Φωτορεπορτάζ από το ατύχημα του "Κωνσταντίνου" στο WSK Final Cup

Δείτε τις φωτογραφίες από το συμβάν στο WSK Final Cup στην πίστα 7 Laghi στο Castelletto di Branduzzo, μεταξύ του Ρώσου Mazepin, εργοστασιακού οδηγού της ΤΟΝΥ και του "Κωνσταντίνου".



Οι φωτογραφίες καλύπτουν καρέ-καρέ τις συγκλονιστικές λεπτομέρειες ενός γεγονότος που κατέστρεψε τον αγώνα στον Έλληνα πρωταθλητή που παρά λίγο να βλάψει σοβαρά τη σωματική του ακεραιότητα. 
Το συμβάν έγινε στην πρώτη στροφή, αμέσως μετά την εκκίνηση του πρώτου κατατακτήριου σκέλους A-B, το πρωί του Σαββάτου 2/11/2013.



Είχε προηγηθεί ανάλογο συμβάν την Παρασκευή 1/11/2013 το απόγευμα, αμέσως μετά την εκκίνηση του σκέλους B-D πάλι με τον ίδιο οδηγό και στο ίδιο σημείο.
Τότε ο "Κωνσταντίνος" είχε χάσει αρκετές θέσεις από το κτύπημα που είχε δεχθεί από πίσω, αλλά είχε κατορθώσει να κρατήσει το κάρτ, να συνεχίσει τον αγώνα και μάλιστα να τερματίσει 16ος, μπροστά από τον Mazepin που περιορίστηκε στην 20η θέση.




Το Σάββατο όμως το κτύπημα του Mazepin, που εκκινούσε πάντοτε πίσω από τον "Κωνσταντίνο" στο γκρουπ Β, ήταν πολύ πιο βίαιο, με αποτέλεσμα να καβαλήσει κυριολεκτικά το καρτ του διαγωνίως, από αριστερά προς τα δεξιά.




Οι αριστεροί τροχοί του κύλισαν πάνω στο δεξί χέρι και το δεξί πόδι του "Κωνσταντίνο" και τον τραυμάτισαν στον δεξί αγκώνα, ενώ ταυτόχρονα κατέστρεψαν το τιμόνι του.

Ο πίσω δεξιός τροχός βρέθηκε να κρέμεται στον αέρα, ενώ ο αριστερός σφηνώθηκε στο εμπρός μέρος του καρτ του "Κωνσταντίνου", κοντά στο δεξί του πεντάλ, όπου συνέχισε να σπινάρει, αφού ο Ρώσος οδηγός συνέχισε ακάθεκτος να γκαζώνει για να συνεχίσει τον αγώνα.
 Σαν από θαύμα δεν υπήρξε σοβαρός τραυματισμός στο πόδι του "Κωνσταντίνου" από τον τροχό που σπινάριζε δίπλα του.


Ο Έλληνας οδηγός κατόρθωσε να απεγκλωβιστεί από το καρτ του ενόσω ο Mazepin γκάζωνε και να σηκωθεί όρθιος με τη βοήθεια μόνο του αριστερού του χεριού. Το δεξί με δυσκολία μπορούσε να το κινήσει, ενώ ο πόνος στον αγκώνα ήταν αφόρητος.


Την κατάσταση έλυσε με αποφασιστικό τρόπο ο κριτής, ο οποίος έσπευσε αμέσως στο σημείο του συμβάντος, έβγαλε τον Ρώσο οδηγό από το καρτ του, διαχώρισε ο ίδιος τα δύο καρτ, τα έδιωξε εκτός αγωνιστικού χώρου, και φώναξε τους νοσοκόμους - τραυματιοφορείς για να μεταφέρουν τον τραυματία "Κωνσταντίνο".






Η μεταφορά στον γιατρό του αγώνα έγινε χωρίς φορείο, αφού δεν υπήρχε πρόβλημα στα πόδια. 
Ο γιατρός εξέτασε το χέρι που είχε αρχίσει να πρήζεται, διαπίστωσε ευτυχώς ότι δεν υπήρχε κάταγμα και έδωσε τις πρώτες βοήθειες. 
Ο "Κωνσταντίνος" είχε κυριολεκτικά άγιο, αφού απέφυγε το κάταγμα στα δάκτυλα του χεριού του και γλύτωσε το πόδι του από σοβαρό τραυματισμό.




Ο πόνος στο χέρι ήταν αφόρητος και χρειαζόταν πλήρη ανάπαυση για 24 τουλάχιστον ώρες πριν αρχίσει να κάνει κάποιες κινήσεις πάλι. 
Η οδήγηση υπό την επήρρεια παυσίπονων απαγορεύεται από τους Κανονισμούς, γιατί αυξάνουν τον χρόνο αντίδρασης του οδηγού και μειώνουν τα αντανακλαστικά του. 
Αγώνας τέλος λοιπόν για το Σάββατο και ίσως και την Κυριακή.



Παρόλα αυτά ο "Κωνσταντίνος" προσπάθησε να σώσει τον αγώνα του μπαίνοντας λίγες ώρες αργότερα στο επόμενο σκέλος Β-Ε, το οποίο όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από τον πόνο πριν συμπληρώσει ένα γύρο. 

Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος B-C δεν πήρε μέρος. Η τελευταία αγωνιστική προσπάθεια του "Κωνσταντίνου" ήταν την Κυριακή με τη συμμετοχή του στο warm up και στον ημιτελικό Α. 

Στον ημιτελικό ξεκίνησε από την τελευταία θέση (34η) και οδηγώντας ουσιαστικά με ένα χέρι κατόρθωσε να κάνει καλή εκκίνηση και να φθάσει μέχρι την 21η θέση στα μέσα του αγώνα φτάνοντας μόλις τέσσερις θέσεις μακρυά από το θαύμα της εισόδου στον τελικό! 

Κατά τη διάρκεια όμως μιας προσπέρασης από τις πολλές, η μειωμένη μυϊκή δύναμη και ο πόνος που αυξανόταν με την πάροδο του χρόνου δεν επέτρεψαν την ολοκλήρωση της προσπέρασης και ακολούθησε έξοδος. 

Βρέθηκε στην τελευταία θέση και παρόλο που είχε χαθεί κάθε ελπίδα για να μπει στον τελικό, συνέχισε και ολοκλήρωσε τον αγώνα του. 

Για την ιστορία ο υπεύθυνος του ατυχήματος, Ρώσος Mazepin, συνέχισε τον αγώνα χωρίς το εμπόδιο του "Κωνσταντίνου" καλύπτοντας τη διαφορά από την εγκατάλειψη του Σαββάτου και τερμάτισε στον τελικό 16ος, που ασφαλώς θα ήταν ακόμα καλύτερη αν δεν είχε χάσει σκέλος. 

Μια αρκετά ασφαλής εκτίμηση είναι ότι ο 'Ελληνας πρωταθλητής χωρίς τον τραυματισμό και τις εγκαταλείψεις θα μπορούσε να είχε τερματίσει άνετα σε πολύ καλή θέση, αφού εκκινούσε πάντοτε μπροστά από τον αντίπαλό του και είχε καλύτερη βαθμολογία στο σκέλος της Παρασκευής. 

Δηλαδή θα μπορούσε να είχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για πρώτο αγώνα στην απαιτητική KFj και σε αγώνα τόσο υψηλού επιπέδου με τη συμμετοχή όλων των μεγάλων ονομάτων της κατηγορίας.



Related

WSK Final Cup 3768385662964825455

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Το πιο ωραίο που είδα είναι οτι δεν τα παράτησε. Για άλλη μια φορά νικητης,
    Περαστικά Κωνσταντίνε, αν και δεν βλέπω να έχεις ανάγκη. Ποτε είναι ο επόμενος αγώνας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Ο επόμενος αγώνας θα είναι το 2014. Μέχρι τότε πολλές προπονήσεις με την ομάδα και προετοιμασία για την επόμενη χρονιά.
      Κωνσταντίνος

      Διαγραφή
  2. Ο Κωνσταντινος εχει αποδειξει σε ολους μας ποσο καλος πιλοτος ειναι,δυστηχως αυτα συμβαινουν στους αγωνες.Εγω αυτο που εχω να πω ειναι οτι μετα απο αυτο το συμβαν....'''ΣΩΘΗΚΑΝ'''αρκετοι γρηγοροι!Παντα επιτυχιες ''μικρε'' πρωταθλητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item