Ταχύτατος αλλά άτυχος ο "Κωνσταντίνος" στο 3ο αγώνα του Academy Trophy 2014

Ταχύτατος αλλά άτυχος ο "Κωνσταντίνος" στο 3ο αγώνα του Academy Trophy 2014 καθώς οι επιδόσεις του τον έφερναν ακόμα και στο βάθρο του συγκεκριμένου αγώνα.


Πέτυχε τον 6ο χρόνο στα χρονομετρημένα, έφθασε μέχρι κα την 5η θέση στον πρώτο αγώνα, αλλά.... με 2 εγκαταλείψεις για τεχνικούς λόγους η τύχη του γύρισε την πλάτη καθώς στον 2ο αγώνα του Σαββάτου δεν πήρε μπρος ο κινητήρας και στον τον τελικό της Κυριακής έσπασε η αλυσίδα!


Διαβάστε το αναλυτικό δελτίο τύπου για τον Έλληνα πιλότο που μας εκπροσώπησε επάξια στο φετινό CIK-FIA Academy Trophy



"Με τον 3ο και τελευταίο αγώνα στην αγαπημένη πίστα του Sarno, ολοκληρώθηκε το Academy Trophy 2014. 

Και στον αγώνα αυτό συνεχίστηκε το μέτρο των νέων αποσπώμενων προφυλακτήρων που προωθεί η CIK/FIA για το 2015 σε όλες τις κατηγορίες, το οποίο πρωτοεφαρμόσθηκε στον 2ο αγώνα, στο Wackersdorf, τον Ιούλιο, και μαζί του συνεχίστηκαν οι αδικίες που το νέο αυτό μέτρο δημιουργεί. 

Στο αγωνιστικό μέρος, είχαμε ανοδική πορεία όλη την Παρασκευή και το Σάββατο μέχρι το 2ο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών (Qualifying Heats). 

Έτσι στα 3α και τελευταία ελεύθερα της Παρασκευής πετύχαμε τον 4ο χρόνο, χάνοντας μόλις στον τελευταίο γύρο την πρώτη θέση του γκρουπ που διατηρούσαμε από την αρχή. 

Στα χρονομετρημένα, το απόγευμα της Παρασκευής, σημειώσαμε τον 6ο χρόνο της γενικής, χωρίς να προλάβουμε να ολοκληρώσουμε τον τελευταίο μας γύρο στον οποίο είχαμε βελτιωμένο χρόνο κατά 0.2sec που θα μας ανέβαζε στη 2η θέση της γενικής, εξ αιτίας επαφής που δημιούργησε ο Γάλλος Vromant στην τελευταία στροφή! 

Εκεί αποφάσισε ξαφνικά να πάρει το δρόμο για τα pit πριν δεί την καρώ σημαία, χωρίς να σηκώσει για προειδοποίηση το χέρι του όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί και ενώ εμείς μπαίναμε στην τελευταία στροφή! 6η θέση λοιπόν στα χρονομετρημένα παρά το συμβάν με το Vromant και γκρουπ C για τα κατατακτήρια σκέλη (qualifying heats).



Στα ελεύθερα του Σαββάτου είχαμε τον 1ο χρόνο στο γκρουπ μετά από σκληρή μάχη και αλληλοπροσπεράσεις με τον Βραζιλιάνο Della Coletta. 
Στο 1ο σκέλος των κατακτήριων (B-C) οδηγήσαμε πολύ προσεκτικά για να αποφύγουμε οποιαδήποτε επαφή με τον μπροστινό προφυλακτήρα και τερματίσαμε στην 5η θέση. 
Στο 2ο (και τελευταίο) σκέλος του Σαββάτου (A-C) με απόφαση των υπευθύνων της CIK/FIA υποχρεωθήκαμε να ανταλλάξουμε κινητήρα με άλλο οδηγό, ο οποίος δεν μπόρεσε να εκκινήσει, με αποτέλεσμα να χάσουμε τη σειρά μας στο γύρο σχηματισμού και αργότερα να εγκαταλείψουμε, καταλαμβάνοντας την 28η θέση. 

Έτσι βρεθήκαμε στην 22η θέση με 33 συνολικά βαθμούς ποινής, μία θέση εμπρός από τον Γάλλο Vromant και τρείς θέσεις εμπρός από τον Ιάπωνα Ota. 

Με τον νέο κινητήρα είχαμε μέτρια αποτελέσματα στα ελεύθερα της Κυριακής (warm up) και εξίσου μέτρια αποτελέσματα στον ημιτελικό, όπου εκκινώντας από την 22η θέση τερματίσαμε στην 16η θέση. 

Στον τελικό τα προβλήματα ολοκληρώθηκαν με εγκατάλειψη στον 3ο γύρο από αλυσίδα! 
Δυσάρεστη κατάληξη για έναν αγώνα που έδειχνε μεγάλη πιθανότητα για διάκριση! 

Συνεχίζουμε με τον αγώνα του IAME X-30 International στην καινούργια πίστα kart του ιστορικού Le Mans στη Γαλλία 15-19 Οκτωβρίου. "


Related

WSK 858054511274192119

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item