Αλλαγές σχετικά με τους κινητήρες Rotax Max Evo

Δείτε τις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν από τη Rotax-BRP, με στόχο την άριστη λειτουργία των κινητήρων Rotax Max Evo για την νέα χρονιά



Σε ανακοίνωση της η Rotax BRP αναφέρει:

Από το τέλος του 2014, και μετά την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων δοκιμών η BRP – Rotax, εγκαινιάζει τους νέους κινητήρες της σειράς Evo στην αγορά.

Εκτός από τα κύρια θετικά σχόλια της αγοράς, τα οποία έχουμε λάβει, υπάρχουν και κάποιες ενστάσεις σχετικά με τις αποτυχίες των κατασκευαστικών στοιχείων και τις ασταθείς λειτουργίες του κινητήρα.

Οι περισσότερες ενστάσεις σχετίζονται με :

1) Την ηλεκτρονική βαλβίδα εξαγωγής, η οποία δεν λειτουργεί σωστά.

2) Την αποτυχία της νέας μπιέλας

3) Την αποτυχία της πλεξούδας με αποτέλεσμα την ασταθή λειτουργία του κινητήρα.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα σχόλια σχετικά με αυτά τα θέματα.

1) ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ

Από την αρχή της σειράς παραγωγής ,έχουμε δώσει κινητήρες στην αγορά όπου η πίεση στο κάρτερ έχει χρησιμοποιηθεί για να κλείσει η βαλβίδα εξαγωγής (το ελατήριο κάτω από το πιστόνι της βαλβίδας εξαγωγής).

Η πίεση περιβάλλοντος, σε διαφορετικά υψόμετρα, προκαλεί την προσωρινή ασταθή λειτουργία της βαλβίδας εξαγωγής.

Για να διασφαλιστεί η σταθερή λειτουργία και ακρίβεια στον χρονισμό της βαλβίδας εξαγωγής, η ROTAX αποφάσισε να αλλάξει το σύστημα και να χρησιμοποιήσει την πίεση του κάρτερ για να ανοίξει την βαλβίδα εξαγωγής (ελατήριο στην κορυφή του πιστονιού της βαλβίδας εξαγωγής)

Από τους ακόλουθους σειριακούς αριθμών κινητήρων το σύστημα αναβάθμισης, παρέχετε σαν αρχικός εξοπλισμός

8398316 (125 ΜΑΧ evo)

8382456 (125 MAX DD2 evo)

Για όλους τους κινητήρες 125 ΜΑΧ Evo, 125 MAX DD2 Evo και Evo Kιτ αναβάθμισης της ηλεκτρονικής βαλβίδας εξαγωγής , που έχουν δοθεί από πριν, σας προσφέρουμε από τον Μάιο του 2015 ένα Kιτ αναβάθμισης (ROTAX 481265) δωρεάν , δια μέσω του δικτύου εργασιών μας.

Αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με την σωστή λειτουργία της ηλεκτρονικής βαλβίδας εξαγωγής, σας παρακαλώ επικοινωνήστε με τα κέντρα εργασιών της ROTAX και τους dealers για σχετική υποστήριξη.

2) ΜΠΙΕΛΑ

Με την σειρά των κινητήρων Evo ,παρουσιάσαμε και την νέα μπιέλα η οποία έχει σχεδιαστεί με σαφή εστίαση στην βελτίωση της ανθεκτικότητας του ρουλεμάν .

Όλες οι δοκιμές για την έναρξη της σειράς παραγωγής έχουν επιβεβαιωθεί θετικά για την επίτευξη των στόχων μας.

Με την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν, λάβαμε παράπονα για την αποτυχία της μπιέλας Εvo 1 .Αυτές οι αποτυχίες της μπιέλας έχουν αναλυθεί και έτσι τροποποιήθηκε ελαφρώς ο σχεδιασμός της (= μπιέλα Εvo 2) . Αυτή η τροποποίηση έχει βελτιώσει σημαντικά την αντοχή της μπιέλας σχετικά με τις αποτυχίες που είχαν εμφανιστεί στην αγορά με τις μπιέλες Εvo 1.

Από τους ακόλουθους σειριακούς αριθμούς κινητήρων η νέα μπιέλα Εvo 2 παρέχετε σαν αρχικός εξοπλισμός

8398340 (125 ΜΑΧ Εvo )

8382455 (125 MAX DD2 Εvo)

Στην συγκεκριμένη περίπτωση που μία μπιέλα Εvo 1 αποτύχει, η ROTAX θα δεχθεί εγγύηση για πάνω από 12 μήνες από την ημερομηνία της αγοράς του προιόντος (ως προέκταση της κανονικής 6μηνης εγγύησης).

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Στους πελάτες που έχουν στην κατοχή τους κινητήρα ROTAX με μπιέλα Εvo 1 , θα προσφερθεί μια μπιέλα Εvo 2 δωρεάν σε περίπτωση που θέλουν να ανανεώσουν το Κιτ της μπιέλας κατά την ετήσια επισκευή του κινητήρα.

Αυτή η προσφορά θα ισχύσει μέχρι και τα τέλη του Φεβρουαρίου του 2016.

Αν έχετε οποιαδήποτε ανησυχία σχετικά με την μπιέλα , σας ζητάμε να επικοινωνήσετε με το κέντρο εργασιών ή τον Dealer .

3) ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ EVO ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ

Έχουμε αναλύσει προσεκτικά τις αναφερόμενες αποτυχίες του διακόπτη off/on/start και της καλωδίωσης .

Οι διακόπτες off/on/start έχουν αποτύχει εξαιτίας ενός εσωτερικού σφάλματος της επαφής . Ο τεχνικός σχεδιασμός της εσωτερικής επαφής έχει τροποποιηθεί για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του.

Η αποτυχία του διακόπτη off/on/start καλύπτεται από την τακτική εγγύηση του κατασκευαστή της ROTAX .

Ένας χαλασμένος διακόπτης θα αντικατασταθεί από ένα διακόπτη με βελτιωμένο σχεδιασμό.

Οι καλωδιώσεις μας δείχνουν είτε σπασμένους συνδέσμους (καλώδιο γείωσης, ρελέ μίζας) είτε αποτυχία της εσωτερικής επαφής των συνδέσμων. Ο κραδασμός των ηλεκτρικών εξαρτημάτων, (ECU, πηνίο ανάφλεξης , μαγνητική βαλβίδα), προκαλείται από τον κινητήρα και τις δονήσεις του οχήματος, και μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανθεκτικότητα της καλωδίωσης (εξαρτάται από την εγκατάσταση της καλωδίωσης πάνω στο καρτ).

Η καλωδίωση έχει τροποποιηθεί σε κρίσιμους τομείς έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ανθεκτικότητα και η άψογη λειτουργία της. Μια αποτυχία στην καλωδίωση, καλύπτεται με την κανονική εγγύηση του κατασκευαστή .

Μια αποτυχημένη καλωδίωση θα αντικατασταθεί από μια νέα καλωδίωση με βελτιωμένο σχεδιασμό .

Το επίπεδο χαμηλής δόνησης των ηλεκτρικών εξαρτημάτων (ECU, πηνίο ανάφλεξης , μαγνητική βαλβίδα) έχει σημαντικές επιπτώσεις στην αντοχή της καλωδίωσης.

Για να ελαχιστοποιηθεί το επίπεδο των κραδασμών των ηλεκτρικών εξαρτημάτων η BRP – ROTAX θα ξεκινήσει καμπάνια ανταλλαγής για την πλάκα στήριξης, η οποία κρατάει το ECU, το πηνίο ανάφλεξης και την μαγνητική βαλβίδα σε συνδυασμό με την βελτιωμένη καλωδίωση.

Η πλάκα στήριξης που παρέχεται με τους κινητήρες Εvo και το Κιτ αναβάθμισης θα αντικατασταθεί από ένα επανασχεδιασμένο σύστημα πλάκας στήριξης .

Αυτή η καμπάνια ανταλλαγής, θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2016.

Επικοινωνήστε με τα κέντρα εργασιών και τον Dealer της ROTAX για να διευθετήσετε την καμπάνια για την πλάκα στήριξης και την καλωδίωση.

Η BRP –ROTAX, είναι πεπεισμένη ότι ο συνδυασμός της βελτιωμένης καλωδίωσης και της πλάκας στήριξης θα δώσουν ένα δυνατό αποτέλεσμα για σταθερή λειτουργία των κινητήρων Εvo.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι λυπούμαστε πολύ για την όποια ταλαιπωρία εξαιτίας των τεχνικών προβλημάτων κατά την διάρκεια της εισαγωγής των νέων κινητήρων Εvo.

Αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας και προσφέρουμε το παραπάνω πρόγραμμα στήριξης , και ελπίζουμε στην συνεχή αφοσίωση σας ως πελάτες της ROTAX.

Φιλικά

BRP – POWERTRAIN GMBH & CO KG


Related

technical 5470971556382796109

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item