Το 6ο P.I.C.K. Πάτρας από την θέση του οδηγού...

Άλλη μια τεράστια διοργάνωση - γιορτή για το μηχανοκίνητο αθλητισμό έριξε την αυλαία της χθες στην Πάτρα με τους διοργανωτές του 6ου P.I.C.K. να παίρνουν άριστα για άλλη μια φορά στον τομέα της οργάνωσης, της προβολής, και του σχεδιασμού του αγώνα.


Είναι γεγονός ότι είδαμε πολλούς ανθρώπους να δουλεύουν σκληρά για κάτι που αγαπάνε τρελά και να προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Είδαμε τους συντελεστές του θεάματος που δεν είναι άλλοι από τους οδηγούς να προσπαθούν σκληρά και να μάχονται σώμα με σώμα.
Είδαμε όλες τις ομάδες να τα δίνουν όλα για να στήσουν τα καρτ ώστε να μπορούν να σταθούν με ασφάλεια και ταχύτητα στους δρόμους της Πάτρας.
Είδαμε τα φώτα της δημοσιότητας να μας προβάλλουν όσο ποτέ άλλοτε για άλλη μια φορά αν και ίσως τελικά αυτό το φως τυφλώνει και κάνει κάποιους να ξεχνούν τα βασικά...

Αυτό που μας γέμισε πίκρα και απογοήτευση όμως είναι ότι οι άνθρωποι πυλώνες (κριτές) των 12 Κ, απόλαυσαν και αυτοί απλά το θέαμα καθώς σε κάποιες περιπτώσεις ούτε τα πλαστικά δεν επανέφεραν στην φυσική τους θέση μετά από συγκρούσεις με αποτέλεσμα η διαδρομή να αλλάζει... από γύρο σε γύρο αλλά ακόμα χειρότερα δεν εφάρμοσαν σε αρκετές περιπτώσεις ορθά τους κανονισμούς του αγώνα.

Την στιγμή που στο εξωτερικό εφαρμόζεται ήδη το μέτρο με τους χαλαρούς μπροστινούς προφυλακτήρες για την αποτροπή των συγκρούσεων, στην Ελλάδα ακόμα θεωρούμε αγωνιστικό συμβάν το "σπρώξιμο".

Σε μια κλειστή διαδρομή χωρίς εξόδους διαφυγής θα έπρεπε οι ποινές να είναι δυο φορές πιο αυστηρές και όχι να επιβραβεύονται οι αντιαθλητικές συγκρούσεις και να γίνονται παιχνίδι τακτικής για την κατάκτηση μιας θέσης.

Το P.I.C.K. είναι φιλικός αγώνας - γιορτή και όσοι συμμετέχουν, που ξέρουν από καρτ, το κάνουν για να προβάλουν το άθλημα και όχι για να σκοτωθούν για μια θέση. Για αυτό τον λόγο άλλωστε δεν προσμετρά πουθενά δεν έχει βαθμολογία, αρχίζει και τελειώνει στην πόλη της Πάτρας
Ο φυσικός χώρος ενός αγώνα καρτ άλλωστε είναι η πίστα και μόνο η πίστα. 
Στους δρόμους τα δεδομένα αλλάζουν όχι μόνο για τους οδηγούς αλλά και για τους κριτές του αγώνα που θα έπρεπε όχι μόνο να εφαρμόζουν με ακρίβεια τους κανονισμούς και τις σημαίες αλλά να είναι και δύο φορές πιο αυστηροί στα χτυπήματα μόνο και μόνο για λόγους ασφαλείας.
Όσον αφορά τους οδηγούς καλό θα είναι να μάθουν επιτέλους ότι το να είσαι οριακά πιο γρήγορος δεν σημαίνει ότι επιβάλλεται κιόλας να περάσεις τον μπροστινό σου με κάθε κόστος στα στενά της Πάτρας!
Κάποιοι θα πουν ότι είναι άθλημα επαφής... αλλά όταν βρίσκονται στην θέση του θύματος καταλαβαίνουν ότι επαφή με επαφή έχει διαφορά και εδώ είναι ο δύσκολος ρόλος των κριτών που πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένοι για να μπορούν να διακρίνουν την πρόθεση ενός οδηγού έχοντας συνολική εικόνα, κάτι που σίγουρα δεν μπορούν να κάνουν εθελοντές κριτές που φάνηκε να μην γνωρίζουν ούτε την μπλε σημαία!!!




Τέλος ειδικά σε έναν τέτοιο αγώνα αλλά και σε κάθε αγώνα επιβάλλεται η βιντεοσκόπηση σε κάθε στροφή ώστε να υπάρχει η δυνατότητα του ριπλέι για την σωστή εφαρμογή των κανονισμών.
Η έλλειψη αγωνιστικής παιδείας και οι μη επαρκώς καταρτισμένοι κριτές δίνουν την γνωστή εικόνα των "συγκρουόμενων" που λέει πολλές φορές ο κόσμος και αποτρέπει πολλούς από την αγωνιστική τους εμπλοκή με το άθλημα και κάνει άλλους τόσους να το εγκαταλείπουν.
Είναι πολλά τα λεφτά που επενδύουν πλέον οι οδηγοί και οι χορηγοί τους για να τρέξουν καθώς το επίπεδο έχει ανέβει αρκετά και δεν υπάρχει η πολυτέλεια να παραβλέπονται τέτοια ζητήματα.

Για να μην γινόμαστε κάθε χρόνο και λιγότεροι, πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα από την Ομοσπονδία, ξεκινώντας με μια σειρά αυστηρών σεμιναρίων τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους κριτές. 
Θα πρέπει από σήμερα να ξεκινήσει η προετοιμασία για την επόμενη γιορτή του καρτ και του μηχανοκίνητου αθλητισμού ώστε του χρόνου οι 100 συμμετοχές να θεωρούνται λίγες.
Η συνταγή της επιτυχίας υπάρχει, μένει μόνο να την κάνουμε καλύτερη. 

Αν μιλάγαμε για ποδόσφαιρο θα μιλάγαμε για αλλοίωση αποτελεσμάτων σε αρκετές κατηγορίες από την διαιτησία! 

Χρήστος Ασημακόπουλος

Related

Pick 6196890329584723368

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. ΛΑΝΤΖΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ29 Σεπτεμβρίου, 2014 16:25

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΙΛ'' ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΓΛΥΣΤΡΙΣΕ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕ'' ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΛΕΣ ΟΚ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΣΕ
    ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΛΕΙ ΣΤΙΣ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ
    ΕΝΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ
    ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΗΜΟΥΝ ΑΤΥΧΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ
    ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΡΕΧΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ.Η ΠΡΩΤΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γιορτη και πρασινα άλογα! Στην γιορτή δεν πληρώνεις!!!! Εδω οι οδηγοι πληρωσαν αγώνα. Κατι τετοια λετε και παμε απο το κακό στο χειρότερο. Σας αρέσει ομως να σας κοροιδευουν!!! Και του χρόνου τα ιδια θα κάνετε. Θα πάτε χωρίς να έχετε βγάλει μιλιά και μετα θα φωνάζετε!!! Μράβο ρε!!! Και του χρόνου με Ρωσίδες για κριτές!!!!!!!!!!!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εγινε απονομη στην rotax max, τοσο δυσκολο ειναι να πατησουν ενα replay για να δουν την επαφη 1 με 2 και ο ποιο ασχετος με τον χωρο καταλαβε τι εγινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουν να το σκεφτούν!!!! Νομίζεις ότι είναι εύκολο να καταλάβει κανείς 10 γραμμές κανονισμού? Θέλει εγκέφαλο!!!!
      Αντωνης

      Διαγραφή
  3. Πόσο δύσκολο είναι να επενδύσουν σε 12 κριτές και σε 12 ασύρματες κάμερες ώστε να τελειώνει το πανηγύρι.
    Από και ως που ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ κριτές! Τι δουλεια έχει ένας εθελοντης κριτής σε έναν ιδιωτικό αγώνα γεμάτο χορηγούς και προβολή που οι οδηγοί πληρώνουν για να τρέξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ρώτα την οργανωτική επιτροπή να το μάθουμε κι" εμείς?

      Διαγραφή
  4. Συμφωνω απολυτα με το αρθρο σας. Δυστυχώς ολοι ειμασταν μαρτυρες της κακιστης εικονας των κριτων στα Κ
    Μπράβο που αναδυκνείεται για αλλη μια φορα τα στραβα του καλυτερου αγωνα στην Ελλαδα μπας και δουμε φως και ολοι εμεις που θελαμε να τρεξουμε αλλα μειναμε απέξω να κοιταμε γιατι εχουμε ζησει το ιδιο εργο και στο παρελθον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριοι θεωρω αδικη την επιθεση σας στους κριτες σε μια πολυ δυσκολη πιστα..Σαν θεατης ειδα τις προσπαθειες τους ρισκαρωντας και τη σωματκη τους ακαιρεοτητα για τη ασφαλεια των οδηγων.Λαθη μπορει να εγιναν ομως σε εναν τετοιο ιδιεταιρο αγωνα κατα την ταπεινη μου αποψη προεχει η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ...Και το βιντεο που παραθετετε νομιζω οτι δεν δειχνει ΠΡΟΘΕΣΗ.....

      Διαγραφή
    2. Παντως υπηρχε αντιθλητικη συμπεριφορα ορισμενων οδηγων χωρις να υπολογιζουν κιτρινες, συναθλητες κριτες......καλο ειναι να περασει η ενταση του αγωνα και να μπουν κατω τα βιντεο οπου υπαρχουν και απο την nova και με ψυχραιμια να δουμε τα λαθη των οδηγων των κριτων-αλυταρχων οπου εγιναν και να τα αξιολογησουμε και να μην καταδικαζουμε ελαφρα τη καρδια ολους τους ανθρωπους που εργαστηκαν για την ασφαλη διεξαγωγη ενος πολυ δυσκολου αγωνα ........

      Διαγραφή
  5. Δεν νομιζω οτι καταδικαζονται οι κριτες ως εθελοντες κριτες αλλα η επιλογη των κριτων για το συγκεκριμενο αγωνα που θα πρεπε να ειναι πολυ προσεκτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν θεατης στο κ9 ειδα οτι οι κριτες προσπαθησαν και αν δεν κανω λαθος στον τελικο DD2 υπαρχει καθαρο αντιαθλητικο σπρωξιμο απο τον δευτερο και αλλιωση αποτελεσματος Τωρα στο κ10 στο βιντεο δεν φαινεται αντιαθλητικο ρε παιδια τι να κανουμε....Βγαινοντας απο υην πορτα στο κ10 παρατηρησα οτι ειχαν τοποθετησει καμερα και κατεγραφαν τη στροφη .Να βρουμε τα πλανα να ξεκαθαρισουν τα πραγματα και να μην τα βαζουμε με ολους και με ολα .και αναμεσα κ9 και κ10 στο ζεσταμα το πρωι υπηρχε και τραυματισμος κριτη απο εξοδο...δυσκολες συνθηκες και δεν εχει σημασια για μενα αν πληρωνωνται η οχι οι κριτες πρεπει να κανουν οσο ειναι δυνατον καλα τη δουλεια τους.Οι οδηγοι ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ φυσικα εχουν λογο και απαιτησεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ σωστή προσέγγιση, ενός θέματος που κάνει κακό στο άθλημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item