Οδική ασφάλεια - μείζον ζήτημα για την Ελληνική Προεδρία

Στο πλαίσιο της ανάληψης της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Ελλάδα, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) δημοσίευσε και απέστειλε σχετικό υπόμνημα προς το προεδρείο. 


Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, κατά το έτος 2012, 28.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους, με τεράστιο κοινωνικό, αλλά και οικονομικό κόστος, το οποίο αντιστοιχεί στο 2% του ευρωπαϊκού Ακαθάριστου Προϊόντος, το οποίο ισοδυναμεί με 250 εκατομμύρια ευρώ. 

Η Ελληνική Προεδρία ομού με την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τη σημαντική απόδοση της επένδυσης στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και να δώσει προτεραιότητα σε μέτρα που θα σώσουν ζωές στην ΕΕ και σε εθνικό επίπεδο. 

Στο πλαίσιο της πολιτικής της ΕΕ για την οδική ασφάλεια για την περίοδο 2011-2020 εναπόκειται στην Ελληνική Προεδρία να συνεργαστεί με τις Χώρες Μέλη, την ΕΕ και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την υλοποίηση βασικών θεμάτων του πλαισίου της εν λόγω πολιτικής που συμπεριλαμβάνει τις ακόλουθες προτεραιότητες: 

Στο πλαίσιο του προγραμματισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο θέμα των υποδομών, προτείνεται να αναθεωρηθεί η Οδηγία του 2008 για την «Ασφάλεια των Υποδομών», ενώ θα προταθεί η επέκτασή της στο δευτερεύον οδικό δίκτυο. 

Στην ατζέντα θα περιληφθεί το θέμα των τεχνολογιών στα οχήματα με την εγκατάσταση ΕυέλικτωνΣυστημάτων Υποβοήθησης και Συστημάτων Οριοθέτησης Ταχύτητας (IntelligentSpeedAssistance-ISA και SpeedLimiters-SL αντίστοιχα) και Ακινητοποίησης Οχημάτων, στις περιπτώσεις, όπου ο οδηγός βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ (AlcoholInterlocks). Μεγάλης σημασίας είναι τα Ευέλικτα Συστήματα Μετακίνησης (IntelligentTransportSystems) που αποτελούν προϋπόθεση για την αποτελεσματική χρήση των ISA.

Στο πλαίσιο αυτό, η ελληνική Προεδρία σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην ψηφιοποίηση του οδικού δικτύου και την απεικόνιση των ορίων ταχύτητας για όλη την Ευρώπη.

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου του Δημήτρη Μπαλή στο www.driveandtravel.gr

Related

editors 1693404942332237035

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Δεν κοιτάει η Ελληνική Προεδρία πρώτα να πιάσει το Χριστόδουλο Ξηρό που τον άφησε να φύγει σαν κύριος και μετά να ασχοληθεί με πιο ευαίσθητα θέματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item