GP Ισπανίας 2014 | Άντεξε στην πίεση ο Hamilton και κατέκτησε την 4η συνεχόμενη νίκη του

Μία ακόμα μεγάλη νίκη πέτυχε ο Lewis Hamilton, που δεν έσπασε κάτω από την ασφυκτική πίεση του Nico Rosberg. 



Ας δούμε όμως την εξέλιξη του αγώνα, όπως την καταγράψαμε κατά τη διάρκειά του, μέσα από το F1 Grip!
Ο αγώνας ξεκίνησε με καλό καιρό, αν και το πρωί είχε βρέξει. Η πρόγνωση του καιρού έδινε μια μικρή πιθανότητα 10% για επανεμφάνιση της βροχής κατά τη διάρκεια του αγώνα. 

Όλοι οι οδηγοί, εκτός από τον Jean-Eric Vergne, είχαν επιλέξει να εκκινήσουν με τη μεσαία γόμα της Pirelli. 

Ο Γάλλος είχε δεχτεί ποινή 10 θέσεων στο grid, λόγω ενός τροχού που είχε αποσυνδεθεί από το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια των FP. Με ποινή 5 θέσεων ξεκίνησε και ο Sebastian Vettel, που επιπλέον ανέφερε προβλήματα μπλοκαρίσματος που κίνησαν υποψίες για σπασμένο antiroll bar. 

Η εκκίνηση έγινε χωρίς απρόοπτα. Ο Bottas έφυγε εντυπωσιακά, περνώντας στην τρίτη θέση, ενώ οι Mercedes διατήρησαν τις θέσεις τους. Με τα προσπεράσματα στη Βαρκελώνη να είναι ούτως ή άλλως δύσκολα, η κατάταξη έμεινε αμετάβλητη για πολλούς γύρους. 

O Rosberg διατηρούσε μια σταθερή διαφορά, κάτω από 2" από τον Hamilton, ενώ πίσω από τις Mercedes η διαφορά όλο ένα και μεγάλωνε. Ήδη από τον τέταρτο γύρο ο Bottas βρισκόταν 9.2 δευτερόλεπτα πίσω, ενώ παράλληλα ο Ricciardo ήταν κολλημένος πάνω του. Τελικά η Red Bull όμως ζήτησε από τον Αυστραλό να διατηρήσει μια απόσταση ενός δευτερολέπτου προκειμένου να προφυλάξει τα ελαστικά του. 

Πιο πίσω ο Vettel έδινε τη δικιά του μάχη για να αναπληρώσει τις χαμένες θέσεις. Μια μικρή επαφή με τον Magnussen δεν του κόστισε, ενώ στον 10 γύρο προσπέρασε όμορφα από την εξωτερική της στροφής 10 τον Gutierrez. Στον 13ο γύρο ξεκίνησε τον χορό των pits, μπαίνοντας πρώτος για να αλλάξει την μεσαία γόμα με τη σκληρή. Δύο γύρους μετά τον ακολούθησε και ο Ricciardo, που έχανε χρόνο πίσω από τη Williams, μη μπορώντας να την προσπεράσει, αφού υστερούσε εμφανώς στις ευθείες. 

Στο μεταξύ ο Grosjean πραγματοποιούσε μια πολύ καλή εμφάνιση, κρατώντας και τις δύο Ferrari πίσω του. Πραγματοποίησε την αλλαγή ελαστικών ένα γύρο μετά τον Ricciardo, κρατώντας όμως τη μεσαία γόμα, όπως και ο Felipe Massa που μπήκε ταυτόχρονα στα pits. 

Οι δύο Ferrari έμειναν για έναν ακόμα γύρο στην πίστα, με τον Alonso, που βρισκόταν 0.7" πίσω από τον Raikkonen, να μπαίνει πρώτος στα pits, επιστρέφοντας πίσω από τον Grosjean. Αν και αυτό αρχικά φάνηκε σαν κίνηση υπέρ του Ισπανού, τελικά η ολοκλήρωση του pitstop του Kimi τον έφερε και πάλι μπροστά από τον teammate του. 

Ο Hamilton έλαβε εντολή να πιέσει, αλλά λίγο μετά κλήθηκε στα pits. Αυτό έδωσε ευκαιρία στον Rosberg να πιέσει ο ίδιος, μένοντας στην πίστα για πάνω από ένα γύρο και κάνοντας ταχύτερο χρόνο. Ο Hamilton βέβαια δεν ήταν διατεθειμένος να αφήσει το Γερμανό να χτίσει διαφορά και απάντησε άμεσα, ρίχνοντας το FL του teammate του κατά 6 δέκατα. 

Τελικά στον 22ο γύρο ήρθε και η σειρά του Rosberg να μπει στα pits, επιλέγοντας, αντίθετα με τον Lewis, τη σκληρή γόμα. Τέλος ο Bottas, που παρέμενε τρίτος, μπήκε και αυτός για τα μεσαία, επιστρέφοντας στην 4η θέση, πίσω από τον Ricciardo. 

Με την κατάταξη πλέον να έχει ομαλοποιηθεί, η απορία ήταν αν η Red Bull, ειδικά με τον Ricciardo, θα επιχειρούσε στρατηγική δύο pitstop, αλλά και πώς θα επηρέαζε τις Mercedes η διαφοροποίησή τους στη στρατηγική. Η οδηγία που έλαβε ο Lewis ήταν να δημιουργήσει διαφορά 4" στους επόμενους 4 γύρους, αλλά ήση από τον 24ο η διαφορά είχε φτάσει στα 3,4".

Διαβάστε όλη την συνέχεια καθώς και το πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία στο f1grip.gr

Επιμέλεια: Ανδρέας Αντωνόπουλος

Related

news 4075169587206336692

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
27-28/5 1ος D Cup Challenge - Αθήνα
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US


yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item