Ο αγώνας βάφτηκε με αίμα

Σε κρίσιμη κατάσταση βρίσκεται από το πρωί ο γαμπρός του Γιώργου Μπόμπολα, Λουκάς Γιαννακούλης ο οποίος συμμετείχε στο ράλι Παλλάδιο, αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος. 



Ο έμπειρος οδηγός αγώνων (αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας) συμμετείχε με μία Porsche 911 RSR και μαζί με τον Γιώργο Πετρόπουλο διεκδικούσαν μία καλή θέση στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων.

Δυστυχώς όμως με το ξεκίνημα του αγώνα και από τη πρώτη ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης 1», το πλήρωμα είχε μία τρομακτική έξοδο με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Στο 6,5 χιλιόμετρο της συγκεκριμένης ειδικής το αυτοκίνητο «έχασε το πίσω μέρος» έκανε τετ-α-κε και χτύπησε σε δέντρο από την πλευρά του οδηγού στη μέση της πόρτας. 

Παρά τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν όλα τα αγωνιστικά πληρώματα που συμμετέχουν σε αγώνες, η σύγκρουση με δέντρο ήταν σφοδρή. Το αποτέλεσμα ήταν να χτυπήσει στο κεφάλι και στα πλευρά ο οδηγός Λουκάς Γιαννακούλης ενώ ο συνοδηγός Γιώργος Πετρόπουλος χτύπησε στο χέρι του. 

Ωστόσο η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο οδηγός μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Θριάσιο. Οι γιατροί διέγνωσαν πως η κατάσταση της υγείας του είναι εξαιρετικά σοβαρή και γι αυτό το λόγο αποφάσισαν να τον μεταφέρουν στο Αττικό νοσοκομείο. 

Ο οδηγός φέρει βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και έχει υποστεί σοβαρή ζημιά ο ένας του πνεύμονας. 

Από την πλευρά τους, οι οδηγοί των ιστορικών αυτοκινήτων ως ένδειξη συμπαράστασης σταμάτησαν τον αγώνα ενώ οι υπόλοιποι συνέχισαν κανονικά. 

Από την πλευρά της η διοργανώτρια λέσχη Start Line σε ενημέρωση από την σελίδα της στο Facebook έγραψε για το περιστατικό: 

«O Λουκάς Γιαννακούλης, ο οδηγός της Porsche 911 που είχε την έξοδο στην ε.δ. Άγιος Ιωάννης έχει τραυματιστεί και βρίσκεται εκτός κινδύνου. Ο συνοδηγός του, Γιώργος Πετρόπουλος προσκομίστηκε επίσης στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους». 



Αξίζει να αναφέρουμε ότι η ειδική διεκόπη, ενώ ο απεγκλωβισμός έγινε πολύ γρήγορα από την πυροσβεστική υπηρεσία. 

Ο Λουκάς Γιαννακούλης, σύζυγος της Μαρίας Μπόμπολα, έτρεχε για πολλά χρόνια στους αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας ενώ έχει συμμετάσχει στο παρελθόν με μοτοσικλέτα στο ράλι Ντακάρ. 

Ο Λουκάς Γιαννούλης είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός. Αποφοίτησε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1983). Υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την επίβλεψη εργοταξίων για έργα Πολιτικού Μηχανικού και υπαίθρια έργα. Το 1992 ορίστηκε Υπεύθυνος Έργων για το σύνολο των ιδιωτικών έργων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Από το 1995 μετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας με τομέα ευθύνης τη διασφάλιση ποιότητας και το 1999 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. 

Το 2000 και μετά τη συμφωνία για μετοχική συνεργασία της ΑΚΤΩΡ με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και την ΤΕΒ ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ΤΕΒ Α.Ε. Το 2001 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της REDS A.E. (πρώην ΚΑΜΠΑΣ). Τον Μάιο του 2002, με την απόσχιση και εισφορά των κατασκευαστικών κλάδων των εταιριών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και ΤΕΒ στην εταιρία ΑΚΤΩΡ, είχε οριστεί Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. (πρώην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ) ως Μέλος, εκτελεί χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ Facilities Management και Αντιπροέδρου στην ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ που ειδικεύεται σε έργα ανάπλασης χώρων και διαμόρφωσης τοπίων.

Το συμβάν έχει συγκλονίσει ολόκληρο τον κόσμο του μηχανοκίνητου και η συντακτική ομάδα του Kartnews εύχεται περαστικά και γρήγορη ανάρρωση στον άτυχο οδηγό.

Πηγή: zougla.gr

Related

news 3489044835862528952

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Σίγουρα η ενημέρωση είναι καλό να υπάρχει.Όμως όταν συνυπάρχουν ενημέρωση και κιτρινισμός αυτό είναι κακό-κάκιστο.Ειδικά δε γιά τον χώρο αυτό (του μηχαναθλητισμού).Υπήρξε όντως αυτό το συμβάν αλλά η έκφραση "βάφτηκε με αίμα"είναι τουλάχιστον ατυχής.Η ευθύνη βέβαια βαραίνει τον αρχικό συντάκτη!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/4 1ος D Cup Challenge - Πάτρα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Καλαμάτα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US



yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item