Όλα έτοιμα για την Formula 4

Η πρώτη σεζόν για την Formula 4 είναι έτοιμη να ξεκινήσει και όλα εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς. Οι ομάδες ανυπομονούν για το το ιταλικό πρωτάθλημα ACI-CSAI, αφού πλέον όλα τα σημαντικά ζητήματα επιλύθηκαν από την διοργανώτρια WSK Promotion.


Οι πρώτες διαδικασίες έχουν ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενοι έχουν ξεκινήσει ήδη να συμπληρώνουν τις φόρμες συμμετοχής. Το κόστος συμμετοχής σε όλο το πρωτάθλημα των 7 αγώνων ανέρχεται στις 9,500€ συν τους φόρους, που εκ πρώτης δείχνει πολύ λογικό. Επίσης, στο πακέτο περιλαμβάνονται και τα δύο δοκιμαστικά τεστ στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο της Adria και το "Piero Taruffi" στην Vallelunga.

Το νέο πρωτάθλημα θα έχει πλήρη τηλεοπτική κάλυψη από το ιταλικό δίκτυο Rai Sport, ενώ στους συμμετέχοντες προσφέρονται εκτός των άλλων, ειδικά μαθήματα από την Σχολή της ιταλικής Ομοσπονδίας ACI-CSAI, ειδική φόρμα με πυροπροστασία, καθώς και πάρα πολλές ανέσεις που έχουν να κάνουν με την παρουσία των αγωνιζόμενων στις πίστες. Τέλος, η ιταλική ομοσπονδία χορηγεί κάθε αγωνιζόμενο με το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων πληρώνοντας στην κατασκευάστρια εταιρία, Tatuus, 2500€ για κάθε συμμετοχή.

Αν κάποιος θελήσει να πάρει μέρος μόνο σε ορισμένους γύρους του πρωταθλήματος, καλείται να πληρώσει το ποσό των 1195€ (συν φόρους).

Η διάρθρωση του πρωταθλήματος και των αγώνων είναι αρκετά απαιτητική. Κάθε αγώνας ξεκινάει με δύο 40λεπτα ελεύθερων δοκιμαστικών, που ακολουθούνται από δύο 15λεπτα κατατακτήριων δοκιμών. Οι πιλότοι παίρνουν μέρος σε τρία αγωνιστικά σκέλη. Τα δύο διαρκούν 28 λεπτά συν έναν τελευταίο γύρο, ενώ το άλλο σκέλος διαρκεί 18 λεπτά συν έναν τελευταίο γύρο. Tο πρώτο χρονομετρημένο session καθορίζει τις θέσεις στο grid στο πρώτο σκέλος, ενώ η σειρά εκκίνησης του δεύτερου σκέλους προκύπτει από την σειρά τερματισμού στο πρώτο σκέλος. Στο δεύτερο σκέλος, το 18λεπτο, θα έχει αντεστραμμένη σειρά εκκίνησης, με τους 10 πρώτους πιλότους να ξεκινούν απ'το τέλος. Στο τρίτο και τελευταίο αγωνιστικό σκέλος, η σειρά εκκίνησης καθορίζεται από τα αποτελέσματα του δεύτερου χρονομετρημένου session των κατατακτήριων.

Όσον αφορά την βαθμολόγηση, στα δύο 28λεπτα σκέλη βαθμολογούνται οι πρώτοι 10 οδηγοί με σειρά βαθμών 25 - 18 - 15 - 12 - 10 - 8 - 6 - 4 - 2 - 1, ενώ στο 18λεπτο σκέλος βαθμολογούνται οι πρώτοι 8 με σειρά 13 - 11 - 9 - 6 - 5 - 4 - 2 - 1. Ο οδηγός που θα σημειώνει τον ταχύτερο γύρο σε κάθε σκέλος θα επιβραβεύεται με έναν έξτρα βαθμό. Επίσης, ο οδηγός που θα έχει τον καλύτερο χρόνο στα δύο κατατακτήρια σκέλη θα παίρνει επιπλέον 5 βαθμούς.

Μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που προβλέπεται μέσα στο πρωτάθλημα, θα είναι και η ανάλυση της τηλεμετρίας από τους ειδικούς της ιταλικής ομοσπονδίας, σε όλους τους πιλότους μέσα από ένα τεχνικό briefing.

Οι οδηγοί θα πρέπει επίσης, να μάθουν να είναι πολύ προσεκτικοί με τα ελαστικά τους, καθώς θα έχουν στη διάθεσή τους μόνο ένα σετ φρέσκων και ένα σετ χρησιμοποιημένων ελαστικών, για τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Αυτό θα συμβεί σε όλους τους αγώνες εκτός από τον πρώτο. Για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο, δηλαδή 2 κατατακτήρια και 3 αγωνιστικά σκέλη, θα έχουν στη διάθεσή τους 3 σετ φρέσκων ελαστικών, οπότε και εκεί θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί.

Για τα βραβεία των οδηγών έχουν θεσπιστεί 2 κλάσεις. Η μία αφορά τους οδηγούς από 15 έως 17 ετών (στους οποίους κυρίως απευθύνεται το όλο project), ενώ θα υπάρχει και η κλάση των οδηγών από 18 ετών και άνω. Έτσι από τους πιο νεαρούς πιλότους, ο νικητής θα πάρει τον τίτλο του Italian Aci-Csai Formula 4 Champion και μαζί 40,000€, ενώ μαζί με τον 2ο οδηγό θα κερδίσουν μια συμμετοχή στο Super Course of the High Speed Federal School, που θα διεξαχθεί μετά το τέλος του πρωταθλήματος στην πίστα της Vallelunga. Οι οδηγοί άνω των 18 ετών, από την άλλη, κυνηγούν τον τίτλο του Aci-Csai Formula 4 Trophy και μαζί τα 10,000€ της πρώτης θέσης στην κλάση τους.

Τέλος, στο καθοριστικότερο ζήτημα που έχρηζε επίλυσης και δεν ήταν άλλο από αυτό του κινητήρα των μονοθεσίων, η λύση δόθηκε από την γνωστή εταιρεία Abarth, η οποία τελικά θα παρέχει τους κινητήρες για της Formula 4 σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της FIA. Σύμφωνα με αυτές, οι κινητήρες θα είναι 1400 κ.εκ. τούρμπο και θα αποδίδουν μάξιμουμ 160 ίππους., ενώ τα μονοθέσια θα είναι εφοδιασμένα με σειριακά κιβώτια 6 ταχυτήτων της εταιρείας Sadev και με τα ηλεκτρονικά συστήματα της  Magneti Marelli.

Καλή αρχή.

Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας

Related

WSK 3037865665343295388

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item