Test Drive στο εξατάχυτο Tecno - Iame Screamer

Στο Καρτόδρομο των Αφιδνών είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο εξατάχυτο Tecno - Iame Screamer που έχει φέρει φέτος η Athens Kart Shop για τον Παύλο Ξυνό.


Το σασί είναι το Tecno SS30/30 φετινής παραγωγής με Ομολογκασιόν CIK-FIA KZ 2012 - 2017.
Διαθέτει 30άρι σωλήνα ενώ η μακρύτερη μπροστινή προεξοχή προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και διευκολύνει αρκετά τους ψηλούς οδηγούς.
Στο νέο μοντέλο έχει βελτιωθεί και η θέση καθίσματος ενώ παράλληλα υπάρχουν και αρκετές καινοτομίες στο τρόπο ρύθμισης caster/camber και στο σύστημα ρύθμισης toe in/out κάνοντας τις ρυθμίσεις για τον οδηγό πολύ πιο ακριβείς και εύκολες.
Τα πεντάλ είναι ασύμμετρα με ξεχωριστό footrest ενώ το πεντάλ  του φρένου είναι κατα 2mm πιο παχύ για καλύτερη μεταφορά δύναμης.


Το μοτέρ είναι το ΙΑΜΕ Screamer 125 και σου συστήνεται από μόνο του, με το άκουσμα του και μόνο μέσα στην πίστα.
Πέρσι η IAME είχε προκαλέσει αίσθηση με την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην κατηγορία KZ1 με οδηγό τον Bas Lammers και σασί το Praga. 
Φέτος η καινούρια ομολογκασιόν επέτρεψε στη IAME να φτιάξει τη νέα έκδοση του μοτέρ της στην κατηγορία KZ, το Screamer, το οποίο είναι πιο δυνατό από το προηγούμενο και έχει φτιαχτεί με τα καλύτερα υλικά και όλη την τεχνογνωσία των μηχανικών της Parilla. 
Σχεδιασμένο για τους οδηγούς που δεν φοβούνται τη μεγάλη ιπποδύναμη, το μοτέρ αυτό βγαίνει και σε έκδοση Race. 
Έχει Nicasil κύλινδρο, 30άρι καρμπυρατέρ, carbon εξάτμιση με ομολογκασιόν CIK 2013 από την Devil, Mikuni τρόμπα Βενζίνης, Elto τρόμπα νερού, ψυγείο CR 420 και φίλτρο αέρα Nox.


Το Test Drive έγινε σε συνθήκες πίστας χωρίς ιδιαίτερο grip και από τον πρώτο γύρο το καρτ σου έδινε την αίσθηση του απόλυτου ελέγχου ενώ το μοτέρ σε προκαλούσε να δαμάσεις την ροπή του.
Θα το χαρακτηρίζαμε ως μια καλοκουρδισμένη πολεμική μηχανή όπου με τις κατάλληλες ρυθμίσεις ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας μπορεί εύκολα να οδηγηθεί στο όριο με εκπληκτικές επιδόσεις.
Το σασί δείχνει να προσαρμόζεται στις οδηγικές απαιτήσεις του πιλότου ενώ ο πρωτοποριακά σχεδιασμένος σωλήνας του, δείχνει να δουλεύει και κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Είναι αρκετά ευκολοδήγητο, ενώ τα φρένα του, σου επιτρέπουν να φρενάρεις οριακά ώστε να πετύχεις την γρήγορη είσοδο και την ταυτόχρονη γρήγορη και ελεγχόμενα, απλωμένη έξοδο της στροφής ειδικά στα κλειστά κομμάτια με μέγιστη ικανότητα απορρόφησης της αστάθειας που μπορεί να δημιουργηθεί από περάσματα πάνω από τα κέρμπ.  


Το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις κανείς στο μοτέρ είναι οι "γλυκές" και γρήγορες εναλλαγές των ταχυτήτων τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα αλλά και η γεμάτη και σταθερή ροπή του σε όλο το φάσμα των στροφών από τις 9.000 και πάνω που δουλεύει. 
Η δύναμη του, μοιάζει ατελείωτη στην έκτη χωρίς όμως να τρομάζει ενώ η γραμμικότητα του και η δύναμη του στα χαμηλά σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μια ταχύτητα πάνω από το συνηθισμένο εάν είσαι γρήγορος και έμπειρος οδηγός.


Οι ανταγωνίστριες εταιρείες που κατασκευάζουν μοτέρ ψάχνουν ήδη το αντίδοτο στο μοτέρ της IAME που δείχνει και φέτος να πηγαίνει πολύ καλά σε αρκετούς αγώνες παγκοσμίου επιπέδου.
Στα μειονεκτήματα θα βάζαμε την υπερβολική κατανάλωση καυσίμου αλλά μικρή σημασία έχει μπροστά στην δύναμη που σου προσφέρει. 
Εάν μπορούσαμε να τεστάρουμε την αξιοπιστία του αλλά και την αντοχή του θα μπορούσαμε με σιγουριά να πούμε ότι είναι ένα μοτέρ που θα αφήσει εποχή στο χώρο των αγώνων καρτ αν και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής του δύσκολα μαρτυρά το αντίθετο.

Ασημακόπουλος Χρήστος

Related

technical 4617595315557157489

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Πολύ καλό άρθρο. Σας ευχαριστούμε για την άψογη ενημέρωση. Θα θέλαμε να κάνετε και άλλα TEST Drive σε γνωστά μοντέλα της αγοράς ώστε να έχουμε την αποψή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item