GP Μονακό 2014 | Από την pole... στην καρό σημαία για τον Rosberg

Η Mercedes πήρε ακόμα μια νίκη, όμως ο Rosberg ήταν αυτός που έσπασε το φετινό σερί του Hamilton, στο διάσημο Μονακό... 



Χωρίς δράματα ξεκίνησε ο αγώνας στο Monaco, με τις δυο Mercedes να στρίβουν στην πρώτη στροφή αναίμακτα. 

Ο Kimi έκανε τη διαφορά και πετάχτηκε 4ος, μπροστά από τον Ricciardo και Alonso, δίνοντας από νωρίς επιπλέον ενδιαφέρον στη μάχη για τις θέσεις 3-6. Γρήγορα, όμως, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα, καθώς η...ταλαίπωρη στροφή Mirabeau έφερε "πολύ κοντά" τους Perez και Button. 

Προβλήματα στη μονάδα ισχύος για τον Vettel αμέσως μετά την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας και ο Γερμανός είδε τις ελπίδες του για τη μάχη του βάθρου να εξανεμίζονται. Λίγο αργότερα και μετά από μια επίσκεψη στα pits, ο Seb αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. 

Οι δύο Mercedes ξεκίνησαν ένα μεγάλο κυνηγητό στους δρόμους του Πριγκιπάτου, ξεφεύγοντας από τους υπόλοιπους οδηγούς, ενώ ο Raikkonen έδειχνε να σταθεροποιείται στην 3η θέση. Η δράση ήταν περιορισμένη, αναμένοντας τα πρώτα προγραμματισμένα pit stops. 

Ο Sutil, πάντως, από τις πίσω θέσεις, έσπασε τη μονοτονία, περνώντας διαδοχικά τους Grosjean και Ericsson στα φρένα της φουρκέτας του Λέοντα και τον Chilton στη Nouvelle Chicane, μετά το τούνελ. Δυστυχώς λίγο αργότερα, στον 25ο γύρο, ο Γερμανός εγκατέλειψε μετά από ατύχημα στην έξοδο του τούνελ, καθώς η Sauber αποσταθεροποιήθηκε στις αναπηδήσεις. 

Νέα είσοδος αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς βρισκόμασταν πλέον καθαρά στην αρχή του "παραθύρου" για pit stop και το pitlane του Monaco ζωντάνεψε. Rosberg και Hamilton μπήκαν μαζί στα pits και διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Lewis να διαμαρτύρεται πως έπρεπε να μπει αμέσως μετά το ατύχημα του Sutil και πριν βγει επισήμως το αυτοκίνητο ασφαλείας. 

Ατυχία για τον Kimi, που αναγκάστηκε να μπει δυο φορές στα pits και να καταλήξει στις πίσω θέσεις του grid, λόγω κάποιου προβλήματος με τα νέα ελαστικά που είχε μόλις βάλει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δούμε τον Φιλανδό σε τρομερά επιθετική διάθεση, μαχόμενος σε κάθε δυνατό σημείο της πίστας με αργότερα μονοθέσια. 

Οι διάλογοι στον ασύρματο των ασημί βελών ήταν... απολαυστικοί, καθώς οι μηχανικοί έδιναν όσο περισσότερες πληροφορίες μπορούσαν, ο καθένας στον οδηγό του, σε μια καθαρή εσωτερική μονομαχία. Ο Nico φάνηκε να έχει νωρίτερα θέματα με την κατανάλωση καυσίμου και αυτή ήταν η ευκαιρία του Lewis να πιέσει, με τον Βρετανό να έχει διατηρήσει τη θέση του χωρίς πρόθεση ή ευκαιρία να βουτήξει κάπου μέχρι εκείνη τη στιγμή. 

Λίγο πιο πίσω, ο Alonso βρισκόταν εντός 3sec από τον Ricciardo, όμως δεν φαινόταν να έχει τον ρυθμό να απειλήσει τη Red Bull για το βάθρο.

....Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου του Κωνσταντίνου Κουρέτα στο f1grip.gr

Related

news 7400448990645999974

Δημοσίευση σχολίου Default Comments


Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item