Το «φάρμακο» για την ίαση των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου!

Διαβάστε το πολύ ωραίο άρθρο του δημοσιογράφου Βασίλη Χειλάκη που δημοσιεύτηκε στο Zougla.gr και αφορά τα προβλήματα του σύνολου των αγώνων ταχύτητας και του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας!

Έχουν γίνει αμέτρητες συζητήσεις και συγκρίσεις ανάμεσα στο ποδόσφαιρο και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ποιά είναι όμως η μεγάλη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο για τους συμμετέχοντες; 

Με τα λεφτά... τρέχεις αλλά δεν παίζεις μπάλα! 
Στο ποδόσφαιρο αν έχεις ταλέντο και όχι χρήματα, μπορείς να εκτοξευθείς στην ανώτατη βαθμίδα του, στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όμως, αν έχεις μόνο χρήματα σου δίνει τη δυνατότητα να βρεθείς και να χαρείς ακόμη και τη συμμετοχή σου σε κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου καθώς οι αγώνες αυτοκινήτων είναι απόλαυση για ορισμένους και για άλλους πρωταθλητισμός. Στο ποδόσφαιρο όμως δεν μπορείς να συμμετέχεις για παράδειγμα στην ομάδα του Παναθηναϊκού ή του Απόλλωνα Σμύρνης μόνο για διασκέδαση! Για παράδειγμα, αν κάποιος διαθέτει χρήματα αλλά όχι ταλέντο μπορεί να είναι μέλος μιας ομάδας στη Super League, όπως είναι ο Παναθηναϊκός ή Ολυμπιακός; Φυσικά και όχι! Αντίθετα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αν διαθέτει κάποιος την οικονομική ευρωστία τότε έχει τη δυνατότητα να ενοικιάσει ή να αγοράσει ένα αυτοκίνητο από την M-Sport του Μάλκολμ Γουίλσον και να λάβει μέρος στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου που είναι το WRC και μπράβο του!

Στα... αζήτητα 
Βασικό στοιχείο για τη συμμετάσχει κάποιος στο κορυφαίο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι τα χρήματα. Αν όμως θέλει να αγωνιστεί σε έναν ή δύο αγώνες ή και σε ένα Πρωτάθλημα Αναβάσεων του ελληνικού πρωταθλήματος δεν απαιτείται τεράστιο οικονομικό ποσό, απλά μια καλή οργάνωση στην προβολή των αγώνων από την κυβερνώσα αρχή, ώστε να έχει τη δυνατότητα να ζητήσει χρήματα από χορηγούς. Πώς όμως να ζητήσει κάποιος χορηγία όταν γνωρίζει ότι ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι στα αζήτητα; Για να αγωνιστείς όμως στο αντίστοιχο ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου χρειάζεται αποκλειστικά ταλέντο και δεν θέλεις κανέναν χορηγό. Αντίθετα σε κυνηγούν οι μεγάλες ομάδες και σε χρυσοπληρώνουν. 

Είναι στημένα τα πρωταθλήματα; 
Γιατί τα γράφω αυτά τώρα και γιατί άδραξα την ευκαιρία να ξαναπάρω την δημοσιογραφική μου πένα μετά από πολύ καιρό; Είχα πρόσφατα μια συζήτηση με έναν οδηγό αγώνων του ελληνικού πρωταθλήματος και μιλούσαμε για τα στημένα τόσο στο ποδόσφαιρο όσο και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάποια στιγμή η συζήτηση έφτασε στο σημείο του γιατί να ασχολείται κανείς με κάτι που ξέρουμε ότι είναι στημένο; Του εξήγησα λοιπόν ότι η αγάπη και η αρρώστια που έχουμε όλοι εμείς που ασχολούμαστε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι αυτή που μας κρατάει στο σπορ, παρά το γεγονός ότι η κυβερνώσα αρχή δεν κάνει τις ύστατες προσπάθειες για την βελτίωση των συνθηκών διοργάνωσης των αγώνων. Σήμερα λοιπόν η ομοσπονδία υποστηρίζει ότι υπάρχει μεγάλη κάμψη στους ελληνικούς αγώνες ελέω της οικονομικής κρίσης. Θα διαφωνήσω σε αυτό, διότι υπάρχουν τρόποι να ανέβει το σπορ, αρκεί να βελτιωθεί η προβολή των αγώνων έτσι ώστε να έρθουν περισσότεροι χορηγοί για όλους και όχι επιλεκτικά για κάποιους. 

Τα Μέσα έχουν γυρίσει την πλάτη... 
Έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί πολλά χρόνια πριν οι μεγάλες εφημερίδες κάλυπταν τους ελληνικούς αγώνες και σήμερα όχι; Αυτό έχει αρχίσει να γίνεται πριν την οικονομική κρίση και το γνωρίζουν πολύ καλά αυτοί που ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πού είναι η «Καθημερινή», πού είναι η «Απογευματινή» (μπορεί να έχει κλείσει απλά αναφέρω το όνομα επειδή ήταν μεγάλη εφημερίδα) και πολλές άλλες εφημερίδες και μεγάλα έντυπα; Γιατί τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια δεν καλύπτουν τους αγώνες; Πού είναι η πλειάδα των μεγάλων ονομάτων του μηχανοκίνητου ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού; Γιατί τους γυρίζουν την πλάτη τα μεγάλα ΜΜΕ; Αν δεν σκύψουν οι υπεύθυνοι να βρουν λύση πάνω στο θέμα της βελτίωσης της προβολής των ελληνικών αγώνων, αν δεν πιέσουν οι άνθρωποι της ΟΜΑΕ (ομοσπονδία αυτοκινήτου στην Ελλάδα) ώστε τα πρωταθλήματα να μπουν στο ημερήσιο αθλητικό δελτίο των ειδήσεων των μεγάλων καναλιών, αν δεν πιέσουν να γίνει μια ή και περισσότερες εκπομπές σε μεγάλα κανάλια που να αφορούν τους ελληνικούς αγώνες με εκτενή ρεπορτάζ και παρουσίαση των Ελλήνων οδηγών και των ελληνικών πρωταθλημάτων, αν δεν βγουν στην επιφάνεια αυτά που συμβαίνουν στους ελληνικούς αγώνες να τα μάθει όλος ο κόσμος, δεν πρόκειται να ανέβει το σπορ και θα είναι μόνο για λίγους! 

Η λύση είναι εύκολη... 
Η ανάσταση του ελληνικού μηχανικού αθλητισμού περνάει μέσα από την προβολή των αγώνων, περνάει μέσα από την στήριξη των μεγάλων ΜΜΕ. Γιατί δεν γίνεται αυτό; Ρωτήστε αυτούς που καθοδηγούν τους ελληνικούς αγώνες τα τελευταία δέκα ή ίσως και παραπάνω χρόνια και να σταματήσουν να πιπιλάνε συνεχώς την καραμέλα της οικονομικής κρίσης! Γι αυτό είστε εκεί κύριοι ειδήμονες του σπορ, για να βρείτε λύσεις στο πρόβλημα της προβολής των αγώνων… Μέσα από εκεί θα ξεκινήσει η ανάκαμψη των ελληνικών αγώνων. Γιατί δηλαδή να έρθει η «Cosmote», γιατί να έρθει η «Vodafone», γιατί να έρθει η «Nike» όταν δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει Πρωτάθλημα Αναβάσεων και ξέρουν ότι δεν θα έχουν κανένα όφελος; Πείτε μου για παράδειγμα έναν λόγο που εγώ σαν υπεύθυνος επικοινωνίας της «Χ» μεγάλης εταιρείας πρέπει να δώσω χορηγία, τη στιγμή που δεν υπάρχει προβολή ενώ και ένα μεγάλο μέρος θεατών που παρακολουθεί αγώνες έχει εγκαταλείψει το σπορ; Αντίθετα στο ποδόσφαιρο υπάρχει τεράστια προβολή από τα ΜΜΕ και φυσικά ακολουθούν και οι χορηγοί παρά το γεγονός ότι έχει φύγει ένα σημαντικό μέρος των θεατών από τα γήπεδα. Τα πάντα ξεκινούν από την προβολή των αγώνων έτσι ώστε να έρθουν χορηγοί και να βοηθηθούν οι οδηγοί των αγώνων που είναι και ψυχή του αθλήματος! Η αναλγησία των ιθυνόντων του σπορ δεν έχει προηγούμενο στο πρόβλημα αυτό και είναι ώρα να εξηγήσουν σε όλους εμάς το γιατί… 

Υ.Γ: «Ποτέ μου δεν επεδίωξα να αρέσω στους πολλούς. Αυτά που τους αρέσουν δεν τα γνώρισα και αυτά που εγώ γνωρίζω απέχουν πολύ από το να τα καταλάβουν...», Επίκουρος, Αρχαίος Έλληνας Φιλόσοφος. 

Υ.Γ.: Φίλε Διαμαντή με παρεξήγησες, εγώ σε στήριξα και θα συνεχίζω να το κάνω γιατί προσφέρεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό! 

* O Βασίλης Χειλάκης είναι δημοσιογράφος που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και έχει συνεργαστεί με εφημερίδες πανελλαδικής εμβέλεις όπως και μεγάλες ιστοσελίδες.

Πηγή: Zougla.gr

Related

omae 656674701264570149

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item