Πρόταση για πίστα αγώνων στο λιμάνι του Πειραιά

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει πολύ μεγάλη απήχηση στο φίλαθλο κόσμο σε παγκόσμιο επίπεδο. Δυστυχώς στην Ελλάδα ο συγκεκριμένος αθλητισμός βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως μόλις το 2013 αναγνωρίστηκε επίσημα ομοσπονδία αυτοκινήτου από την Γενική Γραμματεία αθλητισμού. 



Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο αυτοκινητοδρόμια, ένα στα Μέγαρα που είναι κλειστό καθώς δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας και ένα δεύτερο στις Σέρρες, που έχει προβλήματα με την ποιότητα της ασφάλτου που έριξαν... πρόσφατα. Κατά καιρούς έχουμε ακούσει διάφορες προτάσεις και σε διάφορες περιοχές, με τις περισσότερες από αυτές να κάνουν λόγο για φιλοξενία αγώνων Formula 1. Μία νέα πρόταση - ιδέα ρίχνει στο τραπέζι ο δημοσιογράφος και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον σχηματισμό "Πειραιάς όλοι Μαζί", Γιώργος Βαρίνος που αφορά το λιμάνι του Πειραιά. Όπως ο ίδιος αναφέρει:

Η ιδέα για αγώνες ταχύτητας 

«Αυτή είναι η πίστα που προτείνουμε στο σημείο του λιμανιού που δένουν τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Κατά τους χειμερινούς μήνες που δεν έχουν αρχίσει οι κρουαζιέρες και με βάση το ετήσιο πρόγραμμα του λιμανιού, μπορεί τους μήνες Μάρτιο ή Απρίλιο, καθώς και τους μήνες Οκτώβριο ή Νοέμβριο, να βρεθούν δύο ημερομηνίες που το συγκεκριμένο σημείο να λειτουργήσει ως πίστα αγώνων για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων. Για αγώνες μοτοσικλέτας δεν προσφέρεται καθώς δεν υπάρχουν χώροι διαφυγής. Χρειάζεται, διαγράμμιση, προσωρινή τοποθέτηση κέρμπς και τοιχία ασφαλείας. Οι στεγασμένοι χώροι της πίστας μπορεί να είναι εκθεσιακές τέντες μεγάλου μεγέθους.


Η πίστα έχει ροή και σχετικά μεγάλες ταχύτητες παρά το μικρό της μέγεθος. Βέβαια, είναι μεγαλύτερη από το αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων και με καλύτερη ροή ακόμα και για δυνατά αυτοκίνητα. Η πίστα έχει δυνατά φρένα σε τρία μόνο σημεία. Το πλάτος σε όλο το μήκος 2.600 μέτρων είναι 12 μέτρα, έχει 12 στροφές κάθε είδους, 5 αριστερές και 7 δεξιές. Διαθέτει μία φουρκέτα 2ης ταχύτητας και δύο κλειστές στροφές 130+ μοιρών, επίσης 2ης ταχύτητας. Όλες οι άλλες στροφές, είναι 3ης ταχύτητας με ταχύτητα στροφής πάνω από τα 100 χλμ./ώρα». 



Δεν έχει σχέση με το Project Dielpis Formula 

Να σημειώσουμε πως η ιδέα αυτή δεν συσχετίζετε με την πρόταση του Δήμου Δραπετσώνας για την δημιουργία μόνιμης πίστας Formula 1. 
Το σημαντικότερο από όλα είναι πως αυτή η πρόταση δεν χρειάζεται χρηματοδότηση από κρατικά κονδύλια.


πηγή: Zougla.gr


Related

news 8573198013718899287

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


Supporters

kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
27-28/5 1ος D Cup Challenge - Αθήνα
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US


yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item