Προβληματισμός για τα φρένα του 2014 από τους οδηγούς

Ο Adrian Sutil μίλησε για ένα λεπτό οδηγικό ζήτημα που έχει προκύψει με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς... 



 Η έξοδος που είχε ο Adrian δεν ήταν κάτι επικίνδυνο, όμως προκαλεί ερωτηματικά για τη λειτουργία των φρένων το 2014. 

Λόγω του διαφορετικού τρόπου σύνδεσης του κινητήρα και της πέδησης με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS), οι οδηγοί πλέον έχουν λιγότερο έλεγχο στη ρύθμιση των φρένων. 

Ο Γερμανός εξήγησε σε σχετική συζήτηση στο Sky Sports: 

"Είναι λίγο παγίδα, γιατί δεν μπορείς να αλλάξεις πολλά καθώς οδηγείς... Πρέπει να στηρίζεται όλο και περισσότερο στους μηχανικούς και να κάνεις όλες τις χαρτογραφήσεις σωστά - είναι μια πρόκληση. 
Θα είναι κλειδί να ξέρεις πως δουλεύει το σύστημα και να το χρησιμοποιείς με το σωστό τρόπο και τη σωστή στιγμή. 
Όταν είναι στεγνά, όταν είναι βρεγμένα - χρειαζόμαστε όλων των ειδών τις χαρτογραφήσεις, με σκληρά ελαστικά, με μαλακά ελαστικά... 
Πρέπει να μάθουμε περισσότερα γι' αυτό. Για μένα, για κάθε οδηγό, είναι ένα νέο σύστημα που δεν είχαμε ποτέ. Παλιά ήταν πάντα χειροκίνητο κι ήταν λίγο ευκολότερο για εμάς. Ξέραμε τι συμβαίνει, τώρα πρέπει να στηριζόμαστε στους μηχανικούς λίγο περισσότερο, αλλά θα βρούμε ένα τρόπο να το τακτοποιήσουμε. Κάθε μέρα κάνουμε πρόοδο κι αυτό είναι το σημαντικότερο."

Διαβάστε την συνέχεια στο f1grip.gr

Κωνσταντίνος Κουρέτας

Related

F1 news 1353750602167389506

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item