Monaco 1950: Η πρώτη νίκη του Juan Manuel Fangio και το πρώτο μονοθέσιο με τον κινητήρα πίσω

Το 1950 ήταν η χρονιά η Formula 1 έγινε παγκόσμιο πρωτάθλημα και το Monaco ήταν ο 2ος από τους 7 αγώνες της χρονιάς. 



Ο Juan Manuel Fangio πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του, μπροστά από τον νικητή του πρώτου αγώνα Giuseppe Farina και οι δυο με Alfa Romeo. 

Την πρώτη σειρά της εκκίνησης (τότε η κάθε σειρά είχε 3 μονοθέσια) έκλεισε ο Jose Froilan Gonzalez με την Maserati. Οι Luigi Fagioli (Alfa Romeo) και Alberto Ascari (Ferrari) αρκέστηκαν στις θέσεις 5 και 7 αντίστοιχα. 

Στο Monaco έκανε την εμφάνισή του και το μονοθέσιο της Cooper με την Τ12 και τον Αμερικανό Harry Schell στο τιμόνι. Η ιδιωτική ομάδα Horschell Racing Corporation έκανε μια και μόνη απόπειρα να τρέξει το μονοθέσιο που έφερε τον κινητήρα της JAP στο πίσω μέρος, χωρίς όμως να καταφέρει καν να γράψει χρόνο στα δοκιμαστικά. Παρ' όλα αυτά πήρε κανονικά μέρος στον αγώνα, εκκινώντας από την 20η θέση.

Οι 100 γύροι που έπρεπε να διανύσουν οι οδηγοί σήμαινε πως η συνολική απόσταση του αγώνα θα ήταν 318.1 χλμ. Με το σήμα της εκκίνησης ο Fangio έφυγε μπροστά, πίσω του όμως επικράτησε το χάος. Ο Farina πάτησε θαλασσινά νερά τα οποία είχαν μπει στην στροφή tabac με αποτέλεσμα να “παρκάρει” στον τοίχο. Εκτός από τον Ιταλό όμως συγκρούστηκαν και άλλοι 8 οδηγοί, ανάμεσα στους οποίους ήταν τόσο ο Fagioli όσο και ο Schell τελειώνοντας έτσι άδοξα την πρώτη συμμετοχή μονοθεσίου με τον κινητήρα πίσω στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. 

Η επόμενη εγκατάλειψη ήταν αυτή του Gozalez μετά από σύγκρουση ενώ μέχρι το τέλος του αγώνα υπήρξαν μόνο άλλες δυο εγκαταλείψεις οι οποίες οφείλονταν σε μηχανική βλάβη. 

Του Ζήση Βουργάνα

Διαβάστε την συνέχεια του αφιερώματος στο pitlane.gr

Related

afieromata 7778085049230769410

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item