Ανώτερος όλων ο Μίχας στη βροχή για το 3ο D-CUP

Πολύ ανώτερος από όλους τους αντιπάλους του, ήταν ο Θεοφάνης Μίχας των Spartans στον 3ο αγώνα του D-Cup που διεξήχθη την περασμένη Κυριακή στην πίστα των Αφιδνών. Στην BMB νικητής ο Γιώργος Βασιλόπουλος επίσης των Spartans.



O τρίτος φετινός γύρος του D-CUP διεξήχθη στην πίστα του Καρτόδρομου και στην κατηγορία D-CUP είχαμε 16 συμμετοχές στις κλάσεις Α-Senior και BMB.

O Φάνης Μίχας με TonyKart/Rotax ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της γενικής κατάταξης και της A-Senior, δείχνοντας μεγάλη ικανότητα στο βρεγμένο και κερδίζοντας τις κατατακτήριες αλλά και τα τρία σκέλη του αγώνα με χαρακτηριστική ευκολία.

Πίσω από τον Μίχα, έγιναν πολλές και ωραίες μάχες με την πεντάδα των Κατσίνη (Maranello/BMB), Βασιλόπουλου (TonyKart/BMB), Σωτηρόπουλου (Maranello/BMB), Θωμά (FA/Rotax) και Οικονόμου (FA/Rotax) να δίνουν ωραίες μάχες σε έναν πολύ απαιτητικό αγώνα 70+ γύρων.

Το πέσιμο της καρό σημαίας στο Γ' σκέλος βρήκε τον Μίχα να πανηγυρίζει μια πολύ άνετη νίκη στην A-Senior, δεύτερο τον Βασιλόπουλο και νικητή της BMB, τρίτο τον Οικονόμου (2ο στην A-Senior) και τέταρτο τον Θωμά Φώτη teammate του Οικονόμου στην Chatzis Racing, που συμπλήρωσε και το βάθρο της Α-Senior.



Πίσω από τον Βασιλόπουλο στο βάθρο της BMB βρέθηκαν ο Αλέξανδρος Καψής και ο Χρίστος Δούβρης από την ομάδα της Kartmania, με τους πιλότους πάντως που ταξίδεψαν από την Πάτρα να τα δίνουν όλα σε μια πίστα άγνωστη για τους περισσότερους.

Ακολουθεί η τελική κατάταξη της D-CUP:






Επιμέλεια: Γιάννης Γκρίλλας

Related

news 1993379267525096420

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Ωραίο παράδειγμα δίνεις κ.Γκρίλλα στον κόσμο του καρτ για να προβάλεις έναν οδηγό!
    Πρώτα υποβαθμίζεις τους αγωνιζόμενους σε "αντιπάλους" (μέχρι τώρα τους έλεγες συναθλητές)!
    Μετά τους ταπεινώνεις λέγοντάς τον "ανώτερο" στον τίτλο και "πολύ ανώτερο από όλους τους αντιπάλους του" στουν υπότιτλο! Δηλαδή χαρακτηρίζεις όλους τους υπόλοιπους σε "κατώτερους" και "πολύ κατώτερους"! Μπράβο! Το επόμενο βήμα θα είναι τους βρίζεις κανονικά! Αυτό θα πεί αθλητικό πνεύμα και επιβράβευση της συμμετοχής!!!!!
    Old Karter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν αποτελούν κριτήριο "αγωνιστικής" ανωτερότητας, στον συγκεκριμένο πάντα αγώνα, τα +28 δευτερόλεπτα από τον 2ο, οι τρεις νίκες σε τρία σκέλη και οι καλύτεροι χρόνοι πάλι σε όλα τα σκέλη, τότε συγγνώμη αλλά έχετε δίκιο κύριε Old Karter, ο Μίχας δεν ήταν "ανώτερος" αγωνιστικά στον εν λόγω αγώνα. Όσον αφορά τους "αντιπάλους", η ελληνική γλώσσα είναι πανέμορφη λόγω της δυσκολίας της και των πολλών διαφορετικών εννοιών που έχουν οι λέξεις κατά την χρήση τους.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Και στις άλλες κατηγορίες, MINI και SUPER, οι νικητές είχαν μεγάλες διαφορές στη βροχή από τον ανταγωνισμό, ήρθαν πρώτοι στα χρονομετρημένα, έκαναν ταχύτερους γύρους σε ημιτελικό και τελικό και νίκησαν με μεγάλη διαφορά σε όλα τα σκέλη κύριε Γκρίλλα, αλλά για σένα αυτό δεν ήταν «κριτήριο αγωνιστικής ανωτερότητας» εκ μέρους τους (!) και δεν τους τιτλοφόρησες «ανώτερους» από τους «αντιπάλους» τους!!
      Ο νικητής της ΜΙΝΙ Πέτρου ήρθε 1ος στα χρονομετρημένα, έκανε διαφορά από τον δεύτερο +23’’ στον ημιτελικό και +19’’ στον τελικό σε 12 μόνο γύρους ενώ έκανε ταχύτερο γύρο και στους δύο!
      Ο νικητής της SUPER Ξυνός ήρθε 1ος στα χρονομετρημένα, έκανε διαφορά από τον δεύτερο +15’’ στον ημιτελικό και +13’’ στον τελικό σε 18 γύρους ενώ έκανε επίσης ταχύτερο γύρο και στους δύο!
      Αν τα νούμερα αυτά τα μετατρέψουμε σε 24 γύρους που ήταν ο αριθμός των γύρων του D-Cup σε ημιτελικό και τελικό για να υπάρχει ενιαίο κριτήριο τότε οι διαφορές των χρόνων γίνονται :
      Για τον Πέτρου της ΜΙΝΙ η διαφορά από τον 2ο της κατηγορίας του σε ημιτελικό και τελικό γίνεται 47’’ και 38’’.
      Για τον Ξυνό της SUPER η διαφορά από τον 2ο της κατηγορίας σε ημιτελικό και τελικό γίνεται 21’’ και 17’’.
      Για τον Μίχα του D-Cup οι διαφορές από τον 2ο στα 3 σκέλη της κατηγορίας είναι +8’’, +9’’ και +28’’.
      Με λίγα λόγια τη μεγαλύτερη διαφορά στη βροχή την έκανε ο Πέτρου της ΜΙΝΙ, μετά ο Ξυνός και ο Μίχας! Θα περίμενε κανείς να πεις πρώτα απ’ όλα ένα μεγάλο μπράβο γι αυτό το κατόρθωμα στο παιδάκι και μετά στους δύο μεγαλύτερους.
      Εσύ όμως είχες άλλη άποψη! Για σένα ο Πέτρου ήταν απλά «νικητής», ο Ξυνός ήταν «άνετος», ενώ ο Μίχας ήταν «ανώτερος όλων»! Δηλαδή το αντίθετο από αυτό που έγινε!
      Θα μπορούσε να σε κατηγορήσει κανείς για σκόπιμη παραποίηση είδησης γι αυτό!
      Ησύχασε όμως, δεν θα είμαι εγώ αυτός. Ούτε είμαι κολλημένος με κάποιον οδηγό. Με χαρά μου θα πώ ένα μεγάλο μπράβο στον Μίχα για την πλήρη κυριαρχία στην κατηγορία του και μάλιστα στη βροχή που θέλει οδηγική ικανότητα και εκπαίδευση και θα του ευχηθώ ακόμα καλύτερη συνέχεια! Δεν θα έκρυβα όμως την πολύ μεγάλη επιτυχία των πρώτων στις άλλες κατηγορίες και θα έλεγα πολύ περισσότερα μπράβο στο μικρό παιδί της ΜΙΝΙ που ήταν ο κορυφαίος από τους κορυφαίους του αγώνα! Και σίγουρα δεν θα πρόσβαλα όσους δεν διακρίθηκαν απαξιώνοντας τη συμμετοχή τους επειδή δεν έχουν μάθει ακόμα να οδηγούν στη βροχή, μόνο και μόνο επειδή κανένας δεν τους έμαθε τον τρόπο!
      Κοντολογίς κύριε Γκρίλλα :
      Δεν είσαι υποχρεωμένος ούτε θα σου απαιτήσει κανείς να κάνεις το τέλειο ρεπορτάζ ή να είσαι ακριβοδίκαιος σε κάθε αγώνα. Επίσης έχεις το δικαίωμα να αβαντάρεις όποιον οδηγό προτιμάς. Δικό σου είναι το περιοδικό!
      Δεν έχεις όμως το δικαίωμα να υποβαθμίζεις ή να απαξιώνεις τις υπόλοιπες συμμετοχές με «ανώτερους» (που αυτόματα εννοούν «κατώτερους» ακόμα κι αν δεν το λες καθαρά) ούτε έχεις το δικαίωμα να χαλάς το αθλητικό πνεύμα με «ανταγωνιστές»!
      Και σε παρακαλώ άσε απ’ έξω την ελληνική γλώσσα. Είναι μια χαρά γλώσσα, με ξεκάθαρα νοήματα. Δεν φταίει σε τίποτα να της φορτώνεις ανύπαρκτες διαφορετικές έννοιες στις λέξεις της.
      Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
      OLD KARTER

      Διαγραφή
    3. xaxaxaxa!! pantws paidia egw pou etreksa kiolas stin katigoria den eniwsa katwteros poy me kerdisa o Mixas. Timi mou tha lega pou etreksa mazi toy kai malista ematha kai 5 pragmata. e kai nai itan anwteros se auton ton agwna. ti na kanoume? Sorry gia ta greeklish alla grafw apo kinito

      Διαγραφή
  2. Κόψε Μίχα, τσούζει λέμε...
    Λοιπόν όσο και αν πειράζει κάποιους ο Φάνης είναι ταλέντο από τα λίγα στην Ελλάδα και μάλιστα δουλεύει περισσότερο από όλους αυτό που κάνει.
    Τον θαύμασα προχτές στην βροχή όχι μονο εγω αλλά και πολλοί άλλοι. Ηταν μια κλάση ανώτερος. -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Old Karter... καλές οι απόψεις σας αλλά:
    1) γιατί ανώνυμες?
    2) μήπως ξεχνάτε ότι η κατηγορία που αναφέρεστε είχε "μόνο" 18συμμετοχές άρα και την μεγαλύτερη βαρύτητα? Τι είναι σημαντικότερο να κερδίζεις 7 αντιπάλους ή 17 και μάλιστα 3 φορές και με ανάποδη φορά!? Το ότι είχε και 25γύρους και επί 3 φορές μήπως κάνει ακόμα πιο δυσκολη την προσπάθεια?
    Καλές οι μαθηματικές αναγωγές αλλά μάλλον καταλήγουν σε άτοπο...
    3) Αν θέλετε να μιλήσετε για υποβάθμιση αντιπάλων ή αθλητών ριξτε μια ματια στα αποτελεσματα της ΟΜΑΕ που γράφει μόνο 4 ονόματα συνολικά για όλο τον αγώνα στην ανακοίνωσή της!!! (που το έκανε άλλωστε πρωτη φορά φέτος καθώς σε άλλους αγώνες ούτε καν αναφέρθηκαν σε αποτελεσματα!)
    4) Εδώ τουλάχιστον βλέπουμε όλα τα ονόματα που έτρεξαν και ανάλυση για κάθε κατηγορία ξεχωριστά σε όλους τους αγώνες, φωτορεπορταζ, video κτλπ!
    5) Μήπως τελικά μας έχει καλομάθει το Kartnews και τελικά δεν μας αξίζει που μας έχει βγάλει από την ανυπαρξία των προηγούμενων χρόνων?
    6) Όλα τα παιδιά αξίζουν συγχαρητήρια από τον πρώτο ως τον τελευταίο και αν μη τι άλλο στο συγκεκριμένο περιοδικό όσα χρόνια το διαβάζω έχουν τηρηθεί με το παραπάνω ισες αποστάσεις προς όλους τους οδηγούς.

    Φιλικά πάντα
    Ένας Very OLD Karter!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item