Πετρέλαιο ή Βενζίνη;

Ένα ενημερωτικό διάγραμμα της Bosch βοηθά τους οδηγούς να καταλήξουν στη σωστή απόφαση. 


Βασικός κανόνας 
Ο γενικά αποδεκτός κανόνας λέει ότι το πετρέλαιο συμφέρει όσους οδηγούν πολύ και ότι οι υπόλοιποι πρέπει να επιλέξουν ένα βενζινοκίνητο όχημα. 
Επιπλέον ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο κάνει 25% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, τα βενζινοκίνητα όμως είναι πιο οικονομικά ως προς την τιμή αγοράς, τα ασφάλιστρα και τα έξοδα συντήρησης. 
Στη Γερμανία, ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, εξαρτάται βέβαια κι από το μοντέλο, θα αξίζει την επένδυσή του εάν πραγματοποιεί ετησίως πάνω από 15.000 χιλιόμετρα. 

Και οι δύο κινητήρες είναι ισχυροί 

Στην απόφαση ποιόν κινητήρα να επιλέξουν , οι οδηγοί πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και άλλα πράγματα πέραν του υπολογισμού των χιλιομέτρων : 
« και οι δύο κινητήρες είναι ισχυροί σε διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων. Ένας σύγχρονος κινητήρας βενζίνης καθιστά ακόμη και τα οικονομικά συμπαγή αυτοκίνητα αποδοτικά, ενώ ένας σύγχρονος κινητήρας πετρελαίου μπορεί να κρατήσει την κατανάλωση χαμηλή και την οδηγική απόλαυση υψηλή σε ένα μεγάλο station-wagon» ισχυρίζεται ο Dr. Rolf Bulander, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Robert Bosch GmbH. 

Παρόμοια πλεονεκτήματα παρουσιάζονται εξίσου και σε άλλους τομείς : ενώ η συμπεριφορά των σύγχρονων κινητήρων βενζίνης τους κάνει να στέκονται έξοχα σε καθαρόαιμα αγωνιστικά αυτοκίνητα, η ισχυρή ροπή του κινητήρα πετρελαίου είναι καλύτερη για τα μεγάλα SUVs. 


Διάγραμμα Πληροφοριών 

 Η Bosch έβγαλε ένα διάγραμμα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται οι οδηγοί για τη λήψη της σωστής απόφασης. Συγκρίνονται τα πλεονεκτήματα και των δύο κινητήρων με αποτέλεσμα οι αναποφάσιστοι να μπορούν να καταλήξουν στον εάν το οδηγικό τους προφίλ ταιριάζει περισσότερο στον βενζινοκινητήρα ή τον πετρελαιοκινητήρα. 
Επιπλέον το διάγραμμα αυτό «βάζει» τον αναγνώστη μέσα στην γερμανική αγορά αυτοκινήτων και του δείχνει τα καλύτερα προς πώληση βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα. 

Δημήτρης Μπαλής

Related

editors 7839491973810333223

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/4 1ος D Cup Challenge - Πάτρα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Καλαμάτα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US



yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item