Όταν η ενημέρωση στο μηχανοκίνητο είναι πιο επικίνδυνη από το να τρέχεις...

Αναδημοσιεύουμε αυτούσιο το άρθρο του Βασίλη Σαρημπαλίδη από το Zougla.gr που αφορά τα τελευταία γεγονότα στους αγώνες αυτοκινήτου καθώς οι καταστάσεις στον χώρο του αυτοκινήτου καθρεφτίζονται λίγο πολύ και στον χώρο του καρτ αλλά και γιατί τα όσα καταγγέλλει είναι ιδιαίτερα σοβαρά αν αποδειχθεί ότι αληθεύουν. 


Όταν πρωτοξεκινήσαμε την ενασχόληση μας με την ενημέρωση στον χώρο του καρτ η κεντρική φιλοσοφία μας ήταν η ανάδειξη των προσπαθειών των αθλητών, καθώς μας έκανε απίστευτη εντύπωση η ανυπαρξία τους σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας σε ένα άθλημα ιδιαίτερα επίπονο που χρειάζεται παράλληλα αμέτρητες θυσίες για να το ακολουθήσεις. 

Οι δυσκολίες και οι παράλογες εναντιώσεις που αντιμετωπίσαμε ήταν τεράστιες την στιγμή που οι τόνοι λάσπης έσκαγαν από όλες τις μεριές. 
Με τον καιρό καθιερωθήκαμε ως το μοναδικό δυστυχώς μέσο ενημέρωσης ειδικού τύπου για το καρτ που δρα αντικειμενικά,  αλλά δεν ήταν λίγες οι φορές που όταν βγάλαμε προς τα έξω την είδηση ή ακόμα και απλά τα σωστά αποτελέσματα δεχθήκαμε επιθέσεις σε θέματα που οι πραγματικά υπεύθυνοι κρύφτηκαν ή προσπάθησαν να τα αγνοήσουν - θάψουν κάτω από το χαλάκι!

Μας έγινε πεποίθηση ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν όσα συμβαίνουν να μένουν στα στενά όρια ενός "χωριού" και να μην βγαίνουν προς τα έξω ώστε να μπορούν να διακινούν εκείνοι την πληροφόρηση όπως τους συμφέρει, θάβοντας παράλληλα και την τεράστια προσφορά που έχει το συγκεκριμένο άθλημα σε θέματα οδηγικής αλλά και γενικότερης παιδείας. 
Οι αδικίες σε βάρος των οδηγών συνεχίζονται ακόμα και σήμερα καθώς πολλά πράγματα που θα έπρεπε να έχουν αλλάξει παραμένουν στάσιμα και η καραμέλα της κρίσης δεν μπορεί πλέον από μόνη της να δικαιολογήσει την έλλειψη συμμετοχών στους αγώνες. 

Οι όποιες παρεμβάσεις μας σε θέματα ανάδειξης του χώρου ή καθιέρωσης νέων θεσμών, συνάντησαν τις περισσότερες φορές τα τείχη της αδιαφορίας των υπευθύνων, κάτι που ελπίζουμε να αλλάξει με τις τελευταίες αλλαγές στην Ομοσπονδία.
Θετικά βήματα ήδη έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να πραγματοποιούνται και ευχή όλων μας είναι να επεκταθούν γιατί ο δρόμος της εξυγίανσης - ανάκαμψης είναι δύσβατος και μεγάλος.

Οι 200 αρχικά επισκέπτες του kartnews τώρα έχουν γίνει χιλιάδες και στο μέτρο του δυνατού προσπαθούμε πάντα για την έγκυρη και σωστή ενημέρωση έχοντας αναγνωρίσει και δημόσια τα όποια λάθη έχουμε κάνει, τα οποία όμως δεν έκρυβαν ούτε θα κρύβουν ποτέ καμία σκοπιμότητα διότι απλά για μας η ενημέρωση δεν αποτελεί εμπορική δραστηριότητα αλλά ούτε και ζούμε από αυτήν.  

Οι ίδιοι όμως λασπολόγοι συνεχίζουν την δράση τους με τα ανώνυμα σχόλια που μας στέλνουν καθημερινά καθώς δεν έχουν το θάρρος να υποστηρίξουν επώνυμα την άποψη τους, τα οποία πλέον δεν αξίζει να δημοσιεύουμε καθώς αποτελούν μόνιμη πηγή δυσφήμισης για το χώρο. 

Διαβάστε το άρθρο του Βασίλη Σαρημπαλίδη που διατυπώνει μεταξύ άλλων και κάποιες πικρές αλήθειες... 

Είτε το θέλουμε είτε όχι, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο. Αυτό δείχνουν οι έρευνες, αυτό διαπιστώνουμε όταν διεξάγονται κορυφαίοι αγώνες με τεράστια απήχηση. 

Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι διαφορετικά, με κάποιες εξαιρέσεις, όπως για παράδειγμα το ράλι Ακρόπολις. Τι είναι όμως αυτό που φταίει; Γιατί στη χώρα μας δεν υπάρχει ανταπόκριση; Ασχολούμαι με τον χώρο του αυτοκινήτου και τους αγώνες 16 χρόνια, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει εξέλιξη.

Η κρίση είναι η λέξη που ακούς όταν λες γιατί το σπορ δεν πάει μπροστά. Η αναγνώριση της ομοσπονδίας άκουγες παλαιότερα... Όπως και να 'χει, η προβολή δεν είναι αυτή που θα έπρεπε.

Γιατί άραγε; Ας αναλύσουμε όμως τα θέματα ένα ένα...


Προτάσεις...

Η ομοσπονδία αναγνωρίστηκε εδώ και δύο περίπου χρόνια από τη ΓΓΑ, άρα θα πρέπει να περιμένουμε αλλαγές και μάλιστα... βαρβάτες. 
Μία από αυτές θα πρέπει να είναι η ΑΜΕΣΗ αλλαγή των κανονισμών. Θα πρέπει να γίνουν πιο απλοί, κατανοητοί και χωρίς... παραθυράκια. 
Να έχετε στην άκρη του μυαλού σας ότι ο κόσμος νοιάζεται για το θέαμα και λιγότερο για τους χρόνους. 
Άρα κάνεις κανονισμούς για τον κόσμο, που θα είναι βεβαίως και προσιτοί στους οδηγούς, είτε αυτοί είναι παλαιοί είτε νέοι, και να εξασφαλίσεις την ισότητα ανάμεσα στους αγωνιζόμενους. Απλά πράγματα. 

Η κρίση. 
Μάλλον για... πιπίλα μου φαίνεται. Εδώ ακούμε ότι μέσα στην κρίση η Ομοσπονδία έχει κάνει ταμείο 300.000 ευρώ. Αν αληθεύει η φήμη, τότε άμεσα θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις στο σπορ. 
Αυτό μπορεί να γίνει είτε ως προβολή είτε ως στήριξη σε νέους θεσμούς, πρωταθλήματα, οδηγούς κ.ά. Με αυτόν τον τρόπο θα έρθουν / επιστρέψουν νέοι οδηγοί ή ταλέντα που για κάποιους λόγους (όχι απαραίτητα οικονομικούς) δεν θέλουν να έχουν πάρε δώσε με το άθλημα που οι ίδιοι αγαπούν!

Δεν θέλουν την προβολή

Στο κομμάτι της προβολής μού γεννιούνται συνεχώς ερωτηματικά. Και αυτό διότι διαπιστώνω πως ορισμένοι δεν τη θέλουν!!! Άλλοι πάλι θεωρούν προβολή μόνο το ποιος βγήκε 1ος, 2ος, 3ος κ.ο.κ. 

Πιστεύουν πως ό,τι και να γίνει, πέρα από τα αποτελέσματα, δεν πρέπει να γράφεται... 
Να θυμίσω πρόσφατα πως ορισμένοι δεν ήθελαν ως χορηγό επικοινωνίας στο Ακρόπολις το zougla.gr, όταν την ίδια ώρα ήταν χορηγός στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα! 

Γιατί άραγε; 
Τους βλέπεις πως όταν γράφεις κάτι και το διαβάζει όλη η Ελλάδα τρελαίνονται. Γιατί και πάλι; Μάλλον γιατί τόσα χρόνια έχουν μάθει να δημοσιεύουν αυτά που θέλουν μόνο για κολλητούς και φίλους... 
Φτάνω, τέλος, στο θέμα των απειλών που δέχτηκα. 
Επειδή το τηλέφωνό μου έχει πάρει... φωτιά από την Τρίτη το απόγευμα, όταν και εξέδωσε ανακοίνωση η ΕΣΗΕΑ, σας ενημερώνω ότι το θέμα έχει πάρει τον δρόμο του. 
Και γίνεται αυτό διότι η αλήθεια πόνεσε και πονάει. Έχω γράψει κατ' επανάληψη ότι όλοι κάνουμε λάθη και τα αναγνωρίζουμε. 
Όμως το να γράφεις την αλήθεια και αυτή να μην αρέσει και να σου απειλούν τη ζωή των παιδιών σου (!!!) αλλά και τη σωματική σου ακεραιότητα (!), αυτό πάει πολύ. 
Το να προσπαθούν εργαζόμενοι σε Δήμους, μηχανικοί κ.ά. να το παίξουν μπράβοι και... νταβατζήδες σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το ξαναγράφω. Όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους και το θέμα θα έχει και συνέχεια. 
Δεν μπορεί ο καθένας να σε απειλεί με τον πιο χυδαίο τρόπο, να σου λέει ότι έχει φωτογραφίες που θα τις στείλει στη γυναίκα σου (!), να σου λέει ότι παίρνεις χρήματα κάτω από το τραπέζι. 
Αν έχει (ξέρει αυτός ποιος είναι και θα μάθουμε σύντομα το όνομά του) αποδείξεις για όλα αυτά, ας τα στείλει στο mail μου για να τα δημοσιεύσω. 
Αν όχι, τότε θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του, τόσο ο ίδιος όσο και οι παρατρεχάμενοί του...

Έπεσαν οι μάσκες...

Επειδή μου λένε να μη δώσω συνέχεια, να τους θυμίσω πως αυτό δεν γίνεται για πρώτη φορά... Άλλωστε, όταν σου απειλούν ευθέως την οικογένειά σου, τα πράγματα αλλάζουν.

Όσοι διαβάσατε την ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ καταλάβατε πόσο σοβαρό είναι το θέμα. 
Θα ακολουθήσει και άλλη από τον ΠΣΑΤ. Η φωνή της αλήθειας δεν μπορεί να κλείσει. 
Το ξέρετε πολύ καλά. 
 Τελειώνοντας, θα ήθελα να θυμίσω σε κάποιους που έγραφαν τις τελευταίες ημέρες πως... έπεσαν οι μάσκες. Μπορούν να μας εξηγήσουν ποιες ήταν αυτές; 
Γιατί σύντομα θα τις μάθουμε... 

Υ.Γ. 1: Η εξυγίανση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην οποία αναφέρονται κάποιοι αφορά και τις... απειλές; 
Υ.Γ. 2: Επειδή το σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού στελεχώνεται από σοβαρούς και καταξιωμένους ανθρώπους, η έκφραση στον τίτλο του άρθρου «οδηγοί αγώνων» αφορά συγκεκριμένα πρόσωπα, που τα ονόματά τους θα γίνουν γρήγορα γνωστά όταν το αποφασίσει αυτός/-οί που μελετούν το θέμα...

Related

news 699561948145654200

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item