H Pirelli δοκιμάζει ελαστικό σε 18άρα ζάντα στην F1, σε συνεργασία με τη Lotus

Τα νέα ελαστικά σε ζάντες 18 ιντσών βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής, λίγο μετά το γκραν πρι του Σίλβερστον, την περασμένη Κυριακή. 



Ο δοκιμαστής της Lotus F1, Τσαρλς Πικ είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τα ελαστικά με το διαφορετικό σχέδιο. 

Ο Πικ εμφανίστηκε στην πίστα λίγο μετά το ξεκίνημα των δοκιμών με την φετινή Lotus E22 που φορούσε ελαστικά 18 ιντσών και συμπλήρωσε με αυτά 14 γύρους στην πίστα. 

Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε κυρίως ώστε να βελτιωθεί η αισθητική και όχι η απόδοση έτσι χρησιμοποιήθηκε μια βασική γόμα οπότε οι χρόνοι δεν έχουν ιδιαίτερη αξία. 
Σκοπός της δοκιμής ήταν η συγκομιδή αντιδράσεων απ’ αυτό το νέο τελείως διαφορετικό σχέδιο που έτυχε θετικής ανταπόκρισης από την πλειονότητα των παρευρισκομένων. 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπρι, σχολίασε: «Η δική μας γνώμη είναι πως τα νέα ελαστικά δείχνουν εκπληκτικά στη Lotus και η αντίδραση σε όλο τον πλανήτη είναι ήδη πολύ θετική. Πρόκειται για πρωτότυπο σχέδιο αν όμως οι ομάδες αποφασίσουν πως θέλουν να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση τότε μπορούμε να παράγουμε κανονικά ελαστικά τέτοιων διαστάσεων, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ακούσαμε ήδη πολλές απόψεις και ανυπομονούμε να συλλέξουμε και άλλες στις ερχόμενες βδομάδες – μήνες. Παρότι η απόδοση στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν προτεραιότητα τα νέα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Είμαστε σίγουρα στην αρχή μιας καμπύλης εξέλιξης, καταγράφεται μια δυναμική καθώς οι διαστάσεις ελαστικών και τροχών έχουν παραμείνει ίδιες για πολλά χρόνια. Τα νέα ελαστικά ήταν σίγουρα το θέμα αυτού του τεστ, όμως παράλληλα κάναμε σημαντική δουλειά πάνω στα ελαστικά της νέας χρονιάς αλλά και βραχυπρόθεσμη. Συνεργαστήκαμε με τις Ferrari, Marussia, Lotus και Red Bull και έχοντας μάθει πολλά από τα προηγούμενα τεστ σε Μπαχρέιν και Βαρκελώνη ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε πιο ειδική δουλειά για το 2015 σε μια γρήγορη και απαιτητική πίστα.» 

Τα νέα ελαστικά 18 ιντσών σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν σύμφωνα με την κεντρική στρατηγική της Pirelli στο Μιλάνο. Το κλειδί από τεχνικής άποψης των ελαστικών 18 ιντσών είναι τα πιο σκληρά πλαϊνά τα οποία επιτρέπουν να διατηρηθεί η δομική ακαμψία του ελαστικού. 

Επίσης είναι πιο εύκολο το ελαστικό να διατηρεί μια σταθερή πίεση, καθώς υπάρχει λιγότερος αέρας στο εσωτερικό του. 
Το νέο ελαστικό είναι μεγαλύτερο και αυτό παραπέμπει άμεσα στα ελαστικά υψηλής απόδοσης (Ultra High Performance Tyres) που βλέπουμε στο δρόμο. 

Κατά συνέπεια είναι πιο εύκολη η μεταφορά τεχνολογίας. Τα νέα ελαστικά που δοκιμάστηκαν έχουν το ίδιο πλάτος με τα ελαστικά 13 ιντσών που χρησιμοποιούνται σήμερα (245 χλσ. εμπρός, 325 χλσ. πίσω). Η διάμετρός τους όμως είναι μεγαλύτερη κατά 30 χιλιοστά. Το βάρος είναι περίπου το ίδιο με τα ελαστικά 13 ιντσών μολονότι η διάμετρος είναι μεγαλύτερη, γιατί τα πλαϊνά είναι μικρότερα. 
Tο συνολικό βάρος συμπεριλαμβανομένης της ζάντας είναι αυξημένο κατά 4 κιλά. 

Δημήτρης Μπαλής

Related

F1 news 3656518606807759338

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item