Δυσοίωνο το μέλλον των KF Junior το 2014

Δύσκολα φαίνονται να είναι τα πράγματα για την κατηγορία KF Junior, όσον αφορά τις συμμετοχές αθλητών με την έναρξη της νέας σαιζόν του 2014.


Οδεύοντας ολοταχώς προς το τέλος της φετινής αγωνιστικής σαιζόν, οι μεγάλες διεθνείς ομάδες έχουν ήδη αρχίζει να ψάχνουν για τα νέα αστέρια, που θα πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία KF Junior το 2014.

Προφανώς η στελέχωση των ομάδων με πιλότους είναι δύσκολη (όπως αντίστοιχα και στα ΜΙΝΙ) λόγω της μεταπήδησης πολλών οδηγών στην ανώτερη κατηγορία, αυτή των KF.

Τα πράγματα, όμως, γίνονται ακόμα πιο δύσκολα την επόμενη χρονιά, αφού όπως όλα δείχνουν θα υπάρχουν και αρκετές διαρροές αθλητών προς φθηνότερες από πλευράς κόστους κατηγορίες, ειδικά από χώρες με μεγάλη παράδοση στο καρτ, όπως οι χώρες της Δυτικής Ευρώπης.

Όπως φαίνεται πλέον, οι ενιαίοι αγώνες όπως τα ROTAX Challenge, το Rok Cup, το IAME X30 Challenge και τα Easykart, αρχίζουν να συγκεντρώνουν ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον.

Αν ρίξουμε και μια ματιά στους αριθμούς, οι δυσοίωνες προβλέψεις δείχνουν να επιβαιβεώνονται. Για παράδειγμα, η Γαλλία το 2010 είχε 13 πιλότους στα KF3 στο Winter Cup και 9 στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, με τους αντίστοιχους αριθμούς για φέτος να είναι 9 και 7. Επιπλέον, οι διοργανωτές του Winter Cup, Ιταλοί είχαν το 2010, 26 συμμετοχές και φέτος μόλις 11. Στο ίδιο μοτίβο και οι Γερμανοί με 9 πιλότους το 2010 και μόλις 3 φέτος.

Επομένως, δεν πέφτουν και πολύ έξω, όσοι μιλούν για κατάρρευση της κατηγορίας το 2014, αν κινηθούν τα πράγματα στους ίδιους ρυθμούς.

Την ίδια στιγμή υπάρχουν χώρες που διαρκώς αυξάνουν την παρουσία τους, εξαιρώντας την Φιλανδία που έτσι κι αλλιώς είναι πολιτιστικό της φαινόμενο να έχει τους περισσότερους Πρωταθλητές στα μηχανοκίνητα ανά κάτοικο της χώρας.

Χώρες όπως η Ρωσία, η Πολωνία, η Ινδία, η Κίνα, η Αργεντινή ή η Βενεζουέλα δείχνουν να επενδύουν στην ανάπτυξη νέων ταλέντων μέσα από την κατηγορία KF Junior.

Μια λογική εξήγηση για τη διαφορετική αυτή στάση, αποτελεί το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον που επικρατεί, καθώς με την οικονομική κρίση που πλήττει εδώ και καιρό την Γηραιά Αλβιώνα, είναι φυσιολογικό να μην υπάρχουν αρκετοί πόροι πλέον, ενώ αντίθετα οι χώρες που απ' ότι φαίνεται επενδύουν περισσότερο στην ανάπτυξη των νέων οδηγών, είναι και χώρες με συνεχώς, αυξανόμενους οικονομικούς πόρους.

Συνεπώς εδώ τίθεται ένα σοβαρό ερώτημα: Θα καταλήξει το καρτ να αποτελείται από έναν πολύ μικρό αριθμό πλούσιων ανθρώπων ανά τον κόσμο και θα συρρικνωθεί εντελώς;

Ευτυχώς, μέχρι στιγμής η παγκόσμια ομοσπονδία CIK-FIA, φαίνεται να έχει αντιληφθεί το πρόβλημα και σίγουρα μαζί με τους επαγγελματίες του χώρου δεν εγκαταλείπουν την φιλοσοφία τους για ''άνοιγμα'' του αθλήματος σε μεγαλύτερη βάση συμμετεχόντων διεθνώς, οπότε το προαναφερθέν σενάριο φαντάζει μακρινό.

Εν τέλει, το γενικότερο ''άνοιγμα'' του καρτ σε ευρύτερο κοινό, μπορεί να το μετατρέψει σε οικονομικά πιο προσιτό για όλους.

Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας

Related

WSK 904962787410680061

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item