Όλη η αλήθεια για το P.I.C.K. σε μια καταιγιστική επιστολή από τον Δούβρη

Ο Χρίστος Δούβρης σε μια επιστολή πραγματικά καταιγιστική θέτει τα ερωτηματικά που τέθηκαν φέτος στο P.I.C.K. και ανάγκασαν αρκετούς οδηγούς να μην πάρουν μέρος στην μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 



Παράλληλα δίνει και την απάντηση στο εύλογο ερώτημα που το έθεταν όλοι εδώ και καιρό: 
"Γιατί δε τρέχεις φέτος στο P.I.C.K.;" και θέτει ερωτήματα που απαιτούν άμεση απάντηση από τους υπεύθυνους.

Όλη η επιστολή αναλυτικά: 

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ NA ΛΕΓΕΤΑΙ 

Προς αγωνιζόμενους , φίλους και όσους αγαπούν το καρτ. 

Ήρθε λοιπόν η ώρα που οφείλω ως οδηγός (Πάνω απ όλα) να δώσω μια απάντηση στην ερώτηση που μου έκαναν φίλοι ,γνωστοί, θεατές αλλά και συναθλητές :

<< Γιατί δε τρέχεις φέτος στο pick ; >> 

Κατ αρχάς θα ξέρετε αρκετοί ότι είμαι ένα από τα στελέχη που πρωτοστάτησαν στην υλοποίηση αυτού του ΑΓΩΝΑ ( EVENT – SHOW είναι τα λοιπά θεάματα και όχι το καρτ ). 

Οι λόγοι που με κάλεσαν να συμμετάσχω στην υλοποίηση της ιδέας (για την οποία δεν διεκδικώ την πατρότητα) δεν ήταν βέβαια τα όμορφα μου μάτια αλλά οι ιδιότητες που είχα και έχω: 

• Πατρινός με αγάπη για την πόλη που γεννήθηκα , μεγάλωσα και δραστηριοποιούμαι. 

• Οδηγός καρτ από το 1995 

• Συμμετοχή από το 1996 έως και σήμερα σε αγώνες πρωταθλήματος ,και όχι μόνο, στις κατηγορίες Promotion – ICA – ICC – Εθνική 100 – Εθνική 125 – ΙΑΜΕ με αγώνες και στο εξωτερικό . 

• Ένας από τους ιδιοκτήτες της πίστας Καρτμανια από το 1997 

• Ένας από τους διοργανωτές του μακροβιότερου θεσμού kart γνωστού πλέον ως D_CUP 

• 5 φορές συμμετοχή στο PICK 

• 3 φορές Νικητής κατηγορίας στο PICK 

• Μέλος της λέσχης ΑΟΠ από το 2000 

Είναι απλό λοιπόν ότι με όλα τα πιο πάνω ήμουν μια απόλυτα λογική επιλογή για συνεργασία και προσφορά. 
Με ιδιαίτερη χαρά λοιπόν ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα. 
Από τις πρώτες ώρες μέχρι και το 2012 ( χωρίς 1 € αμοιβή ) , όπου σταμάτησα να συμμετέχω στα οργανωτικά, δεν υπήρξε μέρα που να μην σκεφτόμουν πως θα βελτιώσουμε κάθε χρόνο τον ΑΓΩΝΑ PICK. 
Πάντα ο προσανατολισμός μου ήταν <πρέπει να υπάρχουν χαρούμενοι οδηγοί , για να γίνεται ο ΑΓΩΝΑΣ και να έρχονται και άλλοι> 

Φτάσαμε λοιπόν στο 2015. 
Από την αρχή φαινόταν ότι κάτι δεν πάει καλά ,αλλά προτιμούσα να περιμένω πριν αποφασίσω αν θα συμμετείχα.
Συγκριτικά με ΟΛΕΣ τις άλλες χρονιές υπήρχαν πολλές ατέλειες που με έθιγαν ως οδηγό 

• Μεγάλο πρόβλημα στην επίτευξη συμφωνίας μεταξύ Προμοτερ και λέσχης.( κάτι το οποίο γινόταν επί 6 χρόνια έως τον Ιούνιο ) 

• Οι κανονισμοί δεν είχαν ανακοινωθεί ακόμα και όταν <άνοιξαν > οι συμμέτοχες (κάτι το οποίο γινόταν επί 6 χρόνια έως τον Ιούνιο ) 

• Δεν υπήρχε καμία συμφωνία για προμήθεια ελαστικών (κάτι το οποίο γινόταν επί 6 χρόνια έως τον Ιούνιο ) • Δεν υπήρχε καμία επικοινωνία για τα διαδικαστικά με τον θεσμό μας DCUP, παρ ότι προκηρύχτηκαν και οι 2 κατηγορίες του, στο PICK (κάτι το οποίο γινόταν επί 6 χρόνια έως τον Ιούνιο ) 

Εύλογα λοιπόν τίθενται τα ερωτήματα : 
Ποια είναι η σοβαρότητα και ο σεβασμός απέναντι στον αθλητή ,όταν πρώτα από όλα δεν μπορούν να εγγυηθούν την ΑΣΦΑΛΕΙΑ μου; 
Αυτό, διότι δεν συμφωνούν η λέσχη με τον προμοτερ. 
Το ότι δεν συμφωνούν η λέσχη με τον προμοτερ μεταφράζεται ότι η λέσχη που έχει την ικανότητα για να παρέχει στελέχη με την κατάλληλη εμπειρία και γνώση ,στο πιο επικίνδυνο αγώνα στην Ελληνική επικράτεια , είναι αμφίβολο αν θα τελέσει τον ΑΓΩΝΑ. 

Αυτή την έλλειψη εμπειρίας την υπεστήκαμε όλοι μας το 2009 και το 2010.
Όσοι συμμετείχαν θα θυμούνται τα ατυχήματα και ζημίες που κόστισαν εκατοντάδες ή και χιλιάδες € σε πολλούς αγωνιζομένους. 

Αν αναρωτιέστε γιατί είναι ο πιο επικίνδυνος αγώνας καρτ για θεατές και αγωνιζομένους σας επισημαίνω τα εξής . 

• Στην πίστα έχεις ζώνες διαφυγής στο pick όχι 
• Στην πίστα έχεις πρόσφυση , στο pick όχι 
• Στην πίστα οι συνθήκες πρόσφυσης παραμένουν σταθερές, στο PICK όχι 
• Στην πίστα έχεις ορατότητα , στο pick όχι 
• Στην πίστα ο θεατής είναι μακριά , στο pick όχι 
• Στη πίστα έχεις χρόνο να αντιδράσεις , στο pick όχι 
• Στην πίστα οι επισκευές στην άσφαλτο έχουν γίνει με προσοχή στο PICK όχι 

Είναι σαφέστατο λοιπόν γιατί η πίστα είναι πιο ασφαλής.
Για όλα τα πιο πάνω ΑΠΑΙΤΩ οι κριτές να είναι έμπειροι και να μπορούν να εγγυηθούν την ΑΣΦΑΛΕΙΑ μου και όχι να πειραματιστούν επάνω μου.
Να είναι έμπειροι και να με προστατέψουν μόλις συμβεί ένα ατύχημα στην γωνία που εγώ δεν βλέπω και όχι να μείνουν αποσβολωμένοι. 
Να είναι έμπειροι για να με προειδοποιήσουν όσο πιο άμεσα γίνεται και όχι να πηδούν μπροστά μου κάνοντας νοήματα με τα χέρια αλαλάζοντας.
Να είναι έμπειροι για να καθαρίσουν γρήγορα το πέρασμα και όχι με λάθος τρόπο 

Όντας μέλος της λέσχης και γνωρίζοντας την δυσφορία και την δηλωμένη αποχή ,σημαντικότατων στελεχών και κριτών δεν υπήρξε κανένας ενδοιασμός για τα αν θα πρέπει να συμμετάσχω. 
Στην πράξη ήταν φανερή ,σε ένα έμπειρο μάτι , η έλλειψη αριθμού κριτών και βοηθών σε σχέση με άλλα PICK . 
Τυγχάνει το 90% από τους κριτές που ήταν τα προηγούμενα χρόνια να τους γνωρίζω. 

Δεν είναι δυνατόν μέχρι την τελευταία στιγμή να προσπαθούν να βρουν στελέχη και να υπάρχουν ακυρώσεις. 
ΜΟΝΟ αυτή την χρονιά παρουσιάστηκε αυτό το φαινόμενο. 

Ερχόμαστε λοιπόν και σε ακόμα ένα σημείο. 
Όταν ακούω να διαδίδουν ότι θα κάνουν δεκτούς οδηγούς οι οποίοι δεν έχουν κάνει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ αγώνα ή με ΜΕΓΑΛΗ αποχή από τον χώρο του καρτ για χρόνια ή όποιος τρέξει την προηγούμενη Κυριακή σε αγώνα επάθλου ( όχι κατ εξαίρεση ) καταστρατηγώντας έτσι τον κανονισμό ο οποίος αναφέρει ρητά < ο οδηγός πρέπει να έχει κάνει τρεις αγώνες τα τελευταία τρία χρόνια > τότε για ποια ΑΣΦΑΛΕΙΑ μιλάμε στον πιο δύσκολο και επικίνδυνο αγώνα; 

Ακόμα και μικρά παιδάκια έβαλαν τελικά να τρέξουν με μηδαμινή εμπειρία. 
Όλα αυτά γιατί ; Για να γεμίσουν την σχάρα για τηλεοπτικούς λόγους; 
ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ; Τι είμαστε οι μονομάχοι της Ρώμης ; 

Όλοι οι έμπειροι οδηγοί γνωρίζουμε το ρίσκο. 
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ν΄ αυξάνουν τις πιθανότητες εις βάρος μου. 
ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ στην προσπάθεια μου .Αν παρατηρήσουν τα φετινά ατυχήματα θα δουν πόσοι άπειροι ή με αποχή ετών οδηγοί είχαν έξοδο ή έκαναν τετακε με αποτέλεσμα να τρακάρουν άλλοι οδηγοί και να δημιουργηθούν θέματα. 
Τα βίντεο που κυκλοφορούν , χρόνια, στο διαδίκτυο και δείχνουν καρτ ακόμα και με έμπειρους οδηγούς να φτάνουν στο όριο να περάσουν πάνω από τα κάγκελα, δεν λένε κάτι; 

Είπαμε όλα είναι θέμα πιθανοτήτων ,με διαφοροποίηση όμως στα ποσοστά. 
Φτάνουμε λοιπόν και σε άλλο ένα θέμα όχι τόσο σοβαρό όσο η ΑΣΦΑΛΕΙΑ αλλά δείχνει τη συνέπεια και την σοβαρότητα που μας αντιμετωπίζουν 

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΗΣΟΥΝ; 

Που ακούστηκε ν΄ αλλάζει ο κανονισμός των ελαστικών αφού έχουν κλείσει οι συμμετοχές και 4 μέρες πριν τον ΑΓΩΝΑ;;;;;; 
Μόνο αν είναι κάποιος άσχετος δεν καταλαβαίνει την σοβαρότητα τέτοιων θεμάτων και τις συνέπειες τους. 
Ακόμα και αν ακυρώσει την συμμετοχή του ένας αγωνιζόμενος λόγο αντίθεσής του , υπάρχουν κόστη που θα πρέπει να υποστεί , (Ξενοδοχεία , άχρηστες πλέον προπονήσεις, τεχνική προετοιμασία , αλλαγή προγραμματισμού κλπ) 

Επιπρόσθετα 3 ώρες πριν τον αγώνα ανακοίνωση ότι ο κάθε οδηγός ( σε 2 από τις κατηγορίες ) μπορεί να χρησιμοποιήσει και μεταχειρισμένα λάστιχα ;;;;; 

Την προηγούμενη χρονιά δώσαμε μάχη για να καταφέρουμε να επιτρέψουν στους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν μόνο 1 σετ καινούργια λάστιχα και όχι 2 υποχρεωτικά (όπως είχε γίνει ΟΛΕΣ τις άλλες χρονιές) !!!!! 

Ξαφνικά αγνοούν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν από χημικά πρόσθετα ; 
Δεν θέλω να κάνω τον μετά τον προφήτη προφήτης και ν΄ ασχοληθώ με τον ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ τρόπο που χειρίστηκαν το γνωστό συμβάν με τα λάστιχα παραβλέποντας κατά συρροή κανονισμούς και διαδικασίες , μεροληπτώντας υπέρ κάποιων αγωνιζομένων ,παραποιώντας εν γνώση τους τελικά , το αποτέλεσμα του αγώνα!!! 
Τον ΝΟΜΙΜΟ αγωνιζόμενο πως τον προστάτεψαν; 
Πως εγγυώνται την ίση αντιμετώπιση;
Για πιο λόγο να χαλάσει έστω και ένα € για να έρθει να τρέξει όταν δεν μπορεί να καρπωθεί τ΄ αποτελέσματα της προσπάθειας του επειδή υπάρχει αδιαφορία για το δίκαιο και το καρτ; 
Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει όσοι από εμάς δραστηριοποιούνται στο χώρο του καρτ , να υποστεί τις συνέπειες της αδιαφορίας , της ασυνέπειας και της άγνοιας; 

Γιατί πρέπει το καρτ να βρεθεί εκτεθειμένο; 

Γιατί πρέπει το PICK αντί να βοηθά την εικόνα του καρτ να γίνει η αιτία να κατηγορηθεί ο χώρος για επικίνδυνος , βρώμικος και κάθε άλλο παρά αξιοκρατικός; 

Δεν με αφορά το ποιοι κερδίζουν, αν κερδίζουν, πόσα κερδίζουν ,από ποιους κερδίζουν, πως κερδίζουν.
Εμένα με ενδιαφέρει να σέβονται το καρτ ,τους οδηγούς και τους θεατές. 

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται επιπλέον ανάλυση γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχει ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον αγωνιζόμενο και μέριμνα για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ του. 

Επειδή όμως την ευθύνη την έχει αυτός που έχει την γνώση ΟΦΕΙΛΩ να μην συμμετάσχω μέχρι να μπορώ να νιώθω ασφαλής (όσο είναι δυνατόν) και ότι τιμούν την συμμετοχή μου στον Θεσμό.

Η αιτία που δεν ανακοίνωσα τους λόγους που δεν συμμετείχα, ΠΡΙΝ την ολοκλήρωση του PICK ήταν για να μην θεωρηθεί ότι ο σκοπός μου ήταν να πλήξω τον θεσμό. 

Ας υπογραμμίσω ότι το καρτ υπήρχε και θα υπάρχει και χωρίς το pick , το αντίστροφο όμως μόνο δεδομένο δεν είναι … 

 Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε να διαβάσετε τα πιο πάνω 

 Χρίστος Δούβρης



Related

Pick 6782822211217925390

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Κώστας Σωτηρόπουλος
    Αγαπητέ κ. Δούβρη πόσο δίκιο έχετε, αλλά και πόσα ακόμα θα μπορούσατε να γράψετε από την πλευρά του οδηγού, ο οποίος αντί να είναι το επίκεντρο έχει καταντήσει ο τελευταίος τροχός της αμάξης , αυτός του οποίου δεν θα ζητήσουν ποτέ την άποψη, ούτε καν για την προστασία της σωματικής του ακεραιότητας!!!
    Οι οδηγοί έχουν καταντήσει αντικείμενο στυγνής εκμετάλλευσης και όπως πολύ σωστά λέτε δεν μας ενδιαφέρει πoιός βγάζει λεφτά και πόσα, αλλά μας ενδιαφέρει πάρα πολύ και θα έπρεπε η άποψή μας να λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπ' όψιν , για την ποιότητα και την ακεραιότητα των αγώνων στους οποίους διακινδυνεύουμε την σωματική μας ακεραιότητα αλλά και τον εξοπλισμό μας!!
    Δυστυχώς δεν ελπίζω να πάρετε απαντήσεις, δεν νομίζω ότι έχουν καταλάβει, ότι χωρίς το πάθος των οδηγών καρτ, αυτοκινήτου μηχανής κ.λ.π. απλά δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    Όταν θα το καταλάβουμε και εμείς και μοναδικός μας στόχος δεν θα είναι μία ανούσια και κάλπικη νίκη τότε ίσως να μπορέσουμε να αντιδράσουμε για το καλό και το μέλλον του ΚΑΡΤ και του μηχανοκίνητου....
    Θα μπορούσα και εγώ να γράψω για το PICK αφού ο Φώτης ο γιός μου είχε πάρει μέρος στα δύο πρώτα PICK στην κατηγορία ΜΙΝΙ αλλά όσα έχετε θίξει είναι υπέρ αρκετά.
    Ας πάρουμε πρώτα απαντήσεις σε αυτά και βλέπουμε.
    Φιλικά και με σεβασμό σε κάποιον που τόλμησε …
    Κώστας Σωτηρόπουλος ο Πατέρας του Φώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item