Χρόνοι για Pole με τα νέα ελαστικά της Pirelli στην F1

Οι δοκιμές φανερώνουν μεγάλη εξέλιξη στα μονοθέσια, με τη βοήθεια των νέων ελαστικών της Pirelli. 


Στη Βαρκελώνη όπως και στη Χερέθ είχαμε κρύο καιρό και μερικές ψιχάλες βροχής. 

Παραταύτα οι ομάδες κατάφεραν να συμπληρώσουν αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών, χρησιμοποιώντας όλους τους τύπους ελαστικών εκτός από τα ελαστικά για βαριά βροχή (full wet). 
Όσον αφορά στα ενδιάμεσα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν πολύ λίγο. 

Η πίστα του Μοντμελό είναι τεχνική και έχει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων που την καθιστά ιδανικό προορισμό για δοκιμές κάθε κρίσιμης παραμέτρου στη συμπεριφορά των ελαστικών. 

Είναι ακόμη πολύ νωρίς για οριστικά συμπεράσματα όμως οι χρόνοι γύρων δείχνουν πως τα μονοθέσια είναι πιο γρήγορα φέτος, αρκετοί γύροι ήταν στο επίπεδο της περσινή pole position. 

Οι ομάδες είχαν την δυνατότητα να εργαστούν σε μια ποικιλία προγραμμάτων που περιελάμβαναν και εξάσκηση στα pit stop ώστε να εξοικειωθούν με τα χαρακτηριστικά των ελαστικών του 2015 και να τα ταιριάξουν στα νέα τους μονοθέσια. 

Η δουλειά αυτή θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του επόμενου τεστ στη Βαρκελώνη που ξεκινά την ερχόμενη Πέμπτη (26/2). 

Πρόκειται για την τελευταία ευκαιρία των ομάδων να προετοιμάσουν τα μονοθέσια τους πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς (15/3 Αυστραλία). 

 «Είμαστε στην ευχάριστη θέση ν’ ανακοινώσουμε πως όπως πέρυσι έτσι και φέτος η Pirelli θα είναι χορηγός τίτλου (Title Sponsor) στο Ισπανικό GP (Formula 1 Gran Premio de Espana) το Μάιο και στο Ουγγρικό GP (Formula 1 Magyar Nagydij 2015) τον Ιούλιο,», επισήμανε μεταξύ άλλων ο Πολ Χέμπρι, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli. 

 Εκτός από την γκάμα ελαστικών του 2015 οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα επίσης να δοκιμάσουν μια πρωτότυπη μέση γόμα στη Βαρκελώνη που τους δόθηκε από την Pirelli για λόγους εξέλιξης. 

Επίσης όσες ομάδες για κάποιο λόγο δε δοκίμασαν την ειδική «χειμερινή σκληρή» πρωτότυπη γόμα ελαστικών στη Χερέθ, είχαν την ευκαιρία και το πραγματοποίησαν στη Βαρκελώνη. 

 Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της συνολικά 110 σετ ελαστικών για δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια του 2015, σε αντίθεση με πέρυσι που υπήρχαν διαθέσιμα 135 σετ. 
Είναι νωρίς για προγνωστικά 

Ταχύτεροι χρόνοι και επιλογές ελαστικών ανά ημέρα:

1 ημέρα
 Μαλδονάδο (Lotus) 69 γύροι 1’25.011 Μαλακή γόμα

2 ημέρα
 Ρικιάρντο (Red Bull) 143 γύροι 1’24.574 Μαλακή γόμα

 3 ημέρα
 Μαλδονάδο (Lotus) 104 γύροι 1’24.348 Πολύ μαλακή

 4 ημέρα
 Γκροζάν (Lotus) 111 γύροι 1’24.067 Πολύ μαλακή

Μετά από 4 μέρες δοκιμές και συνολικά 3134 γύρους είναι σαφής η βελτίωση στην απόδοση σε σύγκριση με το χρόνο (1:25.232) της περσινής pole position στο Ισπανικό GP.

Φέτος η δομή των πίσω ελαστικών της Pirelli κατανέμει πιο ομοιόμορφα τη θερμοκρασία και συμβάλει στη βελτίωση των χρόνων.

 Info from DriveAndTravel.gr


Related

F1 news 7375750747337299259

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item