Ιταλίας. Άτυχος ο Έλληνας πιλότος Μοβσεσιάν Σέρκος, που έχασε την πρόκριση στον τελικό για μία θέση!


Ο πολύ αγαπητός στο ελληνικό κοινό, από την παρουσία και την νίκη του στον αγώνα του P.I.C.K. Patra's 2011, Davide Fore με CRG-TM, ήταν ο μεγάλος νικητής του φετινού Trofeo delle Industrie (ή αλλιώς Memorial Carlo Fabi), που διεξήχθη για 42η χρονιά στην πίστα South Garda Karting του Lonato.

Ο Ιταλός πιλότος, λοιπόν, κυριάρχησε στην κατηγορία των εξατάχυτων καρτ ΚΖ2, αφού κέρδισε και τον ημιτελικό και τον τελικό, αποσπώντας ταυτόχρονα και το βραβείο Memorial Carlo Fabi. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική επιτυχία, καθώς ο Fore κατακτά το συγκεκριμένο τρόπαιο για δεύτερη φορά στην καριέρα του μετά το 1989(!), μπαίνοντας έτσι στο Hall of Fame του θεσμού.

Ο Fore, που μεταξύ άλλων είναι και προπονητής του ''δικού μας'' Πρωταθλητή Κωνσταντίνου, στην εργοστασιακή ομάδα της CRG, κατέβηκε αυτή τη φορά με την υποστήριξη της Πολωνικής ομάδας DTK, δορυφορικής ομάδας της CRG. Τoν Ιταλό ακολούθησαν στο βάθρο, ο συμπατριώτης του Roberto Toninelli, με Birel-TM, ως δεύτερος και ο Αυστριακός Marcel Mueller, με CRG-Modena, ως τρίτος. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν, ο Ολλανδος Jorrit Pex επίσης με CRG-TM και ο Ιταλός Enrico Bernardotto με Maranello-TM.

Ο Έλληνας πιλότος Μοβσεσιάν Σέρκος, αγωνίστηκε με τα χρώματα της Maranello Kart Hellas και αποτέλεσε τη μοναδική ελληνική παρουσία στον αγώνα, ήταν όμως υπερβολικά άτυχος, αν και έδειξε ότι μπορούσε το κάτι παραπάνω.

Στα προκριματικά του Σαββάτου, εγκατέλειψε δύο γύρους πριν το τέλος του πρώτου σκέλους, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με την τρόμπα νερού στο καρτ του, ενώ στο δεύτερο σκέλος είχε την ταχύτητα να ανέβει αρκετά ψηλά, αλλά ο καλός του αγώνας περιορίστηκε από το σπασμένο κάθισμα, που τον άφησε στην 15η θέση.

Ακόμα και έτσι, όμως, ο Μοβσεσιάν πάλεψε για την είσοδο στον τελικό από το σκέλος ''δεύτερης ευκαιρίας'', όπου όμως τερμάτισε 7ος, χάνοντας για μία θέση την πρόκριση στον τελικό.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες κατηγορίες, είχαμε επίσης σπουδαίο θέαμα και αρκετές εκπλήξεις.

Μία από αυτές είχαμε στα αυτόματα KF3 (Junior), όπου νικητής αναδείχθηκε ο Ρώσος Alexander Vartanyan (Tony Kart-Vortex) της Ward Racing, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Ιταλού Alessio Lorandi (Tony Kart-Parilla) της BabyRace, ο οποίος οδηγούσε μέχρι το τέλος τον αγώνα αλλά αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και έκοψε το ρυθμό του χάνοντας τη νίκη. 

Τρίτος τερμάτισε ο Ιταλός Tommaso Mosca (Tony Kart-TM) της Mosca Racing, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν ο Βρετανός Fewtrell Max (FA Kart-Vortex) και το μεγάλο όνομα της κατηγορίας, ο επίσης Βρετανός Lando Norris (FA Kart-Vortex).

Στην άλλη κατηγορία των αυτόματων καρτ KF2, το τρόπαιο σήκωσε ο Βρετανός Callum Illott (Zanardi-Parilla) της Chiesa Corse συνεχίζοντας την καλή του φόρμα από το πρόσφατο WSK Final Cup, ενώ τη δεύτερη θέση κατέκτησε ο Ιταλός Stefano Cucco (Birel-TM) και την τρίτη ο Βρετανός Ollie Norris (FA Kart-Vortex). Μέσα στην πρώτη πεντάδα τερμάτισαν και ο Δανός Christian Sorensen (Tony Kart-Vortex), με τον Ρώσο Maxim Kim (DR-TM).

Τέλος, στην κατηγορία MINI 60, είχαμε απόλυτη Ιταλική κυριαρχία με τέσσερις τοπικούς ήρωες στις πρώτες θέσεις. Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο νικητής του Ιταλικού Πρωταθλήματος στα ΜΙΝΙ, Nicola Abrusci (Tony Kart-Lke) δείχνοντας ότι διανύει περίοδο μεγάλης φόρμας. Δεύτερος τερμάτισε ο Leonardo Marseglia (Top Kart-Parilla), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Domenico Cicognini (Energy-Lke). Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Christian Cobellini (Top Kart-Lke) και στην πέμπτη θέση, ο πιλότος από την Μαλαισία Abdul Gafar Muizzudin (CRG-Hero/Lke).

Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας

Related

WSK 7560624282036429968

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Ο Σερκος φετος επιβεβαιώνει τον κανόνα...
    10 λύπες μια χαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item