CIK-FIA Academy Trophy: Η ώρα της μεγάλης πρόκλησης

Για 5η συνεχόμενη χρονιά το ενιαίο πρωτάθλημα, CIK-FIA Karting Academy Trophy, αναμένεται να αναδείξει τα νέα μεγάλα ταλέντα του παγκόσμιου καρτ, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ ενδιαφέροντος και συμμετοχών!


Με ένα όσο το δυνατόν πιο εξορθολογισμένο κόστος συμμετοχής και 51 ανοιχτές θέσεις, ο θεσμός ανάδειξης νέων οδηγών της CIK-FIA, ξεκινάει την φετινή του πορεία για 5η σερί χρονιά. Από το 2010 που ξεκίνησε ως Academy Trophy, το συγκεκριμένο πρωτάθλημα έχει βοηθήσει τα μέγιστα στην ανάπτυξη του αθλήματος παγκοσμίως, αφού έχει αναδείξει αρκετούς πιλότους που στη συνέχεια πρωταγωνίστησαν.

Ο διαγωνισμός είναι ενιαίος και αυτό αποτελεί σε μεγάλο βαθμό το ασφαλέστερο κριτήριο για επί ίσης όροις ανταγωνισμό και την ανάδειξη του καλύτερου, βάση οδηγικών ικανοτήτων. Επίσης, κλειδί αποτελεί η κλήρωση των μοτέρ και η ανταλλαγή τους ανά αγώνα, με κορυφαίο παράδειγμα αξιοκρατικής νίκης, την ανάδειξη του Βέλγου Samuel Potty ως Πρωταθλητή το 2013 και αφού πρώτα έτυχε να πάρει το μοτέρ του προτελευταίου οδηγού, στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.

Τα σασί είναι και φέτος της εταιρείας Parolin, τα μοτέρ της FIM, ενώ οι φόρμες και τα γάντια από την εταιρεία MIR, όπου πάνω θα έχουν και το logo της Action for Road Safety καμπάνιας της FIA για την οδική ασφάλεια. Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα για την ατομική τους τέντα, η οποία όμως θα κυμαίνεται από 3 έως 4,5 μέτρα. Οι οδηγοί για να λάβουν μέρος πρέπει να είναι γεννημένοι από 1.1.1999 μέχρι 31.12.2001 και να έχουν διεθνή Licence C-Junior. Θα μπορούν επίσης, να λάβουν μέρος και στα υπόλοιπα CIK-FIA events, Πανευρωπαϊκά και Παγκόσμια, για τις κατηγορίες Junior.

Όσον αφορά τα ελαστικά, θα χρησιμοποιηθούν τα κατηγορίας Option 2014 ελαστικά της Bridgestone, με κόστος 165€ το σετ. Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς θα επιτραπεί η χρήση τριών σετ καινούργιων ελαστικών, δύο για τα ελεύθερα δοκιμαστικά και ένα σετ για τις κατατακτήριες μέχρι και τον τελικό. Στους υπόλοιπους αγώνες τα σετ θα περιοριστούν στα δύο καινούργια και ένα μεταχειρισμένα και θα χρησιμοποιηθούν 1+1 στα ελεύθερα δοκιμαστικά και το τελευταίο καινούργιο σετ για όλο τον αγώνα.

Το πακέτο συμμετοχής για όλο το πρωτάθλημα, που περιλαμβάνει το κόστος για την ενοικίαση του καρτ, της φόρμας και των γαντιών, ανέρχεται στα 2,095€ συν ένα απόθεμα 600€. Η μηχανική υποστήριξη είναι επιλογή των οδηγών.

Το φετινό πρωτάθλημα περιλαμβάνει τρεις συναντήσεις, οι οποίες θα γίνουν μαζί με τους Ευρωπαϊκούς και Παγκόσμιους αγώνες της CIK έτσι ώστε να πάρουν και αυτοί λίγη από τη λάμψη και την αύρα των μεγάλων αστέρων του παγκόσμιου καρτ!

Το ξεκίνημα θα γίνει στην πίστα του Γκενκ του Βελγίου από τις 12 έως τις 15 Ιουνίου, ενώ ακολουθούν το Wackersdorf της Γερμανίας (11-13 Ιουλίου) και το Sarno της Ιταλίας 10 με 12 Οκτωβρίου.

Υπάρχουν 50 θέσεις διαθέσιμες για τις αντίστοιχες χώρες και τις εθνικές ομοσπονδίες που θα θελήσουν να δηλώσουν συμμετοχή, συν μία θέση για την γυναικεία παρουσία που αποφασίζει η Επιτροπή Γυναικών της FIA, με την διορία για δήλωση συμμετοχών να λήγει στις 3 Φεβρουαρίου.

Μέχρι τότε ευχόμαστε να υπάρξει ενδιαφέρον και από την χώρα μας και η Ελληνική Ομοσπονδία να στείλει έναν Έλληνα πιλότο ώστε να εκπροσωπηθεί και η Ελλάδα.

Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας 

Related

WSK 2547803088278159306

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item