GP Βραζιλίας 2014 – Αγώνας | Νικητής ο Rosberg στο θρίλερ του Interlagos!

Με τις προβλέψεις για βροχή να μην επαληθεύονται ξεκίνησε ο αγώνας στο Interlagos και εξελίχθηκε όσο συγκλονιστικός ελπίζαμε από την αρχή! 


Ο Sutil, με πρόβλημα στο turbo, δεν κατάφερε να βρεθεί στη σχάρα της εκκίνησης και ξεκίνησε από το pitlane. 
Στις πρώτες θέσεις, οι δύο Mercedes έφυγαν κανονικά και χωρίς μεταξύ τους αλλαγή θέσεων, ενώ και οι Williams παρέμειναν ως είχαν. 

Μεγάλος χαμένος ο Vettel, που έπεσε δύο θέσεις πίσω, μετά από ένα μικρό λάθος στη Στροφή 4. 
Την ευκαιρία άρπαξαν και πέρασαν μπροστά οι Magnussen και Alonso. Μόλις στον 5ο γύρο ο Massa μπήκε στα pits για αλλαγή σε μεσαία γόμα. 
Την ίδια τακτική ακολούθησαν αμέσως μετά οι Bottas, Button αλλά και ο πρωτοπόρος, Rosberg. 
Ο Βραζιλιάνος, όμως, πήρε ποινή στάσης 5 δευτερολέπτων, λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας στο pitlane. 

Ο Hamilton, που μπήκε ένα γύρο μετά τον Rosberg στα pits, βγήκε οριακά πίσω από τον team mate του, που μόλις είχε κερδίσει δικαίωμα χρήσης DRS λόγω του Grosjean, μπροστά του. 
Οι δύο Mercedes πέρασαν μαζί τη Lotus και συνέχισαν τη μάχη τους. 

Μεταξύ τους παρεμβάλλονταν μονοθέσια που δεν είχαν ακολουθήσει την τακτική του γρήγορου pit stop στην αρχή του αγώνα και η διαφορά μεταξύ Lewis και Nico αυξομειωνόταν συνεχώς μεταξύ 0.5 και 2 sec. 

O Hulkenberg μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 17ο γύρο. Σ’ εκείνη τη φάση του αγώνα οι περισσότεροι οδηγοί είχαν αρχίσει να έχουν σημαντικά προβλήματα φουσκαλιάσματος στο εμπρός δεξί ελαστικό. 
Στον 25ο γύρο έκανε το δεύτερο pit stop του ο Massa, δίνοντας τον τόνο σε όσους ακολούθησαν εξ’αρχής παρόμοια στρατηγική. 

Αμέσως ακολούθησε και ο Rosberg, που ένιωθε τους τελευταίους γύρους την πίεση του Hamilton. 
Ο Βρετανός έκανε έναν ταχύτατο γύρο και ήταν έτοιμος να περάσει τον Nico μετά το pit stop… όμως λίγο πριν μπει στα pits έκανε λάθος στη Στροφή 4 και βρέθηκε σε ακόμα πιο μειονεκτική θέση σε σχέση με πριν. 

Ο Raikkonen αθόρυβα είχε βρεθεί στην 3η θέση, με τους Hulkenberg και Massa πίσω του, ενώ πολύ δυνατό αγώνα έκανε πιο πίσω, 6ος, ο Button. 
Ένα λάθος από τους ανθρώπους της Ferrari στο pit stop του Kimi (36ος γύρος) δυσκόλεψε πολύ τον αγώνα του Φιλανδού για τη συνέχεια. 

Προβλήματα με τα φρένα για τον Ricciardo, που αναγκάστηκε να επιβραδύνει πολύ και τελικά να φτάσει μέχρι τα pits, όπου και αποσύρθηκε από τον αγώνα. 
Δραματική μάχη μεταξύ Hulkenberg και Bottas στον 42ο γύρο για την 8η θέση, με τον Hulk να περνάει απαιτητικά τη Williams, τον Raikkonen να εκμεταλλεύεται αμέσως μετά την καθυστέρηση του Bottas και να κάνει ένα καταπληκτικό προσπέρασμα με αλλαγή γραμμής μέσα στις στροφές 4-5. 

Η διαφορά μεταξύ Rosberg και Hamilton σταθεροποιήθηκε περίπου στα 2 δευτερόλεπτα, έχοντας πέσει από τα 7 sec που είχε ανοίξει μετά το 2ο pit stop. 
Στον 50ο γύρο Rosberg μπήκε στα pits για το 3ο (και τελευταίο, σύμφωνα με την αρχική στρατηγική) pit stop. 
Τον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε και ο Hamilton, βγαίνοντας μόλις πίσω από τον Nico και η μάχη θα ήταν μεταξύ τους μέσα στην πίστα ως το τέλος. 

Παρά τη σειρά ατυχιών και αργών pit stops, ο Massa κατάφερε να ξανανέβει 3ος, ενθουσιάζοντας το βραζιλιάνικο κοινό. 
Ο Raikkonen ανέκαμψε μετά τη δική του ατυχία στο pit stop και βρισκόταν στην 5η θέση 10 γύρους πριν το τέλος. 

Κάπου εκεί, όμως, βρέθηκε σε μάχη με τον Button και τον Vettel, με τον Jenson να κάνει ένα καταπληκτικό προσπέρασμα επί του μαχητικού Kimi και τον Seb να εκμεταλλεύεται την αναταραχή, περνώντας κι αυτός τη Ferrari. 

Λίγο πιο μετά είχαμε την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μονομαχία Kimi-Alonso για την 6η θέση, με τους δύο οδηγούς να δείχνουν το υψηλότατό τους επίπεδο καθ’όλη τη διάρκεια της μάχης. 
Ο Ισπανός πέρασε τελικά στη μεγάλη ευθεία, όμως ο Kimi έδειξε πόσο σκληρό καρύδι είναι όταν θέλει.

Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Κουρέτας



Related

news 7479103704644673992

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item