Formula E 2014 | Putrajaya ePrix | Εύκολη νίκη για τον Bird

O Sam Bird είχε μια φαινομενικά άνετη νίκη στον δεύτερο αγώνα της παρθενικής σεζόν της Formula E. 


Στην πόλη Putrajaya, στη Μαλαισία, το δεύτερο ePrix ήταν πολύ καλύτερο από το πρώτο σχεδόν σε κάθε τομέα, συμπεριλαμβανομένης και της αγωνιστικής δράσης. 

Στην κορυφή του grid βρισκόταν ο Oriol Servia, μιας και ο ταχύτερος των κατατακτήριων, Nicolas Prost, είχε δεχτεί grid penalty 10 θέσεων. 

Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς γύρο σχηματισμού, μιας και η εμπειρία του Πεκίνο έδειξε ότι δεν προσφέρει τίποτα, λόγω του πόσο αργά κινούνται οι οδηγοί προκειμένου να εξοικονομήσουν ενέργεια. 
Στον πρώτο κιόλας γύρο οι δύο γυναίκες του πρωταθλήματος συγκρούστηκαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. 

Στον τέταρτο γύρο το BMW i8 αποχώρησε. Ο Bird βρήκε ευκαιρία και επιτέθηκε στον Servia, κατακτώντας την πρώτη θέση και άρχισε να απομακρύνεται με πολύ γοργό ρυθμό, παρόλο που την ίδια στιγμή κατάφερνε να διαχειρίζεται εξαιρετικά τη διαθέσιμη ενέργεια. 

Ουσιαστικά δεν απειλήθηκε ποτέ στη συνέχεια του αγώνα, και παρόλο που βρέθηκε 2ος μετά το pitstop του, κατάφερε να ανακτήσει την πρωτιά από τον πολύ αργό Abt, που βρισκόταν σε τελείως διαφορετική στρατηγική. 

Ο αγώνας σημαδεύτηκε από ατυχήματα. Πέρα από το συμβάν του πρώτου γύρου με τις Legge και Cerruti, αξιοσημείωτο ήταν το στρίμωγμα του Trulli στον Piquet που έθεσε και τους δύο εκτός αγώνα, ενώ βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Στρίμωγμα όμως είχαμε και στη στροφή 5, με τον Montagny να διεκδικεί και να κερδίζει τη θέση του Heidfeld, με τον Γερμανό να βλέπει το δρόμο να τελειώνει και το μονοθέσιό του να βρίσκει τοίχο. 

Τέλος ο Bruno Senna, που είχε βρεθεί τέταρτος, προσπερνώντας τον Prost με τη βοήθεια του fan boost, έχασε τον έλεγχο στη στροφή 9, βγαίνοντας εκτός αγώνα.

Διαβάστε περισσότερα στο Autogrip.gr

Related

news 1064202284159335188

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
27-28/5 1ος D Cup Challenge - Αθήνα
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US


yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item