Επιστολή βόμβα από τον Μοβσεσιάν για τα όσα έγιναν στο 7o P.I.C.K. Πάτρας

Μια επιστολή βόμβα μας έστειλε ο πιλότος των εξατάχυτων καρτ Μοβσεσιάν Σέρκος, ο οποίος πήρε μέρος στο 7ο P.I.C.K. Πάτρας στην κατηγορία Super των εξατάχυτων καρτ, περιγράφοντας το λιγότερο ντροπιαστικές καταστάσεις.


Αναλυτικά όσα αναφέρει η επιστολή που έχει αποδέκτες την Ο.Μ.Α.Ε. τον Α.Ο.Π. την Οργανωτική Επιτροπή του P.I.C.K. Πάτρας αλλά και όλους όσους ασχολούνται με το καρτ στην Ελλάδα.


Aγαπητοί Κύριοι,

Άλλο ένα Pick Patras έφτασε στο τέλος του. Σε μια πολύ δύσκολη χρονιά για το χώρο του καρτ και σε κόντρα των καιρών υπάρχουν ακόμα αγωνιζόμενοι που με οποιοδήποτε κόστος έρχονται από κάθε μέρος της Ελλάδος για να σας τιμήσουν με την παρουσία τους σε αυτόν τον αγώνα. 

Παρόλα αυτά οι αρμόδιες αρχές και η οργάνωση για άλλη μια φορά στο βωμό του θεαμάτος, της τηλεθέασης και του κέρδους παραβλέπουν τα δικαιώματα και κωφεύουν στις ενστάσεις των οδηγών, δείχνοντας ότι όχι απλά δε τους σέβονται, αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει μέσα από την δήθεν προβολή του καρτ είναι οι προσωπικές εξυπηρετήσεις και τα μικροσυμφέροντα. 

Για να γίνω λοιπόν πιο συγκεκριμένος θα σας αναφέρω ένα γεγονός που έλαβε χώρα στον αγώνα που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 3-4 Οκτώβρη 2015 στον αγώνα PICK 2015. 
Σύμφωνα πάντα με τον κανονισμό τον οποίο ανακοινώνετε κάθε χρόνο, η κατηγορία SUPER αρχικά έτρεχε με τα ελαστικά και τους κανονισμούς που ισχύουν στο εν λόγω κύπελλο.
Τέσσερις ημέρες μετά την λήξη των συμμετοχών ενημερωνόμαστε ότι αυτό άλλαξε και τα ελαστικά θα είναι διαφορετικής μάρκας. 
Συγνώμη Κύριοι αλλά εμείς οι οδηγοί κάνουμε μια προετοιμασία για τον αγώνα αν αυτό το γνωρίζετε. 
Προσπαθώντας λοιπόν να έρθουμε όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένοι σε αυτό που εσείς αποκαλείται “event” αλλά εμείς “αγώνα” κάνουμε κάποιες δοκιμές με συγκεκριμένα ελαστικά. 
Και το πρόβλημα δεν είναι εάν τα ελαστικά θα είναι Heidenau ή MG, αλλά το ότι θα πρέπει να το γνωρίζουμε από την ημέρα που αναρτείται ο κανονισμός. 
Το ποιος φέρει ευθύνη για την αλλαγή ελαστικών δε το γνωρίζω και δε με ενδιαφέρει. 
Εάν φέρει η διοργάνωση ή ο διανομέας των ελαστικών, οι όποιες ευθύνες θα πρέπει να ζητηθούν από εσάς προς τον κάθε υπεύθυνο και όχι από τους οδηγούς, καθώς αποκαλείστε η “Διοργανώτρια Αρχή”, ή αλλιώς “Διοργάνωση” ή «Promoter” ή όπως αλλιώς θέλετε.
Λυπάμαι αλλά το μόνο που συμβαίνει στο αγωνιστικό τουλάχιστον κομμάτι είναι η ανυπαρξία άρτιας οργάνωσης και έλλειψη σεβασμού προς τους αθλητές του καρτ. 

Πιο συγκεκριμένα λοιπόν σύμφωνα με το κανονισμό επιτρέπεται να τρέξουμε με χρησιμοποιημένα ελαστικά στον εν λόγω αγώνα. 
Ύστερα από την ενέργεια μου στα επίσημα χρονομετρημένα να αφαιρέσω με γυαλόχαρτο τη κόλα πού έχουν πάνω τα ελαστικά όταν είναι καινούρια, και ύστερα από έλεγχο του τεχνικού έφορου Κου Πασχαλίδη εξέταστηκαν τα ελαστικά μου και βρέθηκαν νόμιμα. 

Ύστερα λοιπόν από αντίδραση σε αυτό άλλων ομαδαρχών, την Κυριακή παρατηρήθηκαν εξωφρενικά πράγματα στους ημιτελικούς και τελικούς της κατηγορίας μας. 
Στον ημιτελικό λοιπόν παρατηρήσαμε ότι κάποια από τα καρτ τα οποία αγωνιζόντουσαν, είχαν παραβιάσει την κανονισμό και εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι από την οργάνωση δεν τηρούνταν η διαδικασία PARK FERME και τα ελαστικά δεν φυλάσσονταν μετά το τέλος κάθε σκέλους, βρήκαν την ευκαιρία να “Ποτίσουν” τα ελαστικά τους με ειδικό υγρό το οποίο τα μαλακώνει και κατ’ επέκταση τους δίνει τεράστιο πλεονέκτημα καθώς τρέχουν με πιο μαλακό ελαστικό.

Επομένως είναι να σαν να τρέχουν στο δικό τους αγώνα, ειδικά σε μια πίστα που το ελαστικό παίζει τον κυριότερο ρόλο. 

Την ώρα λοιπόν που πήγαμε στη σχάρα του τελικού ενημέρωσα ο ίδιος τον Αλυτάρχη του αγώνα και διαμαρτυρήθηκα έντονα για το εν λόγω περιστατικό και του είπα ότι πρέπει να γίνει έλεγχος σε όλα τα ελαστικά, γιατί τα ελαστικά κάποιων αγωνιζομένων ήταν παραποιημένα και παράτυπα και αυτό μάλιστα επιβεβαιωνόταν δια γυμνού οφθαλμού.

Αφού λοιπόν παρατηρεί και επιβεβαιώνει και ο αλυτάρχης ότι όντως συμβαίνει αυτό, κατευθύνεται προς τους αγωνοδίκες και αναφέρει το περιστατικό. 

Τότε λοιπόν καλείται ο Τεχνικός Έφορος του αγώνα Κος. Πασχαλίδης στη σχάρα και μας αναφέρει ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχθεί αυτό, παρόλο που και ο ίδιος παρατηρεί την παρανομία, αλλά δε μπορεί να την τεκμηριώσει λόγω έλλειψης του απαραίτητου εξοπλισμού.
Αυτό βέβαια σε πρώτη φάση θα μπορούσε να αποδειχθεί με την εύρεση ενός όργανου μέτρησης (γνωστό και ως σορόμετρο), το οποίο όμως η οργάνωση ουδέποτε είχε. 

Ο αλυτάρχης πράτωντας ορθά, ζητά από τους αγωνοδίκες να παρθεί απόφαση εκείνη τη στιγμή, ενώ άλλα στελέχη πίεζαν να ξεκινήσει ο αγώνας και να εξεταστεί μετά το συμβάν.

Αυτό όμως δεν θα επιβεβαίωνε την παρανομία κάποιων, αλλά θα επηρέαζε αρνητικά την έκβαση του αγώνα για όσους ήμασταν νόμιμοι και δεν θα ήταν τεχνικά εφικτό να αποδειχθεί μεταγενέστερα αφού τα ελαστικά θα είχαν χρησιμοποιηθεί και η παράνομη τροποποιημένη επιφάνεια τους θα είχε “φαγωθεί”.

Αυτή είναι και η απάντηση σε τυχόν απορία που μπορεί να έχετε περί του γιατί δεν έγινε ένσταση μετά το σκέλος, απλά διότι θα ήταν ανώφελη. 

Ξαφνικά σαν από μηχανής Θεός εμφανίζεται στη σχάρα εκκίνησης ο Κος. Αθανασέκος, ο οποίος σαν παρατηρητής του αγώνα καλό θα ήταν να περιοριστεί στο ρόλο που του είχε αναθέσει η Ο.Μ.Α.Ε. και μόνο, ο οποίος είναι να βαθμολογήσει τα στελέχη και όχι να μεροληπτεί και να εξυπηρετεί συμφέροντα επαναλαμβάνοντας τακτικές του πρόσφατου παρελθόντος ασκώντας πίεση στους αγωνοδίκες να ξεκινήσουν τον αγώνα, χαρακτηρίζοντάς τον ως γιορτή, λόγω του ότι υπήρχε ήδη μια δεκάλεπτη καθυστέρηση και το πρόγραμμα στη τηλεόραση ήταν ζωντανό.

Επίσης εαν η ενέργεια του κύριου παρατηρητή ήταν θεμιτή, αμερόληπτη, αποσκοπούσε μόνο στην ομαλή διεξαγωγή της διοργάνωσης και δεν έγινε για να καλύψει τους παράνομους συναθλητές μας ας μας μάζευε ανθρώπινα και φιλικά όλους τους οδηγούς μετά το τέλος του αγώνα να μας εξηγήσει με επιχειρήματα την λανθασμένη ενέργεια του και ότι λόγω των ειδικών περιστάσεων δεν μπορούσαν να πράξουν αλλιώς και ίσως να τον κατανοούσαμε και όχι να συζητάει χαμογελαστός σκυφτά κρυμμένος πίσω από την γραμματεία με τους συντελεστές αυτής της φαρσοκομωδίας, στους οποίους καμία τιμώρια δεν επιβλήθηκε.

Οι οδηγοί λοιπόν ως το απαραίτητο συστατικό της τέλεσης αυτού του αγώνα, περιμένουν από τις αρμόδιες αρχές να τους σεβαστούν και να είναι δίκαιοι.

Όταν λοιπόν σε μια τόσο σοβαρή καταγγελία οι αρμόδιες αρχές κλείνουν τα μάτια, και δε προστατεύουν τους αγωνιζόμενους αλλά προστατεύουν το “EVENT” και αυτούς που παρανομούν, τότε καλό θα ήταν στο επόμενο Pick Patras η διοργάνωση να μην απαιτήσει χρήματα από τους οδηγούς και να πλήρωσει κάποια από τα έξοδα αυτών μιας και ως αναντικατάστατοι πρωταγωνιστές αυτού του θίασου οι οδηγοί θα έπρεπε να αμοιφθούν. 

Θα έπρεπε να γνωρίζετε επίσης ότι οι οδηγοί δεν έχουν οικονομικά οφέλη από τη διοργάνωση και ξοδεύουν αρκετά χρήματα για να βρίσκονται εκεί. 

Θα ήθελα λοιπόν να σας παρακαλέσω στον επόμενο “Event” που θα διοργανώσετε εάν θέλετε να σεβαστείτε και εμάς τους οδηγούς, να ρωτήσετε τις γνώμες και τις προτάσεις που μπορεί να έχουμε εάν θέλετε να μας έχετε εκεί.

Να καταλάβετε επιτέλους ότι για τον οδηγό το Pick παραμένει ένας ακόμα αγώνας που θέλει να πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα, και ότι σε έναν αγώνα υπάρχουν νόμοι και κανόνες που πρέπει να τηρούνται και όχι να παραβιάζονται χωρίς να τιμωρούνται οι παραβάτες.

Εμείς κάθε Σαββατοκύριακο κάνουμε προπόνηση στη πίστα και είναι πολύ εύκολο για εσάς να έρθετε και να ακούσετε αυτά που έχουμε να σας πούμε, δε χρειαζόμαστε μια φαντασμαγορική εκδήλωση σε ένα καλό ξενοδοχείο…

Τέλος να σημειωθεί ότι τα ελαστικά και των τριών πρώτων οδηγών και ενός ακόμα, είχαν υποστεί τη συγκεκριμένη παράνομη επεξεργασία.
Καταξιωμένοι όλοι τους σε διεθνές επίπεδο κιόλας αλλά εκτός από την ταχύτητα, χρειάζεται σεβασμός στην αθλητική διαδικασία και στους συναθλητές σου αντιπάλους και προσοχή στους παράνομους πειρασμούς….

Εάν αυτό το καρτ αντιπροσωπεύει το «ευ αγωνίζεσθαι» θα σας ευχηθώ καλή τύχη.

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Αναμένω τις ενέργειές σας

Μετά τιμής

Σέρκος Μοβσεσιάν




Related

Pick 4931407631254626100

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Αγαπητε Σερκο, ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΧΕΙΣ, το οποιο βέβαια δεν θα βρείς. Και βέβαια θα έπρεπε να αμείβονται ,οσοι πηγαίνουν στο PICK και διακινδυνεύουν τον εξοπλισμό τους αλλά και την υγεία τους , οπως αμείβονται και ολοι οι showmen-performers-διασκεδαστές .....κλπ. κάποιοι βγάζουν αρκετά εκμεταλλευόμενοι το πάθος των οδηγών για αγώνες. Για κανονισμούς τι να σου πώ τώρα, πολλοί από εμάς θα μπορούσαν να γράψουν βιβλίο με ιστορίες φρίκης για τους κανονισμούς και το πως εφαρμόζονται στην Ελλάδα. Αυτά είναι που διώχνουν τον κόσμο από το ΚΑΡΤ και δυστυχώς δεν το παραδέχονται και τα ρίχνουν όλα στο κόστος. Ναι είναι ακριβό το ΚΑΡΤ ετσι και αλλιώς οταν όμως είναι και άδικο τότε δεν έχει νόημα να αγωνίζεσαι! Μακάρι κάποιος να σου απαντήσει στα δικαιολογημένα ερωτηματικά σου, εγώ πάντως δεν έχω πάρει ποτέ απαντήσεις. Οπως πχ. για την αλλαγή στις ημερομηνίες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, για να αναφέρω το πιό πρόσφατο γεγονός, με κατά την γνώμη μου , μοναδικό στόχο να μην γίνει Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
    Συνέχισε να κάνεις προπόνηση σε αυτό που αγαπάς μαζί με τους άλλους οδηγούς που επίσης το αγαπούν και δεν έχουν σαν μοναδικό στόχο την ΚΑΡΟ και την προβολή των ομάδων.

    Φιλικά
    Κώστας Σωτηρόπουλος ο πατέρας του Φώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ'αρχάς συγχαρητήρια κε Μοβσεσιάν για την δημόσια ανάδειξη του θέματος. Περιγράφετε το πρόβλημα με πολύ κατανοητή γλώσσα. Εγώ είμαι ένας απλός φίλαθλος, που ήθελα το 8χρονο παιδί μου, να αρχίσει από πέρσι να κάνει καρτ. Κάποιος φίλος, που έχει γιό που συμμετέχει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα με βοήθησε να κάνει ένα δοκιμαστικό, ο γιός μου και μάλιστα δωρεάν. Τον ευχαριστώ δημόσια. Όταν λοιπόν τελείωσε το περσινό PICK της Πάτρας, μαθαίνοντας τα έξοδα που κάνουν οι οδηγοί και οι γονείς τους, (μεταφορικά, μηχανικοί, προετοιμασία και αναλώσιμα καρτ, καύσιμα κλπ) που έχουν το μικρόβιο και αγαπάνε το άθλημα, του είπα ότι :" Είναι ξεφτίλα να πληρώνουν οι συμμετέχοντες. Οχι μόνο δε θα έπρεπε να πληρώνουν, αλλά θα έπρεπε να επιδοτούνται για τη συμμετοχή τους." Είμαι ακόμα ένα ρομαντικός και ηθικός άνθρωπος, πιστεύω. Δυστυχώς κάποιοι δεν είναι και με κάνουν να πιστεύω ότι βγάζουν λεφτά, με τις πλάτες άλλων. Ας μην πάει κανείς του χρόνου να αγωνιστεί, να δουν τη γλύκα. Αλλωστε οι οδηγοί είναι που φέρνουν τον κόσμο και σε αυτούς αξίζουν τα εύσημα. Φοβάμαι όμως ότι το μεράκι και η αρρώστια του να καμαρώνεις τον γιό σου, θα κάνει αρκετούς να συμμετάσχουν ξανά και να επωφεληθούν κάποιοι από αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται το καρτ στον θεσμό είναι ενδεικτικός της αντίληψης των ανθρώπων... Στα μεγάφωνα άκουγες συνέχεια "τελειώνουμε (ξεμπερδεύουμε...) με το διαγωνιστικό μέρος και πάμε στο shoooowwwww" λες και το κύριο θέμα είναι τα drift και η Στικούδη. Πρέπει να καταλάβουν ότι αν δεν κατέβουν τα καρτ, δεν θα υπάρχει και τίποτα από τα υπόλοιπα. Δεν έχουν καταφέρει να βάλουν ένα μαγνήτη για τα όργανα και η διοργάνωση στα αγωνιστικά σημεία που πονά δεν έχει βελτιωθεί ουσιαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item