Σε ποιους δεν αρέσει το (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα) Καρτ;

Ένα από τα μεγαλύτερα αρνητικά γεγονότα της φετινής αγωνιστικής χρονιάς είναι η μη ολοκλήρωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Καρτ.


Η εικόνα του πρώτου αγώνα είχε στείλει το μήνυμα με τις μόλις 15 συμμετοχές που είχε μαζέψει αλλά αρκετοί ίσως δεν περίμεναν ότι δεν θα ολοκληρωνόταν ούτε η κατηγορία ΜΙΝΙ που αποτελεί για πολλούς το φυτώριο των αγώνων.

Οι γνώμες και οι απόψεις για την σημερινή κατάντια διίστανται αλλά η καθοδική πορεία είχε αρχίσει να διαφαίνεται σε πολλούς από τα προηγούμενα χρόνια.

Γεγονός είναι ότι στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της επίσημης Ομοσπονδίας του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος η ιστορία θα γράψει ότι δεν θα υπάρξουν Πανελλήνιοι Πρωταθλητές Καρτ με ότι αυτό συνεπάγεται. 

Θα θέλαμε πολύ να μάθουμε τους πραγματικούς λόγους για τις αρνητικές εξελίξεις των τελευταίων χρόνων στο χώρο του καρτ και αν κάποιοι νοιώθουν υπεύθυνοι να βγούν να το καταθέσουν. 
Αρνητικές εξελίξεις που δυστυχώς δεν αφορούν μόνο το θέμα των αγώνων του Πανελληνίου αλλά που φτάνουν από τις "άδειες" που ακούγεται ότι δεν διαθέτουν αρκετές πίστες έως την μεγαλύτερη γιορτή του καρτ και του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Πάτρα.  

Πέρασε μια χρονιά όπου έπεσε φραγή στις οργανωμένες προπονήσεις των Time Attack που κατακρημνίσθηκαν υπό το βάρος της υπαιτιότητας για την έλλειψη συμμετοχών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αλλά και για το γεγονός ότι έγινε απαιτητό στους οδηγούς που συμμετείχαν να έχουν αγωνιστική άδεια, πληρωμένο ασφαλιστικό παράβολο και πίστα με "άδεια". 
Το αποτέλεσμα γνωστό και καταγεγραμμένο με την μείωση των ενεργών οδηγών σε ποσοστό που αγγίζει το 40% καθώς ακόμα και το πολυαναμενόμενο πλαίσιο λειτουργίας αυτών των επίσημων προπονήσεων είναι ακόμα στα χαρτιά και έχει μετατεθεί για το 2014, ενώ η ενδυνάμωση των συμμετοχών στους αγώνες είχε μάλλον αντίθετο αποτέλεσμα. 

Πέρασε μια χρονιά που το P.I.C.K. πραγματοποιήθηκε, εν μέσω αρκετών αντιδράσεων και αλλαγών, αφήνοντας έντονα την αμφιβολία σε πολλούς για το αν θα ξαναγίνει αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά στον επικείμενο στρατηγικό σχεδιασμό για το 2014 και ειδικά σε ότι αφορά των αγωνιστικό σχεδιασμό του μοναδικού διεθνή αγώνα καρτ που γίνεται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. 

Κατόρθωμα αποτελεί η ολοκλήρωση του Λουξ Cup 2013 με τους τρεις συνολικά αγώνες σε Πάτρα και Καλαμάτα, αλλά και του Rotax Max Challenge με έναν αγώνα στην Αθήνα ενώ ευτύχημα θα είναι να δούμε να ολοκληρώνεται με επιτυχία και το Winter Cup στις Αφίδνες στις 15/12.
  
Τα αναπάντητα ερωτήματα είναι πολλά:

Μήπως έχει χαθεί η έμπνευση και το μεράκι από τους ανθρώπους που διοικούν τον χώρο;

Μήπως φταίει η οικονομική κρίση;

Μήπως φταίει το γεγονός ότι το καρτ δεν είναι και τόσο εμπορικό και δεν αποφέρει αρκετά έσοδα σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς;

Μήπως φταίει το ότι έχει χαθεί το αγωνιστικό ήθος και η αγωνιστική παιδεία ακολουθεί την κρίση της εποχής μας ή το γεγονός ότι αρκετοί δεν έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για άθλημα που έχει την τύχη να έχει στα σπλάχνα του ακόμα και μικρά παιδιά;

Μήπως υπάρχουν "λάθη" προηγούμενων ετών με στημένους αγώνες, φτιαχτούς πρωταθλητές, ανύπαρκτους τεχνικούς ελέγχους, καταστρατήγηση κανονισμών και ποινών που ήρθε η ώρα να πληρωθούν με τον εκμηδενισμό της σημερινής κατάστασης; 

Μήπως στο βωμό του εφήμερου κέρδους θυσιάζεται η οποιαδήποτε προοπτική με θύματα τους οδηγούς;

Μήπως μας έχει επηρεάσει το ποδόσφαιρο και θέλουμε και στο καρτ την δικιά μας παράγκα για να νοιώθουμε ασφάλεια ώστε να κάνουμε τις "δουλειές" μας;

Μήπως φταίνε οι οδηγοί που ασχολούνται με αυτό το ατομικό άθλημα αλλά παράλληλα συγκροτούν ομάδες που πολλές φορές ακολουθώντας "εντολές" στερούν από τον εαυτό τους το δικαίωμα να τρέχουν σε Ελληνικούς αγώνες;

Μήπως φταίνε οι εκάστοτε οργανωτές αγώνων που δεν αποδίδουν αρκετές φορές τα αυτονόητα στους συμμετέχοντες οδηγούς;

Το παζλ με τα ερωτήματα είναι ατελείωτο αλλά το αφήνουμε σε εσάς να το ολοκληρώσετε μήπως και ανοίξει ο διάλογος για την επόμενη μέρα και σταματήσει ο ήχος της νεκρικής σιγής στο χώρο...

Ένας χώρος που για μας αποτελεί πηγή έμπνευσης, δημιουργίας και τρόπο ζωής και που έχουμε την χαρά να έχουμε γνωρίσει αρκετούς που σκέφτονται και λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.

Με αφορμή όμως και την πρόταση των ανθρώπων της ομάδας του Kartnews, για την διεξαγωγή πρωταθληματικών κατηγοριών στο Winter Cup ώστε να ολοκληρωθεί το Πανελλήνιο  στις 15/12, που έπεσε στο κενό από την Ομοσπονδία και την επιτροπή του καρτ, σας προτρέπουμε να δηλώσετε έστω και ανεπίσημα στα σχόλια του άρθρου την πρόθεσή σας να συμμετάσχετε στον αγώνα του Πανελληνίου αν σας δινόταν η ευκαιρία.
Μια πρόθεση συμμετοχής που αρκετοί παραπονέθηκαν ότι δεν είχαν την ευκαιρία να την εκφράσουν ούτε στο 2ο προκηρυγμένο Πρωταθληματικό αγώνα του Πανελληνίου το Νοέμβριο καθώς δεν άνοιξαν ποτέ επίσημα οι συμμετοχές.

Τα σχόλια σας θα πρέπει να είναι επώνυμα για να αναρτηθούν και καλό θα είναι να αναφέρατε και την κατηγορία που θα θέλατε να πάρετε μέρος σε σχέση με το Πανελλήνιο. 
Όσον αφορά τα ερωτήματα και τις απαντήσεις που πιθανόν να έχετε πάλι θα θέλαμε να συνοδεύονται από το όνομα σας, ώστε να υπάρξει η προοπτική μιας υγιούς και γόνιμης ανταλλαγής απόψεων.

Χρήστος Ασημακόπουλος

Related

Panelinio 8951930108006522398

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Σαγανάς Στέλιος: Senior
    Σαγανάς Χρήστος: Junior

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Χρήστο,
    Συμφωνώ με το δημοσίευμα σου, όμως θα μου επιτρέψεις να πώ οτι αυτό είναι κατάντια δηλ. να παρακαλάμε για μια δημόσια τοποθέτηση των υπευθύνων της ΟΜΑΕ για τη κάθετη απαξίωση του ΚΑΡΤ και για τα προβλήματα του. Στο KWC τις 15/12 έλαβα 3 email για την οργάνωση ενω για το Πανελλήνιο καμμία, αν θυμάμαι καλά κάποιος οδηγός ρώτησε αν θα γίνει λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή του και βγήκε 2-3 μέρες αργότερα ανακοίνωση για μη τέλεση του αγώνα λόγω συμμετοχών.!!!!!!!!! Η Α.Μ. RACING θα συμμετείχε στο Πανελλήνιο με τον οδηγό της Aγγελος Μαλανδρίνος κατηγορία Senior και αντ΄αυτού θα συμμετάσχει στο Winter Cup.
    Με εκτίμηση,
    Αντώνης Μαλανδρίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sotiris Athanasopoulos Mini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχην μπραβο για το ανεπίσημο αυτο γκαλοπ.
    Προθεση συμμετοχης:
    Ηλιας Λαντζης senior ΑΛΛΑ το μοτερ που εχω ειναι TM, αυτο εχω, σορρυ με τα 190 κιλα μου κινδυνεύουν οι γρηγοροι :))
    Παναγιωτης Λαντζης, μινι
    Και απο οσο ξερω, αλλα 2-3 καρτ στα μινι απο την παρεα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαντζης Η senior
      Νικόλας Δημητρίου Junior
      Λαντζης Γιάννης mini
      Λαντζης Παναγιώτης mini
      Δημητρίου τιμοθεος mini
      Και 1 ακομα junior και αλλα 2 μινι

      Διαγραφή
  5. Γεωργιος Κρητικος

    Chatzis Racing Team

    KZ2 +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σταματίου Γιάννης

    Chatzis Racing Team

    KZ2


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χατζόγλου Αθανάσιος

    Chatzis Racing Team

    KZ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάυλος Βοτζάκης07 Δεκεμβρίου, 2013 20:53

    Αναρωτιόμαστε γιατι δεν υπάρχουν συμμετοχές?Θα σας πω εγώ την άποψη μου που ούτε σε ομάδα ανήκω που δεν με αφήνει να κατεβαίνω σε αγώνες ούτε έχω πρόβλημα με την οργάνωση. Ο μόνος λόγος που δεν έχω συμμετάσχει ακόμα σε αγώνα,κάτι που το θέλω όσο τίποτε άλλο είναι το εξωπραγματικό κόστος που έχει. Εαν υπολογίσουμε ότι μαζί με μηχανικό,συμμετοχή,άδεια,ελαστικά,διαμονή,έξοδα προπονήσεων θες γύρω στα 500+ ευρώ τότε εύκολα καταλαβαίνει κάνεις γιατί οι ενεργοί αγωνιζόμενοι είναι πλέων λιγοστοί. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να πέσει το κόστος και δεν αναφέρομαι μονο στο πανελλήνιο αλλα και στο κύπελλο λουξ. Αρχικα πρεπει να βρεθει τρόπος να προβληθούν οι αγώνες προς το ευρύ κοινό ώστε να βρεθούν χορηγοί για το άθλημα. Ενας τρόπος αρκετά διαδεδομένος στο εξωτερικό είναι η κατάληψη των άγονων απο κάποια διμοσιογραφικη ομάδα που μετα το τελος του κάθε αγωνα φτιάχνει βιντεο με περιγραφή τα οποία προβάλλονται οχι αναγκαστικά στην τηλεόραση αλλα σε άλλα μέσα όπως το YouTube και δεν μιλαω για αγώνες οπς το WSK η το RMC αλλα τοπικούς αγώνες ανα χώρα που εαν ψαχτεις λιγο τους βρίσκεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Αναγνώστου07 Δεκεμβρίου, 2013 21:55

      Παύλο, όταν θα τρέξεις σε αγώνες θα καταλάβεις και τους άλλους λόγους που λέει ο αρθρογράφος..
      Το κόστος θα είναι το λιγότερο που θα σε πειράξει αν και σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο και καλό θα ήταν να μειωθεί στις μέρες μας.
      Φιλικά πάντα και με εκτίμηση,
      Γιάννης Αναγνώστου

      Διαγραφή
    2. Πάυλος Βοτζάκης08 Δεκεμβρίου, 2013 14:44

      Με τέτοιο κόστος δύστυχος δεν θα καταφέρω πότε να γνωρίσω και τους άλλους λόγους. Σίγουρα δεν είναι ο μόνος λόγος αλλά για εμένα και πάρα πολλους ακόμα απο βόρειο Ελλαδα και ειδικά Θεσσαλονίκη που ξερω,αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που δεν τρέχουν. Σίγουρα γνωρίζεται περισσότερα απο εμένα όντας στους αγώνες,αλλά πρέπει να βρεθεί τρόπος να έρθουν και νέα άτομα να τρέξουν.Φιλικά πάντα.

      Διαγραφή
  9. Ρε παιδιά, αμάν πια με το κόστος. Το καρτ και ο μηχανοκίνητος είναι ακριβα σπορ. Δεν είναι για όλους. ΠΩΣ να το κανουμε Δηλαδή? κρίση κ τριχες κατσαρές.. και να σας πω και κατι? Το "φτωχο" καρτ δεν το γουστάρω, διοτι δεν ειναι ποιοτικό, και ειναι επικίνδυνο. Ουτε ειναι σωστο να μαζεύονται ο καθε πικραμένος τζαμπατζης επειδη (νομιζει οτι) ειναι ταλέντο, και να μπαινουν με κατοσταρια με λινα σε προπονήσεις και ..οποιον παρει ο χάρος. Αυτοι ας ασχοληθουν με ποδόσφαιρο (ειναι φθηνό), και ας αγορασουν ενα playstation. Κοροϊδία οτι ειναι ακριβο το πανελλήνιο, σε time attacks και γκατζετς πολλοι απο εσας ξοδευετε χιλιάρικα. Καλημέρα. Ηλίας Λαντζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μακης Σαγανας08 Δεκεμβρίου, 2013 17:33

    Νταρσυ Αλεξανδρος: Mini
    Ξηνταβελωνης Θανασης: Mini
    Λεωνιδας Παγωνης: Junior
    Κατοπιν τηλεφωνικης επικοινωνιας με τους μπαμπαδες των παραπανω οδηγων μου εδωσαν εγκριση για την συμμετοχη τους στο Πανελληνιο Πρωταθλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζήσης Κουρής Junior

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαι η MARANELLO HELLAS στο Πανελλήνιο με 15 οδηγούς:

    ΜΙΝΙ
    ΚΛΙΤΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ
    ΚΥΛΙΝΔΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    SENIOR
    ΚΑΤΣΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    ΠΑΠΠΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
    ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ
    ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    6ΤΑΧΥΤΑ
    ΓΕΩΡΓΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    ΛΕΝΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    ΜΟΒΣΕΣΙΑΝ ΣΕΡΚΟΣ
    ΚΑΤΙΚΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
    ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
    ΚΥΛΙΝΔΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
    ΡΑΜΜΟΣ ΘΑΝΟΣ
    ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

    TEAM MANAGER
    ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σε όλους.
    Δυο πράγματα θα ήθελα να πω.
    1) πολλές συμμέτοχες στα λόγια βλέπω (δεν λέω όλες αλλά πολλές δεν με πείθουν). Στον πρώτο αγώνα ήταν 15 και εδώ έχουμε μαζέψει, καμιά 40-50 και αν βάλουμε και αυτούς που δεν έγραψαν θα περνάγαμε τις 60 συμμετοχές. Μήπως τελικά ήρθε η άνοιξη του Ελληνικού καρτ και εγώ ακόμα κοιμάμαι και αυτό που ζω στις πίστες τα Σάββατα με τα 15-20 καρτ είναι ουτοπία? Μήπως τελικά πέρα από το δούλεμα που τρώμε σε αυτό το χώρο, αρχίσαμε να δουλευόμαστε και μεταξύ μας?
    2) Με πολύ φιλική διάθεση δεν καταλαβαίνω τι προσφέρει αυτή η ''δημοσκόπηση''? ποιο το όφελος πέρα από την δημιουργία εντυπώσεων? Όλοι μας ξέρουμε πλέον τι ισχύει στο Ελληνικό καρτ, τι δεν πάει καλά και ποιες οι λύσεις. Δυστυχώς πολλοί που εμφανίζονται τον τελευταίο καιρό σαν σωτήρες του χώρου είναι εδώ και καιρό ''καμένα χαρτιά''.
    Προσωπικά βαρέθηκα τους ανθρώπους που αγαπάνε το καρτ, θα προτιμούσα σωστούς επαγγελματίες (σε όλους τους τομείς), με απόψεις που τις τιμούν (ακόμα και αν είναι λανθασμένες για κάποιους), με διάθεση και όρεξη.
    Φιλικά Σωτήρης Παπαχρήστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτήρη μου καλά τα λες αλλα έχω κάποιες απορίες..
      Όπως βλέπεις στα λόγια όλοι παλάτια χτίζουν! Ετσι είμαστε οι περισσότεροι!
      Αν κατέβαιναν μόνο όλοι οι οδηγοί του Κου Παπαμιχάλη στο Πανελλήνιο θα μπορούσαν να έχουν την δικιά τους κατηγορία.
      Το ότι δουλευόμαστε μεταξύ μας είναι το μόνο σίγουρο από την στιγμή κιόλας που έχουμε πάνω από το κεφάλι μας μια Ομοσπονδία μιξαρισμένη και δέσμια της ΕΛΠΑ από την στιγμή που τα πρόσωπα είναι πάνω κάτω τα ίδια και είναι ολοφάνερο από τις κινήσεις τους ότι ΔΕΝ τους ενδιαφέρει το καρτ. Παρακολουθώντας απλά τις εξελίξεις βλέπω ότι είναι σαν να κάνουν ότι μπορούν να το εξαφανίσουν.
      Η "δημοσκόπηση" όπως λες είναι προφανώς γιατί αν διάβασες καλά κάποιοι ακύρωσαν έναν αγώνα χωρίς καν να τον ανακοινώσουν και είναι απόλυτα χρήσιμο και μπράβο στο περιοδικό που δίνει την ευκαιρία σε όσους ένοιωσαν ότι αδικήθηκαν από τις εξελίξεις τουλάχιστον να το εκφράσουν!
      Η απορία μου είναι στη φράση του όλοι ξέρουμε! Τι ξέρουμε? Πες μου και μένα που δεν ξέρω. Μην είσαι αόριστος. Και αν ξέρετε κάποιοι ποιες είναι οι λύσεις?
      Και όσο για τους σωτήρες ποιους εννοείς γιατί εγω δεν έχω δει κανέναν και παρακολουθώ από δω μέσα στενά τις εξελίξεις. Και αν κάποιοι πήγαιναν να κάνουν κάτι μάλλον θα το βαζαν στα πόδια έτσι όπως είναι τα πράγματα.
      Πίστεψε με το μόνο που θέλουμε αυτή τη στιγμή είναι ανθρώπους που αγαπάνε το καρτ και όχι επαγγελματίες! Κανένας επαγγελματίας δεν έχει λόγο να ασχοληθεί με το καρτ εδω που έχει φτάσει.. θα ήταν καταστροφικό για τον ίδιο.
      Συγγνώμη αν κούρασα.
      Φιλικά πάντα

      Καλημέρης Γιώργος

      Διαγραφή
  14. Οκ. Ωραία τα είπαμε. Ας τυπώσει λοιπον ο Χρήστος και ο Γιαννης τα παραπάνω, και ας ζητήσουμε σήμερα μια απάντηση, με την προϋπόθεση οτι ολοι οι παραπάνω εφόσον γίνει ο αγωνας πανελλήνιος, δεσμευονται για την συμμετοχή τους. Ηλ.Λαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ηλία συμφωνώ μαζί σου και αν θυμάμαι καλά εσυ είχες ρωτήσει για το Πανελλήνιο και πήραμε αρνητική απάντηση 2 μέρες μετά. Αντ΄αυτού γίνεται το WC τη Κυριακή, ας δούμε πόσες συμμετοχές θα έχει και ίσως βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα.
    Αντώνης Μαλανδρίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντώνη κλπ φίλοι, ειναι ΑΜΑΡΤΙΑ , ειναι ΚΑΤΑΡΑ, ειναι ΕΛΛΗΝΙΑ... Αν αθροισουμε τις παραπάνω προθέσεις συμμετοχής, με τις ηδη δηλωθεντες για το winter cup, φτάνουμε τις 50++ με δυνατη 6ταχυτη και σουπερ συμμετοχές στην μίνι. Να που ειναι το ελληνικό καρτ, εδώ είναι και υπάρχει. .Και λαβετε υποψη οτι δεν βλεπουν ολοι Facebook ή Internet. . Πανω απο 60 οι ενδιαφερομενοι!!! Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ??? Να αναλάβουν τις ευθύνες τους τωρα αυτοι πιυ δεν το κανουν πανελλήνιο. ΠΣΑΚ υπαρχειςςςς??? Η.Λαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΙΧΑΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ Κατηγορία Senior

    Spartans

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item