Ανασκόπηση: Το ελληνικό καρτ το 2013

Όλη η δραστηριότητα και τα μεγάλα γεγονότα, που σημάδεψαν την αγωνιστική χρονιά του 2013 για το ελληνικό αγωνιστικό καρτ!


 Το 2013 είναι, εδώ και λίγες μέρες, παρελθόν. Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας όμως, μπήκε ως μία από της χειρότερες (αν όχι η χειρότερη) χρονιές στην ιστορία του αγωνιστικού καρτ στην Ελλάδα.

Μια σαιζόν που ξεκίνησε με αρκετά όνειρα και φιλοδοξίες από όλους, τελείωσε προσφέροντας ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μια πλευρά, χαρήκαμε με τις επιτυχίες και τις διακρίσεις των Ελλήνων πιλότων στο εξωτερικό που μας έκαναν περήφανους, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε κάποιους πολύ συναρπαστικούς αγώνες με έντονο ανταγωνισμό και τέλος είδαμε να αναδεικνύονται αρκετά νέα ταλέντα. 

Από την άλλη, όμως, είδαμε αγώνες να ακυρώνονται, ολόκληρες κατηγορίες να μην εμφανίζονται σε αγώνες, ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που επί της ουσίας δεν έγινε ποτέ (για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια), λιγότερες συμμετοχές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και τέλος, χειρότερο όλων, το γενικότερο κλίμα εσωστρέφειας, γκρίνιας και φαγωμάρας μεταξύ παραγόντων του χώρου. 

Σίγουρα, η οικονομική κρίση, που κυριολεκτικά έχει ρημάξει την χώρα μας, δεν θα μπορούσε να έχει αφήσει ανεπηρέαστο και το αγαπημένο μας άθλημα και κανείς δεν αμφισβητεί ότι αποτέλεσε μεγάλη τροχοπέδη για αρκετά πράγματα μέσα στη σαιζόν. Ταυτόχρονα, όμως, δεν πρέπει να αποτελεί και το χαλί κάτω απ'το οποίο θα κρύψουμε όλα τα υπόλοιπα προβλήματα του χώρου.

Πάμε όμως να δούμε με τη σειρά τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς που έφυγε.

Ιανουάριος

Ο πρώτος μήνας του 2013, όπως πάντα, ήταν αρκετά ήσυχος καθώς είναι μήνας ξεκούρασης και μηδαμινής επίσημης αγωνιστικής δραστηριότητας. Περιελάμβανε μόνο προετοιμασίες οδηγών για την νέα αγωνιστική χρονιά και ανακοινώσεις για τους αγώνες που θα έρχονταν.

Φεβρουάριος

Ο Φλεβάρης μπήκε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς την πρώτη εβδομάδα του μήνα στις 3/2, και στον πρώτο αγώνα του WSK Master Series στη La Conca είχαμε την πρώτη πολύ μεγάλη επιτυχία της χρονιάς.

Ο νεαρός πιλότος "Κωνσταντίνος" κατέλαβε την τρίτη θέση της κατηγορίας ΜΙΝΙ 60, κάνοντάς μας όλους πολύ περήφανους και δίνοντας έτσι, το πρώτο στίγμα για το τι θα επακολουθούσε.
Επίσης, καλή παρουσία σε εκείνον τον αγώνα είχε και ο πιλότος Μίχας Θεοφάνης στην κατηγορία των KF που κατάφερε να βρεθεί μέσα στους 10 ταχύτερους οδηγούς του κόσμου κάτι που επανέλαβε άλλες 3 φορές στην διάρκεια των αγώνων του στο WSK στην κατηγορία KF.
Ο δεύτερος μήνας του 13, περιελάμβανε επίσης, μία ακόμα θετική ελληνική συμμετοχή σε διεθνή αγώνα, αυτή του Μίχα Θεοφάνη στο 18o Winter Cup στο Lonato της Ιταλίας, ενώ εντός των συνόρων υπήρχε προσμονή και αναβρασμός εν όψη των αγώνων που έρχονταν.


Μάρτιος

Τον μήνα Μάρτιο είχαμε το μεγαλύτερο, κατά πολλούς, γεγονός της χρονιάς που δεν ήταν άλλο από την αναγνώριση της ΟΜΑΕ ως επίσημης Ομοσπονδίας από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού! Αυτή η εξέλιξη σήμανε, επιτέλους, την αναγνώριση του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το ελληνικό κράτος και οι ελπίδες για καλύτερες μέρες αναπτερώθηκαν!

Από την άλλη μεριά, όμως, τον ίδιο μήνα άρχισαν να φαίνονται και τα πρώτα σύννεφα για την μερική αγωνιστική απραξία της σαιζόν, αφού υπήρξε χορός αναβολών για τους αγώνες καρτ.

Απρίλιος

Η ανοδική αγωνιστική πορεία των Ελλήνων πιλότων στο εξωτερικό, συνεχίστηκε και τον μήνα Απρίλιο, με αγώνες για το WSK Master και Euro Series, την ίδια ώρα που στην Ελλάδα δεν είχαμε ακόμα κάποιον επίσημο αγώνα.

Στα τέλη του μήνα, λοιπόν, γράφτηκε μια από τις πιο ένδοξες σελίδες στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού για τη χώρα μας, όταν ο Έλληνας Πρωταθλητής της κατηγορίας ΜΙΝΙ, "Κωνσταντίνος" κέρδισε για πρώτη φορά αγώνα του WSK στο Sarno της Ιταλίας, γεμίζοντας με περηφάνια όλους τους Έλληνες φίλους του καρτ και του motorsport γενικότερα.


Λίγες μέρες αργότερα, είχαμε και την επίσημη βράβευση και απονομή από την ΟΜΑΕ για τους Πρωταθλητές του καρτ για το 2012!

Μάιος

Όπως έφυγε ο Απρίλης, έτσι μπήκε ο Μάιος, με τον "Κωνσταντίνο" να χαρίζει άλλη μια σπουδαία διάκριση για τη χώρα μας, κατακτώντας την 2η θέση στον αγώνα του WSK Master Series στο Precenicco της Ιταλίας!

Στα μέσα του μήνα είχαμε και την διεξαγωγή του πρώτου επίσημου αγώνα της χρονιάς για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα καρτ στην πίστα των Αφιδνών, που έγινε κάτω από αρκετά αντίξοες συνθήκες.
Οι νικητές του 1ου αγώνα της χρονιάς ήταν: στην κατηγορία ΜΙΝΙ ο Αθανάσιος Χούρλιας, στην Junior ο Σαγανάς Χρήστος και στην Senior ο Ιωάννου Νικόλαος!


Ιούνιος

Νέες αναβολές αγώνων είχαμε και τον Ιούνιο, ενώ δυστυχώς η ανησυχία για το τι μέλλει γενέσθαι όσον αφορά την αγωνιστική δραστηριότητα εντός των συνόρων μεγάλωνε.

Ευτυχώς, υπήρχαν και οι καλές πορείες και οι επιτυχίες των Ελλήνων πιλότων στο εξωτερικό και ξεφεύγαμε λίγο, από τον έντονο εγχώριο προβληματισμό.

Η μεγάλη νίκη του Στράτου Γαλανόπουλου στον αγώνα του Ιταλικού Academy Championship στη Cervia, αλλά και η τρίτη θέση του Άγγελου Σταθακόπουλου στον αγώνα του Ιταλικού Championkart στο Precenicco μας έδωσαν πολλούς λόγους να χαμογελάμε!



Ιούλιος

Ο 1ος αγώνας του Κυπέλλου Λουξ για το 2013 στην Καλαμάτα, ήταν το μεγαλύτερο αγωνιστικό γεγονός για τον μήνα Ιούλιο και ήταν μάλιστα ένας από τους καλύτερος αγώνες των τελευταίων ετών. Αν μάλιστα δεν υπήρχε και ο τραυματισμός του πιλότου Κουκουλέτα Βασίλη, ύστερα από ατύχημα, θα μιλάγαμε για έναν από τους αρτιότερους αγώνες για τον θεσμό του Λουξ.

Νικητές στον αγώνα αναδείχτηκαν ο Άκης Βασιλέρης στα εξατάχυτα ΚΖ και ο Θεοφάνης Μίχας στα αυτόματα καρτ της κατηγορίας Masters, ενώ την κλάση ΛΟΥΞ κέρδισε ο Χρήστος Οικονόμου.


Προς το τέλος του μήνα και ενώ όλα έμπαιναν στην τελική ευθεία για τον μεγάλο αγώνα του P.I.C.K. Patra's 2013, ξεκίνησε ένας άνευ προηγουμένου "πόλεμος" μεταξύ των ανθρώπων του χώρου με αφορμή τα ελαστικά του P.I.C.K. που όπως αποδείχθηκε μόνο ζημιά στο άθλημα προσέφερε από κάθε άποψη.

Αύγουστος

Μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού αγωνιστική δραστηριότητα δεν υπήρξε. Αν θα θυμόμαστε κάτι, αυτό θα είναι το γεγονός ότι το ελληνικό καρτ απέκτησε πανελλήνια εμβέλεια και βήμα μέσω του μεγαλύτερου αθλητικού ραδιοφωνικού σταθμού στη χώρα, του Novasport-FM 94,6 και της συνεργασίας του Kartnews.gr με την κορυφαία ραδιοφωνική εκπομπή για την αυτοκίνηση και το μηχανοκίνητο, τους "Δρόμους Αντοχής" του Δημήτρη Μπαλή.

Σεπτέμβριος

Η αποκορύφωση της αγωνιστικής χρονιάς για το καρτ, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Για τη χώρα μας, ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας της μεγαλύτερης γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού, του P.I.C.K. Patra's, που φέτος έλαβε χώρα για 5η σερί χρονιά, ενώ επίσης είχαμε και τον τελικό του ελληνικού επάθλου ROTAX Max Challenge στο Καρτόδρομο.

Στον τελικό του ROTAX, που έδινε μάλιστα και τέσσερα εισιτήρια για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ROTAX στην Νέα Ορλεάνη των ΗΠΑ, νικητές του αγώνα σύμφωνα με τους κανονισμούς αναδείχθηκαν: στην κατηγορία Mini Max ο Νικόλας Μπαλοδήμος, στην Junior Max ο Τσιμπρής Δημήτρης, στην Senior Max ο Θεοφάνης Μίχας, στην DD2 ο Φίλιππος Καλέσης και στην DD2 Maters o Δημήτρης Καρούνης.

Τα 4 εισιτήρια για την Αμερική κέρδισαν οι: Τσιμπρής, Οικονόμου, Καλέσης και Καρούνης, όμως μόνο οι Οικονόμου και Καλέσης κατάφεραν τελικά να δώσουν το παρόν στον μεγάλο τελικό του Grand Finals, μετέπειτα τον Νοέμβριο.


Όσον αφορά τον μεγαλύτερο ελληνικό αγώνα καρτ, το P.I.C.K. της Πάτρας, η φετινή χρονιά ήταν κάπως περίεργη είναι η αλήθεια. Από την μία πλευρά φέτος υπήρξε για πρώτη φορά τηλεοπτική κάλυψη των τελικών από την NOVA, γεγονός που αναντίρρητα προσέφερε αίγλη στο άθλημα, όμως από την άλλη, το ζήτημα των ελαστικών πριν τον αγώνα, το οποίο στέρησε αρκετές συμμετοχές από τον αγώνα, καθώς και κάποια οργανωτικά προβλήματα κατά τη διάρκειά του, προκάλεσαν ανάμεικτα συναισθήματα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, νικητές του φετινού P.I.C.K. ήταν οι: Αθανασόπουλος Σωτήρης (ΜΙΝΙ), Σαγανάς Χρήστος (ΛΟΥΞ), Ζάχος Βασίλης (Masters), Μπενής Μηνάς (DD2) και Καλέσης Φίλιππος (ΚΖ).

Ευχή όλων, τη νέα χρονιά η διοργάνωση να κάνει βήματα προόδου και να γίνει ένας αγώνας διεθνούς εμβέλειας τόσο οργανωτικά όσο και αγωνιστικά.

Οκτώβριος

Στον απόηχο του μεγάλου αγώνα του P.I.C.K., o 10ος μήνας του 2013 περιελάμβανε τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Λουξ στην πίστα των Βραχνέικων στην Πάτρα, μια ακόμα διάκριση Έλληνα πιλότου στο εξωτερικό, καθώς και μια είδηση βόμβα που αφορούσε και τον χώρο του καρτ.

Στις αρχές του μήνα, ο πιλότος Άγγελος Σταθακόπουλος εκπροσωπώντας επάξια τα ελληνικά χρώματα, κατέκτησε την 3η θέση στον Διεθνή Τελικό του Ιταλικού Championkart στο Jesolo της Ιταλίας.


Στις 20 Οκτωβρίου, διεξήχθη ο 2ος αγώνας του Κυπέλλου Λουξ με νικητές τους Χαβά Βασίλη στη ΛΟΥΞ, Μίχα Θεοφάνη στην Masters και Βασιλέρη Άκη στα εξατάχυτα ΚΖ.



Τέλος, η είδηση-σοκ ήρθε τις τελευταίες μέρες του μήνα και δεν ήταν άλλη από το ''λουκέτο'' που μπήκε στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, λόγω του θανατηφόρου ατυχήματος του 24χρονου αναβάτη Δημήτρη Μίσχου. Μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη που αφορά άμεσα τον χώρο του καρτ.

Νοέμβριος

Ενώ οδεύαμε ολοταχώς προς το κλείσιμο της αγωνιστικής σαιζόν, ο Νοέμβριος μας επιφύλασσε δυσάρεστες και ευχάριστες εξελίξεις.

Αρχικά η είδηση της ματαίωσης του τελευταίου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος καρτ για το 2013, που σήμανε ουσιαστικά την μη ύπαρξη Ελλήνων Πρωταθλητών για τη σαιζόν μετά από πολλά χρόνια, έφερε το ελληνικό καρτ αρκετά πίσω...

Την ίδια στιγμή οι τρεις Έλληνες πιλότοι, Οικονόμου, Καλέσης, Εδιπίδης, που κατάφεραν τελικά να δώσουν το παρόν στον μεγαλύτερο παγκόσμιο τελικό της χρονιάς, το ROTAX Grand Finals στην Νέα Ορλεάνη, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και διαφήμισαν το ελληνικό καρτ στο εξωτερικό!



Μπορεί να μην ανέβηκαν στο βάθρο, αλλά παρ' όλα αυτά οι προσπάθειές τους ήταν συγκλονιστηκές, δείχνοντας ότι το ελληνικό καρτ δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τις υπόλοιπες χώρες.

Τέλος, είχαμε και την ολοκλήρωση του Κυπέλλου Λουξ για το 2013, με τον 3ο αγώνα που διεξήχθη πάλι στην πίστα Kartmania της Πάτρας.

Τον αγώνα κέρδισαν ο Μίχας Θεοφάνης στην κατηγορία Masters και ο Κούγιας Αναστάσιος στην κατηγορία ΛΟΥΞ, όμως η απουσία της κατηγορίας των εξατάχυτων καρτ λόγω μη συμπλήρωσης συμμετοχών, άφησε μια πικρή γεύση στο κλείσιμο της χρονιάς!


Δεκέμβριος

Πολλοί θα ήθελαν το τέλος της χρονιάς να συνδυαστεί με την πραγματοποίηση ενός αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό, την αυλαία της χρονιάς έριξε ο αγώνας του ιδιωτικού επάθλου Winter Cup Kartodromo 2013, νικητές του οποίου ήταν οι:
Μπαλοδήμος Νικόλας στην ΜΙΝΙ, Τσιμπρής Δημήτρης στην Junior, Μαλανδρίνος Άγγελος στην Senior, Βασιλόπουλος Γιώργος στην DD2 και Βασιλέρης Άκης στα εξατάχυτα ΚΖ.


Από 'κει και έπειτα δεν υπήρξε κάποιο άλλο σημαντικό γεγονός για την χρονιά που έφυγε, παρά μόνο συζητήσεις, αναβρασμός και διεργασίες εν' όψη του 2014, μιας χρονιάς που αναμένεται να είναι μία από τις πιο κρίσιμες στην ιστορία του ελληνικού αγωνιστικού καρτ.

Κλείνοντας την ανασκόπηση του 2013 σας παραθέτουμε το βίντεο ντοκιμαντέρ για το καρτ που ετοίμασε η ομάδα του Kartnews μέσα στην χρονιά και προβάλεται από τις τελευταίες μέρες του 2013!


Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας

Related

news 4329773119257601057

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Κύριοι,

    Σε συνέχεια του από 10-1-2014 άρθρου σας και με τίτλο «ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΡΤ ΤΟ 2013» θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:

    Κατ αρχήν αναφέρομαι μόνο στους δημοσιογράφους – συντάκτες του kartnews.gr
    Δεύτερον μου κίνησε την περιέργεια το πώς αναφέρεστε στα αποτελέσματα του αγώνα - τελικού ROTAX και για την κατηγορία senior max.
    Συγκεκριμένα λέτε ότι τα αποτελέσματα για τον νικητή του αγώνα είναι αυτά που αναφέρετε σύμφωνα με τους κανονισμούς.
    Θα ήθελα να μου πείτε σύμφωνα με ποίους κανονισμούς και εάν αυτούς τους κανονισμούς τους έχετε διαβάσει προσεκτικά.
    Έχετε διαβάσει και τον συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα;
    Νομίζω πως ΟΧΙ διότι εάν τον διαβάζατε θα βλέπατε ότι τα αποτελέσματα δεν είναι έτσι όπως τα γράφετε.
    Είναι υποχρέωσή σας να φιλτράρετε το ότι σας δίνουν γιατί ήσαστε μέσο ενημέρωσης και όχι ο οποιοσδήποτε γι αυτό και αναφέρομαι μόνο σε εσάς και σε κανέναν άλλο.
    Βέβαια πριν λίγους μήνες και για το συγκεκριμένο θέμα είχε σχολιάσει και ο κ Καραχάλιος που όμως δεν σας κίνησε την περιέργεια να ρίξετε μία ματιά στους κανονισμούς και βιαστήκατε τότε εσείς και πολλοί άλλοι να γράψετε τα διάφορα ανυπόστατα.
    Επανέρχομαι τώρα ύστερα από τόσο καιρό και καθώς έχει φύγει το 2013 και έχει τελειώσει το Πρωτάθλημα και τα έπαθλα για να μην δημιουργήσω το οποιοδήποτε πρόβλημα στο χώρο του καρτ και ειδικότερα στους αγωνιζόμενους.
    Το πρόβλημά μου είστε ΜΟΝΟ εσείς και η διοργανώτρια λέσχη και απολύτως κανένας άλλος.
    Γι αυτό διαβάστε τους κανονισμούς και αποκαταστήστε την αλήθεια όποια και εάν είναι αυτή.
    Επιφυλάσσομαι για κάθε ΝΟΜΙΜΟ δικαίωμά μου δικό μου και του γιού μου από εσάς και τη λέσχη.

    Μετά τιμής
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Οικονόμου,
      είμαστε στην διάθεση σας να επανορθώσουμε την όποια παραπληροφόρηση έχουμε δημιουργήσει αρκεί να μας υποδείξετε εσείς τα ορθά αποτελέσματα, της κατηγορίας Senior αναφέροντας μας ταυτόχρονα και τους λόγους όπου δεν ισχύει η φωτογραφία του βάθρου του αγώνα.
      Παράλληλα οποιαδήποτε αλλαγή στα αποτελέσματα θα πρέπει να μας γνωστοποιηθεί και από την διοργανώτρια λέσχη αλλά και την Rotax Hellas οι οποίοι ουδέποτε μας διαμαρτυρήθηκαν για παραποίηση αποτελεσμάτων του αγώνα, αλλά ούτε μας έστειλαν και σχετικό δελτίο τύπου που να αναφέρει αλλαγή των αποτελεσμάτων πέραν αυτών που αποτυπώθηκαν στις απονομές.
      Αν έχετε και τον συμπληρωματικό κανονισμό που αναφέρετε θα θέλαμε να μας τον στείλετε ώστε να τον δημοσιεύσουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας.
      Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν έχουμε πραγματικά κανένα λόγο να διαστρεβλώσουμε την επιτυχία οποιουδήποτε αθλητή καθώς μοναδικός στόχος του περιοδικού είναι να προβάλει τους οδηγούς, πόσο μάλλον τον νεαρό πιλότο Οικονόμου που εκπροσωπεί και μια ολόκληρη επαρχιακή πόλη που τυχαίνει να είναι η Καλαμάτα και έχουμε αρκετούς λόγους να την υποστηρίζουμε.
      Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι έχουμε κάνει λάθος σας ζητάμε προκαταβολικά συγγνώμη και θα προβούμε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες διορθώσεις.
      Θεωρούμε ότι καλύψαμε εκτενέστατα το γεγονός αποτυπώνοντας την εικόνα που αποκόμισαν όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα και ότι δεν είναι συμβατική μας υποχρέωση να διαβάζουμε ή να τηρούμε ή να διερευνούμε εμείς τους συμπληρωματικούς κανονισμούς (που δεν μας δόθηκαν ποτέ) παραποιώντας την εικόνα της απονομής που αποφάσισαν οι αγωνοδίκες.

      Με εκτίμηση
      Η ομάδα του Kartnews.gr

      Διαγραφή
  2. Καλημέρης Γιώργος12 Ιανουαρίου, 2014 02:43

    Κύριε Οικονόμου σε τι ακριβώς αναφέρεστε?
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την αναφορά σας ακόμα και τις απειλές σας προς το περιοδικό περί νόμιμων δικαιωμάτων την στιγμή που η αδιάψευστη μαρτυρία των τελικών αποτελεσμάτων που αναφέρει το περιοδικό αποτυπώνονται με σαφήνεια στις φωτογραφίες των βάθρων που ανέβηκαν οι αθλητές αμέσως μετά τον αγώνα του Rotax Max Challenge 2013.
    Από ότι διάβασα προσεκτικά στο άρθρο της ανασκόπησης αλλά και στα άρθρα του αγώνα γράφτηκε ακριβώς αυτό που αποτυπώνει η εικόνα!
    Τι έχει αλλάξει? Πείτε μας ποια είναι τα πραγματικά αποτελέσματα, ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια.
    Τέλος να σας μαρτυρήσω ότι βρισκόμουν την ημέρα του αγώνα στην πίστα των Αφιδνών και πέρα από τις φωτογραφίες είδα και ζωντανά τα αποτελέσματα όπως και εσάς να διαφωνείτε έντονα με τον Κο Γαλάτση για την καρό σημαία που κατέκτησε ο Κος Μίχας.
    Ποιος είναι ο συμπληρωματικός κανονισμός και τι ακριβώς αναφέρει?
    Γιατί η Rotax Hellas δεν αναφέρει πουθενά τα αποτελέσματα του αγώνα?
    Με κάθε εκτίμηση και σεβασμό στο πρόσωπό σας, πείτε μας σας παρακαλώ την αλήθεια.

    Καλημέρης Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι σίγουρος ότι η φωτογραφία της απονομής είναι παραποιημένη όπως επίσης και το ότι είδαμε live τον Οικονόμου 2ο στο βάθρο εκείνη την ημέρα προϊόν οφθαλμαπάτης!

    http://www.kartnews.gr/2013/09/senior-max-rmc.html

    Ελεος πια τι άλλο θα διαβασουμε και τι άλλο θα δούμε

    Γεια σου ρε Kartnews... που θα βγεις και διαπλεκόμενο!

    Στην τελική γιατι δεν ζητάτε τα ρεστα ή δεν κανατε ένσταση στους οργανωτές? Το Kartnews σας φταίει? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
    Παρακαλώ να περάσει

    Γιάννης Παπαδημητρίου από Ελευσίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριοι
    Το θέμα με τις φωτογραφίες και το βάθρο κτλ δεν με αφορούν ούτε αναφέρομαι σε αυτό.
    Όπως επισης δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κ. Μίχα ούτε και με κανέναν άλλο εκτός από τη λέσχη και το site σας γιαυτό μην μπερδεύετε άλλα ονόματα και ανθρώπους.
    Εάν δεν έχεται τους κανονισμούς, τον κανονικό και τον συμπληρωματικό θα σας τους στείλω εγώ σε όποιο email μου υποδείξετε.

    Μετά τιμής
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στοιχεία επικοινωνίας βρίσκονται στον παρακάτω σύνδεσμο:

      http://www.kartnews.gr/p/kartnews.html

      Παράλληλα με τους κανονισμούς θα θέλαμε να μας πείτε και τα σωστά αποτελέσματα ή να μας εξηγήσετε το πρόβλημα που υπάρχει διότι θα πρέπει να δοθούν άμεσα όλες οι εξηγήσεις.

      Με εκτίμηση,
      Η ομάδα του Kartnews.gr

      Διαγραφή
  5. Κύριοι
    Το όλο σχόλιο αναφέρεται στην φράση όπως προέγραψα που λέτε "ότι σύμφωνα με τους κανονισμούς τα αποτελέσματα είναι τα ακόλουθα"
    Θέλω να σας δείξω ότι για το καλό του καρτ τα πράγματα θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με περισσότερη υπευθυνότητα
    Εάν ήθελα να κάνω ένσταση ή να αλλάξω τα αποτελέσματα θα το έκανα την ίδια μέρα μετά τη λήξη του αγώνα
    Δέν με ενδιέφερε να κάνω αυτό το πράγμα γιατι για εμάς και το γιο μου το κάρτ είναι ένα ωραίο ΧΟΜΠΙ που με την ευκαιρία όποιος ασχολείται με αυτό μπορεί να διδάξει και να διδαχθεί πολλά θετικά αλλά και αρνητικά πράγματα που ίσως να είναι πολύ χρήσιμα στην συμπεριφορά του κάθε ατόμου.
    Θα σας στείλω τους κανονισμούς να τους μελετήσετε και θα πρώτεινα να τους δημοσιεύσετε για να μπορούν όλοι οι οποίοι σχολιάζουν να έχουν μία πιο εμπεριστατομένη άποψη.
    Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να δημιουργήσω το παραμικρό πρόβλημα και καλό θα είναι να βλέπουν όλοι πιο ψύχραιμα τα πράγματα και με πιο πολύ υπευθυνότητα.

    Μετά τιμής
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρης Γιώργος12 Ιανουαρίου, 2014 15:50

      Παρόλο που συμφωνώ απίστευτα μαζί σας για την ιδεολογία σας πάνω στο καρτ, πραγματικά μένω άναυδος που στέκεστε στην φράση "σύμφωνα με τους κανονισμούς" και τα βάζετε με το πιο αξιόπιστο μέσο ενημέρωσης που είχε ποτε το Ελληνικό καρτ. Τι ακριβώς θα έπρεπε να είχε αναφερθεί κατά την άποψη σας?

      Με εκτίμηση πάντα.

      Διαγραφή
  6. Κύριοι
    Επανέρχομαι και σας στέλνω τον συπληρωματικό κανονισμό του συγκεκριμένου αγώνα καθώς και το πρόγραμμα που αναφέρει ρητά ότι έχουμε τρείς αγώνες και όχι ημιτελικούς και τελικό
    Ειδικότερα μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο 20 που αναφέρεται σε τρείς τελικούς

    Έχω αφαιρέσει κάποια άρθρα διότι θέν περνάει λόγω μεγέθους (πρέπει να είναι 4.096 χαρακτήρες)



    1ος ΑΓΩΝΑΣ ROTAX MAX CHALLENGE
    ΑΘΗΝΑ “KARTODROMO”

    Οργανωτής Σ.ΦΙ.ΚΑ.

    Συμπληρωματικός Κανονισμός




    ΤΕΛΙΚΟΙ Α- Β- Γ ΚΥΡΙΑΚΗ 15/9/2013 σύμφωνα με
    Το άρθρο 20.4

    ΑΡΘΡΟ 1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ
    1.1 Ορισμός

    Μετά από έγκριση της ΕΠΑ, το σωματείο ΣΦΙΚΑ διοργανώνει τον 1ο Αγώνα ΕΠΑΘΛΟΥ ROTAX MAX CHALLENGE που θα διεξαχθεί στις 15/9/2013 στην πίστα “Kartodromo” Αφιδνών.

    Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
    α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ. Α. Κ) και των παραρτημάτων του.
    β. Του Εθνικού Αγωνιστικού Κανονισμού (Ε. Α. Κ) και των παραρτημάτων του.
    γ. Του Διεθνούς Κανονισμού Κάρτ και των παραρτημάτων του
    δ. Της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της Ε.Π.Α.- ΟΜΑΕ και των εγκυκλίων της.
    ε. Του Γενικού Κανονισμού Κάρτ και των παραρτημάτων του.
    στ. Του παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του.

    Σημείωση : Ο Δ .Κ .Καρτ ισχύει όπου δεν αντίκειται στον γενικό κανονισμό.


    ΑΡΘΡΟ 20 ΑΓΩΝΕΣ

    ΤΕΛΙΚΟΙ Α ΚΥΡΙΑΚΗ 15/9/2013 - ΓΥΡΟΙ

    ROTAX MICRO 09.45-09.55
    JUNIOR ΚΛΑΣΕΙΣ 10.00-10.10
    SENIOR ΚΛΑΣΕΙΣ 10.15-10.25
    10.30-10.40
    10.45-10.55
    11.00-11.10
    11:00 - 10 γύροι
    13 γύροι
    13 γύροι





    ΤΕΛΙΚΟΙ Β ΚΥΡΙΑΚΗ 15/9/2013 - ΓΥΡΟΙ

    MINI 60 – ROTAX MICRO 12:20 10 γύροι
    JUNIOR ΚΛΑΣΕΙΣ 13 γύροι
    SENIOR ΚΛΑΣΕΙΣ 13 γύροι



    ΤΕΛΙΚΟΙ Γ ΚΥΡΙΑΚΗ 15/9/2013 - ΓΥΡΟΙ

    MINI 60 – ROTAX MICRO 13:40 10 γύροι
    JUNIOR ΚΛΑΣΕΙΣ 13 γύροι
    SENIOR ΚΛΑΣΕΙΣ 13 γύροι



    Η σημαία τερματισμού θα πέφτει στον πρώτο οδηγό που θα έχει συμπληρώσει τους αναφερομένους για την κάθε κατηγορία γύρους.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε ΚΑΛΗΜΕΡΗ

    Ζητώ συγνώμη γιατί δεν σας γνωρίζω ή μου διαφεύγει το όνομά σας

    Οπως είπατε και εσείς είδατε να διαφωνώ με τον κ. Γαλάτση
    Άρα καταλαβενεται ποιός ο σκοπός του σχολίου μου

    Πιστεύω ότι καλώς που μπαίνουν κανόνες και όροι σε οτιδήποτε κάνουμε αλλά στέκομαι για άλλη μια φορά στο γεγονός ότι θα πρέπει να τους αποκοδικοπουούμε σωστά και να τους εφαρμόζουμε όλοι μας, πράγμα το οποίο δεν το έχουμε γενικά εμείς οι Έλληνες
    Στην ερώτησή σας ποία κατά τη γνωμη μου θα έπρεπε να ήταν τα αποτελέσματα θα μου επιτρέψεται να μην αναφερθώ σε αυτό γιατί δεν έχει κάποιο νόημα αυτή τη στιγμή και είναι διαφορετικό από το σκοπό του σχολίου μου.

    Μετά τιμίς
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρης Γιώργος13 Ιανουαρίου, 2014 03:36

      Κύριε Οικονόμου,

      Δεν πειράζει που δεν με γνωρίζεται και μην μου ζητάτε συγγνώμη.
      Σας γνωρίζω μέσα από τις επιτυχίες του γιου σας για τις οποίες έχω ενημερωθεί αναλυτικά και αποκλειστικά μέσα από αυτό το περιοδικό τα τελευταία χρόνια και ο λόγος που σας είδα τότε στον αγώνα του Rotax είναι γιατί ενημερώθηκα για τον αγώνα και θέλησα με τον γιο μου να δούμε από κοντά τις προσπάθειες των κορυφαίων πιλότων του Rotax μια και ο αγώνας γινόταν στην Αθήνα.

      Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την παρέμβαση σας και την επίθεση σας στην εν λόγο ιστοσελίδα ενώ δεν μου απαντάται στην προηγούμενη ερώτηση μου.

      Πως γίνεται να μην έχετε πρόβλημα με τον Κο Γαλάτση την στιγμή που τσακωνόσασταν έντονα μαζί του εκείνη την ημέρα και να έχετε πρόβλημα με το περιοδικό που απλά ανέφερε τα αποτελέσματα που είδε όλος ο κόσμος?
      Διακρίνω με μεγάλη μου λύπη μια άσκοπη εμπάθεια από μέρους σας.
      Σας είπα συμμερίζομαι την φιλοσοφία σας για το καρτ για αυτο και το παρακολουθώ μια και το λατρεύει και ο γιος μου και το ακολουθεί ήδη ερασιτεχνικά αλλά δεν τον αφήνω να εμπλακεί άμεσα για όλα αυτα που βλέπω να συμβαίνουν.

      Ειλικρινά πιστεύετε ότι έβλαψε το Kartnews το ελληνικό καρτ ή την φήμη του υιού σας επειδή έγραψε ότι τα αποτελέσματα βγήκαν βάση κανονισμών!!!;;

      Πιστεύετε ότι αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα του ελληνικού καρτ σήμερα ή μήπως το γεγονός ότι στους αγώνες δεν υπάρχουν κριτές που να μπορούν να κρίνουν τα συμβάντα και επαρκής τεχνικοί έλεγχοι.
      Πείτε μου σας παρακαλώ ποιος είναι ο σκοπός του σχολίου σας γιατί πραγματικά θέλω να μάθω, καθώς είσαστε ο γονιός ενός εκ των κορυφαίων πιλότων αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.

      Με εκτίμηση
      Καλημέρης Γιώργος

      Διαγραφή
  8. Παιδιά έσπασα το κεφάλι μου αλλα το βρήκα!
    Λοιπόν το λάθος σας είναι ότι γράψατε μαλλον ημιτελικούς ή σκέλη τους 2 πρώτους αγώνες ενώ η Rotax τα ελεγε ως Α και Β τελικούς.
    Παρόλα αυτά όμως η διοργανώτρια αρχή τα μέτρησε ως ενδιάμεσα σκέλη για τον Γ τελικό από όπου όρισε τελικά και τον νικητή του αγώνα (βλέπε απονομή). Τα υπόλοιπα τα χρησιμοποίησε μόνο για να φτιάξει βαθμολογία για να δώσει το εισητήριο για Νέα Ορλεάνη
    Με άλλα λόγια αλλιώς τα βάφτισαν, αλλιώς τα είπατε και αλλιώς μέτρησαν και οτι κ αν έγραφες αγαπητό Kartnews πάλι λάθος θα ήσουν!
    Κύριε Οικονόμου ασχοληθείτε καλύτερα με την οδηγική εξέλιξη του κορυφαίου πιλότου της Καλαμάτας μας, και αφήστε το περιοδικό να κάνει την δουλειά του που την κάνει καλύτερα από τον οποιονδήποτε έχει περάσει από τον χώρο του καρτ.
    Ενας φίλος από την Πάτρα
    Δ. Αντωνόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριοι,

    1. Φίλε από την Πάτρα
    Την ουσία του σχολίου μου πάλι δεν την καταλάβατε
    Θα σας πω πάλι τι εννοώ
    Από τι στιγμή που προκυρίσσεται ένας αγώνας με ορισμένους κανονισμούς θα πρέπει οι κανονισμοί αυτοί να εφαρμοστούν από όλους είτε λέγονται αγωνιζόμενοι είτε λέσχη για το αποτέλεσμα και δεν ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ τίποτα.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ

    2. κ. Καλημέρη
    Το πρόβλημα με το kartnews και μάλλον όχι πρόβλημα αλλά υπόδειξη είναι το οτι καλά δημοσιεύει ότι του δίνει η κάθε λέσχη ή οποιοσδήποτε άλλος αλλά θα έπρεπε επειδή εντάσσεται στον ειδικό τύπο και συγκεκριμένα του καρτ να μελετά να σχολιάζει και να έχει και δικιά του γνώμη.
    Άλλωστε αυτή είναι και η δουλειά των καλών δημοσιογράφων η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ η οποία εξασφαλίζεται από την συγκέντρωση όλων των πληροφοριών και την επεξεργασία αυτών για να έχουμε αντικειμενικό αποτέλεσμα στην ενημέρωση.
    Σίγουρα το kartnews είναι οτι καλύτερο έχει εμφανιστεί στο χώρο του καρτ και ολα αυτά που λέμε είναι για να γίνει ακόμα καλύτερο


    Μετά τιμής
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item