Οι προτάσεις του Στάθη Ξηνταβελόνη από την Zorri Motorsport για το καρτ του 2014

Ο ιδιοκτήτης της αγωνιστικής ομάδας Zorri Motorsport, κ. Στάθης Ξηνταβελόνης σε επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Καρτ, κ. Δημήτρη Μιχελακάκη, παραθέτει τις προτάσεις του για το μέλλον του ελληνικού καρτ και την φετινή αγωνιστική χρονιά.




Αγαπητέ κε Μιχελακάκη, 

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και για την πολύ ωραία συζήτηση που είχαμε. 
Σας παραθέτω παρακάτω τις προτάσεις μου σχετικά με το καρτ για το 2014: 

1.Γενικά 
Είμαι απολύτως σύμφωνος με την απόφασή σας να στελεχώσετε και να εκπαιδεύσετε τα υπάρχοντα στελέχη των αγώνων με τη βοήθεια αλυταρχών και τεχνικών εφόρων από το εξωτερικό. 
Παράλληλα με αυτό θα πρέπει να τηρούνται αυστηρά οι υπάρχοντες κανονισμοί και θα πρέπει να υπάρχει και μία διαδικασία προκειμένου οι κανονισμοί να βελτιώνονται και να εξελίσσονται βάση των εμπειριών που αποκομίζουν τα στελέχη από τους αγώνες. 
Επίσης θα πρέπει να δεσμευτείτε ότι θα γίνουν όλοι οι αγώνες ανεξάρτητα από το αν θα έχουν πολλές συμμετοχές. 
Έστω και μία κατηγορία εάν καλύπτει το ελάχιστο όριο συμμετοχών ο αγώνας θα πρέπει να γίνει. 
Θα πρέπει να δοθεί μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια και θα πρέπει να γίνεται έλεγχος του εξοπλισμού των οδηγών και ιδιαίτερα της φόρμας, κράνους και κολάρου που θα πρέπει να είναι πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές. 
Καμία εξαίρεση δεν πρέπει να γίνει στις πίστες οι οποίες θα πρέπει να τηρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Είμαι δε στη διάθεσή σας για σχετικές υποδείξεις. 

2.Αγωνιστικός κανονισμός 
Α.Για να μετρήσει ένας αγώνας θα πρέπει να ξεκινούν τουλάχιστον 5 καρτ. Να ισχύει σε όλους ανεξάρτητα τους αγώνες καρτ και σε όλες τις κατηγορίες. 
Β. Από τους 4 αγώνες του ΠΠΚ που προκηρύξατε προκύπτουν 8 αποτελέσματα (2 τελικοί ανά αγώνα) από τα οποία να μετρούν τα 5. 
Γ. Εφόσον είναι 2 τελικοί οι οποίοι μετράνε ισάξια στην βαθμολογία θα πρέπει να δίνονται και για τους δύο κύπελλα και σημαία τερματισμού στους νικητές. 

3.Τεχνικός κανονισμός 
Α.Οι κατηγορίες οι κλάσεις και οι κινητήρες να είναι με βάση τον αντίστοιχο της CSAI που ισχύει από εφέτος και σας επισυνάπτω. 
Εδώ όφειλα μία απάντηση η οποία προκύπτει από την παράγραφο στην αρχή της σελίδας την οποία παραθέτω μεταφρασμένη: 

"Παρακάτω είναι η λίστα των κλάσεων και ομάδων για τις βασικές δραστηριότητες (απλούς αγώνες) και περιφερειακά Πρωταθλήματα για το 2014. Τα βάρη για τις κατηγορίες έχουν αποδειχθεί, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη ισορροπία μεταξύ αυτών και η μεγαλύτερη συμμετοχή των πιλότων. Η CSAI κατά τη διάρκεια του έτους, θα υποδείξει τις όποιες αλλαγές." 



Παρατηρήσεις σχετικές με αυτόν το κανονισμό: 
α. Να μην δημιουργηθεί η κατηγορία ESORDIENTI μόνο CADETI (MINI) 8-12ετών. 
β.Να μην γίνουν οι κατηγορίες SUPER TAG και κάτω. 
γ.Να μη συμμετέχουν οι κινητήρες Rotax, WTP, Championkart στη κατηγορία mini 
δ. Να μη συμμετέχουν οι κινητήρες KF στη Junior και Senior 
ε.Να μη συμμετέχουν οι κινητήρες Championkart στη Junior 
ζ.Να μη συμμετέχουν οι κινητήρες FIM open και Gokart TV στη Senior 
η. Να μη συμμετέχουν οι κινητήρες Championkart στην κατηγορία 125 sixspeed 
Οι παραπάνω κινητήρες θα μπορούν να προστεθούν στο επόμενο έτος εφόσον υπάρχει αντιπρόσωπος που θα το ζητήσει και θα τις υποστηρίξει. 
Στις κατηγορίες θα μπορούσαν να προστεθούν 5 κιλά ώστε να προσεγγίσουμε περισσότερους οδηγούς λόγο βάρους. 

Β.Για όλες τις κατηγορίες ο κανονισμός θα πρέπει να είναι της λογικής του θεσμού που συμμετέχει ο κάθε κινητήρας. 
Για τα Rotax, Easykart, Iame και Rok να είναι της λογικής "ό,τι δεν προβλέπεται από την ομολογκασιόν απαγορεύεται" ενώ για τα 60 MINI, KGP, ΚΖ2 να είναι της λογικής "ότι δεν προβλέπεται από την ομολογκασιόν επιτρέπεται". 
Γ.Στην κατηγορία KZ2 να επιτρέπονται κινητήρες με ισχύουσας ομολογκασιόν μόνο. 
Δ.Να επιτρέπεται να συμμετέχουν και σασί παλαιότερων ομολογκασιον με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρχουν μετατροπές και θα χρησιμοποιούνται τα αυθεντικά φρένα με όλες τις νεότερες προδιαγραφές ασφαλείας. 
Ε. Να μην γίνει χρήση μπροστινών φρένων σε όλες τις κατηγορίες με αυτόματα καρτ. 

4.Ελαστικά 
Τα ελαστικά να βγουν βάση μειοδοτικού διαγωνισμού. 
Για τις κατηγορίες με αυτόματα καρτ να μπορούν να είναι και χωρίς ομολογκασιόν medium-hard. 
H κατηγορία Six Speed πρέπει να έχουν ομολογκασιόν Medium. 
Τα βρόχινα ελαστικά θα προκύψουν και αυτά από μειοδοτικό διαγωνισμό με την παραπάνω λογική αλλά με όρο ότι ο αντιπρόσωπος δεν θα είναι υποχρεωμένος να έχει απόθεμα στον αγώνα. 
Όποιος θέλει θα πρέπει να τα παραγγείλει. 
Καλό θα ήταν οι κατηγορίες να μοιραστούν σε περισσότερους από έναν αντιπροσώπους έστω και με μεγαλύτερη τιμή. 

Τέλος κε Μιχελακάκη θα πρέπει να δούμε το καρτ και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικότερα σε μία βάση λίγο πιο μακροπρόθεσμη. 
Ας κάτσουμε να δούμε που θέλουμε να πάει το καρτ. Ας κάνουμε ένα πενταετές πλάνο μέσα από το οποίο να κυνηγήσουμε κάποιους στόχους, ο καθένας από την μεριά του, όλοι μαζί οδηγοί, μηχανικοί, αντιπρόσωποι με την ΟΜΑΕ μπροστά. 
Ίσως ένα όραμα για το μέλλον να είναι ένας λόγος να προσπαθήσουμε περισσότερο. 

Είμαι στη διάθεσή σας για κάθε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνηση. 
Φιλικά,

Ξηνταβελόνης Στάθης

Related

omae 2656179862953447158

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item