GP Μαλαισίας 2015 | Η επιστροφή της Ferrari στην κορυφή!

Μετά από τα… χασμουρητά της Αυστραλίας, η Μαλαισία ήρθε να μας προσφέρει ένα συναρπαστικό αγώνα.


Το Grand Prix πραγματοποιήθηκε σε καθαρές καιρικές συνθήκες και όλοι οι οδηγοί πλην των McLaren εκκίνησαν με τη μεσαία γόμα. 
Στην εκκίνηση, ο Hamilton διατήρησε την πρωτοπορία του ενώ ο Rosberg προσπάθησε να περάσει το Vettel, μα δεν τα κατάφερε. 
Ο Massa ανέβηκε στην 5η θέση, ενώ ο Bottas ακούμπησε το Maldonado σκίζοντάς του το ελαστικό. 

Άλλο ένα θύμα του πρώτου γύρου ήταν ο Kimi Raikkonen, που έπειτα από επαφή με το Nasr στην τελευταία στροφή αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει έναν ολόκληρο γύρο με κλαταρισμένο ελαστικό. 

Το τετακέ του Ericsson στην πρώτη στροφή και το κόλλημά του στην αμμοπαγίδα προκάλεσε την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. 
Σε μια καθοριστικής σημασίας κίνηση για την εξέλιξη του αγώνα, η Mercedes έφερε τους οδηγούς της στα pits βάζοντάς τους τα σκληρά ελαστικά. 

O Vettel έμεινε έξω, παίρνοντας τα ηνία του αγώνα. Οι δύο Mercedes είχαν τώρα μπροστά τους κάποια μονοθέσια για να περάσουν ως αποτέλεσμα του pit stop τους. 
Ο Hamilton ήταν 6ος και ο Rosberg 9ος. 
Σύντομα τα Ασημί Βέλη άρχισαν να αναρριχούνται, αλλά όταν ο Lewis έφτασε στη 2η θέση, ήταν πλέον 10 δευτερόλεπτα πίσω από το Seb. 
H διαφορά τους έμεινε σχετικά σταθερή μέχρι το pit stop του Vettel, καθώς ο ένας είχε τα μεσαία ελαστικά και ο άλλος τα σκληρά. 

Ο Seb μπήκε στο 18ο γύρο βάζοντας τα σκληρά και βγήκε στην 3η θέση πίσω από το Rosberg. Αμέσως όμως άρχισε να πιέζει το συμπατριώτη του και τον πέρασε στον 22ο γύρο. 

Σε αυτό το σημείο του αγώνα ήρθε και η πρώτη από τις δύο εγκαταλείψεις της McLaren, με τον Alonso να επιστρέφει στο γκαράζ της ομάδας του ενώ βρισκόταν στο midfield. 

O Vettel συνέχισε την επίθεσή του, φτάνοντας πίσω από το Hamilton. Τη στιγμή που τον προσπερνούσε, στον 25ο γύρο, ο Βρετανός βούτηξε στα pits. Άλλο ένα σετ μεσαίων για το Lewis. 

Ο Rosberg έκανε το ίδιο 2 γύρους μετά, βάζοντας όμως σκληρά. 
Σε αυτό το σημείο ο Kvyat συγκρούστηκε με το Hulkenberg κάνοντας μια πλήρη περιστροφή, τη στιγμή που μαχόταν με το Ricciardo. 

O Nico στον 29ο γύρο πέρασε τον Kimi που στο μεταξύ είχε αναρριχηθεί στην 3η θέση, και ο Φιλανδός πραγματοποίησε και αυτός την αλλαγή ελαστικών του λίγο αργότερα. 
Σε αυτό το σημείο ο Lewis μείωνε σιγά σιγά τη διαφορά του από τον Vettel, o οποίος έκανε το τελευταίο του pit stop στο γύρο 37 για να βάλει τη σκληρή γόμα. 
Το γεγονός ότι βγήκε μπροστά από το Rosberg ήταν πολύ σημαντικό. Ο Hamilton έκανε το ίδιο ένα γύρο μετά. 

Το σημείο που θα έκρινε τον αγώνα θα ήταν αυτό: Αν θα μπορέσει ο Lewis με τα μεσαία ελαστικά να φτάσει τον Vettel και να τον περάσει. Όμως προς έκπληξη όλων η Mercedes έβαλε τα σκλήρά στον οδηγό της, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε έντονα στον ασύρματο για αυτήν την απόφαση. 
Όμως, τον ενημέρωσαν πως οι μεσαίες γόμες που είχαν διαθέσιμες ήταν χρησιμοποιημένες. Εδώ ήταν που κερδήθηκε ο αγώνας. 
Ο Seb κατάφερε να κρατήσει τη διαφορά των 10 δευτερολέπτων αμείωτη μέχρι το τέλος, και να πάρει την πρώτη του νίκη με τη Ferrari στο δεύτερο μόλις αγώνα του στα κόκκινα.

Διαβάστε περισσότερα στο Autogrip.gr



Related

news 8316838882000596140

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item