Αποδείξεις νομικού περιεχομένου για το "θέμα" του Οικονόμου - Δελτίο τύπου Spartans

H αγωνιστική ομάδα των Spartans απαντά με ένα ακόμα δελτίο τύπου αναφέροντας αποδείξεις νομικού περιεχομένου, διασαφηνίζοντας την βάση των κανονισμών του αγώνα που αναφέρθηκε ο Κος Οικονόμου.

Επειδή εμείς ως SPARTANS σίγουρα παίρνουμε το άθλημα του καρτ σοβαρά. 
Επειδή η σοβαρότητα μας φαίνεται βάση των αποτελεσμάτων μας. 

Καλούμε τον Κύριο Οικονόμου να μας εξηγήσει γιατί δεν άσκησε το δικαίωμα του της ενστάσεως.
Δεν δεχόμαστε ότι το έκανε για το καλό του καρτ γιατί με όλα αυτά στην ουσία το δυσφημίζει. 

Στον συγκεκριμένο αγώνα ΟΛΟΙ γνωρίζαμε τον τρόπο διεξαγωγής του. 

Εδώ θα επαναλάβω την ανταλλαγή συγχαρητηρίων που έλαβε χώρα αμέσως μετά το πέρας του αγώνα ανάμεσα στο Καϊτατζή Παναγιώτη αρχηγό της ENERGY GREECE και τον Μίχα Θεοφάνη αρχηγό των SPARTANS η οποία επακριβώς ήταν η εξής: 

Καϊτατζής Παναγιώτης : "Φάνη είχαμε έναν ωραίο αγώνα" 
Μίχας Θεοφάνης:  "Τάκη, ναι πράγματι είχαμε έναν όμορφο αγώνα και συγχαρητήρια για την πρόκριση. Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στην προσπάθεια σας στην Νέα Ορλεάνη και ελπίζουμε να τιμήσετε τα Ελληνικά χρώματα." 
Καϊτατζής Παναγιώτης  : "Συγχαρητήρια και σε εσάς για το κύπελλο και την καρό. Πιστεύω ότι και οι δυο αθλητές θα είναι ευχαριστημένοι γιατί εμείς πήραμε την πρόκριση και εσείς τον αγώνα ." 

Ο αρχηγός λοιπόν της ομάδας σας δείχνοντας την σοβαρότητα του χαρακτήρα του και την πολυετή αγωνιστική του παρουσία ως αρχηγός ομάδος αλλά και ως και ενός από τους κορυφαίους Έλληνες πιλότους καρτ, μονοθεσίου και αυτοκινήτου, γνώριζε τον τρόπο διεξαγωγής του αγώνα.

Την ίδια στιγμή μάθαμε εκ των υστέρων ότι εσείς σε απλή συζήτηση πληροφορηθήκατε από τον Κυριο Γαλάτση Δημήτρη της ROTAX HELLAS ότι ο τρόπος της πρόκρισης και επάθλων του αγώνα ήταν αυτός που όλοι ήδη γνωρίζαμε, συμπεριλαμβανομένης και της ομάδας σας ENERGY GREECE. 

Παρ΄ολα αυτά ερχόμενος μετά από μήνες αμαυρώνετε έναν αγώνα και όλους όσους συνυπήρχαν σε αυτόν από πλευράς οργανώσεως ή συμμετεχόντων, αλλά κυρίως αμαυρώνετε το ίδιο το άθλημα το τρόπο διεξαγωγής των αγώνων κάνοντας στην ουσία το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεστε ότι θέλετε,  δηλαδή το καλό του καρτ.

Εμείς θα θέλαμε , εάν νομίζετε ότι το θέμα σας και η θέση σας έχει υπόσταση να προχωρήσετε σε νομική αποκατάσταση του δικαίου γιατί νομίζουμε ότι η ανούσια ιντερνετικη παράβολη σκέψεων, θέσεων, γνωμών, μονομερών "δικαστικών" αποφάσεων των διαφωνούντων ή και τρίτων ιδίως ανωνύμων, το μόνο που επιτυγχάνει είναι μια σειρά στυλ Φώσκολου. 

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να μας απαντήσετε εάν βάση του κανονισμού στο WINTΕR CUP στο Καρτόδρομο στις 15/12/2013 είχατε δικαίωμα αντικατάστασης του μοτέρ σας ROTAX στο τελευταίο σκέλος με άλλο μοτέρ και μάλιστα διαφορετικού κατασκευαστή ΙΑΜΕ Χ30  ή εάν είχατε δικαίωμα να συμμετέχετε στα 2 πρώτα σκέλη με ROTAX ενώ είχατε δηλωθεί με ΙΑΜΕ Χ30. 

Εδώ λοιπόν είχαμε διπλή παραβίαση των κανονισμών, πρώτα με την συμμετοχή σας με το ROTAX ενώ είχατε δηλωθεί με το ΙΑΜΕ και εάν σε αυτό το σημείο δηλώσατε αλλαγή μοτέρ έστω και προφορικά καλά έκαναν και σας επιτρέψανε την συμμετοχή στα χρονόμετρα και στο πρώτο σκέλος διότι το Ελληνικό καρτ χρειάζεται τους πιλότους του.

Σε αυτό το σημείο όμως ποτέ δεν ενημερώθηκε κανείς για αυτή την ίσως και προφορική απαίτηση σας για αλλαγή μοτέρ καθότι δεν έγινε ποτέ αλλαγή στους πίνακες των συμμετοχών. 
Στην συνέχεια όμως επουδενι μπορούσατε να ξαναγυρίσετε σε έταιρο μοτέρ διαφορετικού κατασκευαστή. 

Στο συγκεκριμένο σημείο σας παραθέτουμε απόσπασμα του συμπληρωματικού κανονισμού του WINTER CUP.
Στο ΑΡΘΡΟ 4 γράφει : 
"Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει δελτίο αθλητού του 2013. 
Για να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή στην οποία να αναγράφεται απαραίτητα ο αριθμός συμμετοχής του , η κατηγορία καθώς και ο τύπος του καρτ (μάρκα σασί και κινητήρα). 
Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα για τον συμμετέχοντα πλήρη αποδοχή και γνώση του συμπληρωματικού κανονισμού." 

Όπως βλέπετε λοιπόν στον κανονισμό του WINTER CUP αναφέρετε σε ένα καρτ δηλαδή ένα σασί και έναν κινητήρα. Δεχόμαστε την προφορική σας συνεννόηση (εάν υπήρχε) για την χρήση  του ROTAX, αν και εμείς ως επίσημη ομάδα SPARTANS δεν ενημερωθήκαμε από κανέναν. 
Στην συνέχεια όμως επουδενί βάση κανονισμών δεν δεχόμαστε την χρησιμοποίηση στον τελικό του ΙΑΜΕ Χ30 και θεωρούμε την κατάκτηση της μόνης καρό σημαίας σας εφέτος άνομη, καταχρηστική και άδικη. 
Θεωρούμε την τρίτη θέση που πήρατε στο βάθρο ως αδικία προς τον τέταρτο πιλότο. 

Γιατί εσείς λοιπόν στην συγκεκριμένη περίπτωση κατάφωρης παραβίασης των κανονισμών δεν αρνηθήκατε την παρανομία, ώστε να μας αποδείξετε ότι πράγματι άγεσθαι για το ΚΑΛΟ του καρτ, αλλά σε αντίθεση όλων αυτών που θέλετε να παρουσιάσετε την δεχθήκατε για το προσωπικό σας συμφέρον, θυμίζοντας μας τους πολιτικούς μας. 

Μήπως Οικονόμου έχεις συνδέσει το ΚΑΛΟ του καρτ με το δικό σου ΚΑΛΟ προσπαθώντας να επηρεάσεις αλυτάρχες, κριτές, διοργανωτές, λέσχες και όλους τους εμπλεκόμενους σε μελλοντικούς αγώνες οτι τάχα είσαστε οι αδικημένοι; Γιατί ; 

Στην συνέχεια θα αναλύσουμε το θέμα του ROTAX και του νικητή του αγώνα . 
Σας παραθέτουμε το ΑΡΘΡΟ 11 του WINTER CUP το οποίο γράφει : 
".....ΤΕΛΙΚΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΤΕΛΙΚΟΥΣ ....." 

Σύμφωνα με αυτό λοιπόν ο νικητής του αγώνα βγαίνει από βαθμολογία καθολη την διάρκεια της ημέρας. 
Αντίστοιχο άρθρο στον κανονισμό του ROTAX δεν υπάρχει διότι σε αυτή την περίπτωση εμείς πρώτοι δεν θα παραλαμβάναμε το κύπελλο του νικητή. 

Χωρίς το συγκεκριμένο άρθρο είναι ευνόητο στον κοινό νου, οτι το καθεστώς του αγώνος και μόνον του αγώνος και όχι της πρόκρισης, καθότι μάλιστα πρόκειται για ΕΝΑΝ αγώνα, είναι ο τελευταίος νικητής της ημέρας, όπως είναι το καθεστώς όλων των Ελληνικών αγώνων, εάν συνειδητοποιήσετε την έλλειψη του αθροιστικού αποτελέσματος ως προς τον αγώνα παρά μόνο ως προς την πρόκριση 

ΑΡΘΡΟ 5 του ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ του ROTAX το οποίο λέει :  
"Οι αγώνες που θα διεξαχθούν για το RMC 2013 θα είναι ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ και θα αποτελείται από ελεύθερες δοκιμές, χρονομετρημένες δοκιμές, από τον ΤΕΛΙΚΟ Α , τον ΤΕΛΙΚΟ Β και τον ΤΕΛΙΚΟ Γ. Οι οδηγοί που θα συμπληρώσουν την μεγαλύτερη βαθμολογία σε κάθε κατηγορία θα προκριθούν στον παγκόσμιο τελικό της ROTAX ." 
Καταλαβαίνετε ότι αθροιστικό αποτέλεσμα ισχύει μόνο ως προς την πρόκριση όπως ξεκάθαρα αναφέρεται ανωτέρω και δεν αναφέρονται ως νικητές του αγώνα. 

Στην συνέχεια τώρα θα αναφερθούμε στο ΑΡΘΡΟ 28 ΕΠΑΘΛΑ- ΚΥΠΕΛΑ του συμπληρωματικού κανονισμού της ROTAX ότι ΑΥΤΑ ΑΠΟΝΕΜΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: 
"28.1 Στους τρεις πρώτους κάθε κατηγορίας. Ο πρώτος κάθε κατηγορίας 
επίσης λαμβάνει την σημαία τερματισμού " 


Μήπως λάβατε κάποια καρό σημαία κύριε Οικονόμου στον πρώτο και δεύτερο τελικό και δεν το είδαμε, ώστε ο νικητής του αγώνα να βγει από βαθμολογία; 
Μήπως δεν εχετε αντιληφθεί οτι ως αγώνας ήταν ένας, τα δε σκέλη ονομάσθηκαν τελικοί ώστε να έχουν ισάξια βαθμολογία για να βγει η πρόκριση; 

Μήπως δεν καταλαβαίνετε οτι ο νικητής είναι ένας και μόνος ένας και είναι ο τελικός νικητής του αγώνα καθώς υπήρχε μόνο μια καρό; 

Μήπως δεν είδατε στον αντίστοιχο αγώνα του WINTER CUP όπου πράγματι υπήρχε αθροιστικός νικητής (ΑΡΘΡΟ 11) ότι καρό έπαιρνε ο νικητής του κάθε σκέλους; 

Μήπως δεν ξέρατε οτι αθροιστική ήταν μόνο η πρόκριση (ΑΡΘΡΟ 5 ΓΚ) ROTAX καθώς στο συγκεκριμένο άρθρο ο προκρινόμενος λόγω βαθμολογίας πουθενά και επουδενι αναφέρεται ως νικητής του αγώνα;

Μήπως αναφέρει το άρθρο 28 περί επάθλων κυπέλλων ως προς τον αγώνα αυτή τη φορά, οτι ο πρώτος κάθε κατηγορίας επίσης λαμβάνει την σημαία τερματισμού,την οποία λάβαμε εμείς, ενώ στο συγκεκριμένο άρθρο ουδεμία αναφορά υπάρχει περί βαθμολογίας για την ανάδειξη του νικητή, όπως στο άρθρο 5 της προκρίσεως; 

Αλήθεια δεν καταλαβαίνουμε πως μπορεί να παρερμηνευθούν τόσο ξεκάθαρα Ελληνικά.

Σε αυτό το σημείο σας καλούμε να σταματήσετε να παίζετε με τις λέξεις δημιουργώντας εντυπώσεις, διότι και οι δυο κανονισμοί είναι ξεκάθαροι και απλός δημιουργείτε κρυφτούλι λέξεων αν ταχαμου λεγόντουσαν ημιτελικοί ή τελικοί η αν γράφει οτι ο νικητής του αγώνα είναι ο νικητής του τρίτου σκέλους παίζοντας την κολοκυθιά, ενώ διαφανώς και ξεκάθαρα πουθενά δεν αναφέρεται οτι νικητής του αγώνα θα είναι ο προκρινόμενος αθλητής (αρθρο 5 ΓΚ) καθώς τον αναφέρει μόνο ως προκρινομενο και όχι ως νικητή του αγώνα η δε βαθμολογία θα προσμετράται μόνο για την πρόκριση. 

Για τον νικητή του αγώνα λοιπόν αδίκως και καταχρηστικά φωνάζετε οτι θα πρεπε να είναι ως προς το άθροισμα των βαθμών ενώ ουδεν τέτοιο υπάρχει στον κανονισμό ως προς τον νικητή (αρθρο 28 Σ.Κ.), όπως είναι ξεκάθαρο στον αντίστοιχο κανονισμό του WINTER CUP (αρθρο 11) , το δε άθροισμα των βαθμών αναφέρετε μόνο ως προς την πρόκριση (αρθρο 5 Γ.Κ.), και καθώς δεν δινόντουσαν μάλιστα καρό σε κάθε σκέλος. 

Η μελέτη των κανονισμών για εμάς ήταν ξεκάθαρη και ουδεμία ασάφεια ή νομικό κενό υπάρχει σε αυτούς . 

Σας καλούμε λοιπόν έστω και την ύστατη στιγμή να επανορθώσετε το λάθος σας και να ζητήσετε συγνώμη από όλο τον κόσμο του καρτ για την διαστρέβλωση των γεγονότων. 

ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΊΤΕ για την αλλαγή μοτέρ στο WINTER CUP η οποία σας θέτει εκτός αγώνος παραδίδοντας την τρίτη θέση του βάθρου και την καρό στον επόμενο πιλότο μετά από σας καθώς αδίκως του την στερήσατε. 

Μετά από την τοποθέτηση μας δεν πρόκειται να ασχοληθούμε ξανά με το συγκεκριμένο θέμα γιατί φοβόμαστε οτι ο στόχος όλων αυτών μπορεί να είναι η έμμεση διαφήμιση κάποιων, ενώ για εμάς προβολή είναι τα αποτελέσματα μας. 

SPARTANS


Τα προηγούμενα άρθρα:

Αναφορά του Οικονόμου για τα αποτελέσματα του Rotax Max Challenge 2013

Spartans: Με αφορμή τον Οικονόμου

Related

rmc 1635091806402867788

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item