Πως αντιμετωπίζουμε τις συνθήκες γόμας σε μια πίστα

Δεν είναι και ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο να συναντάμε συνθήκες έντονης πρόσφυσης στις Ελληνικές πίστες ειδικά όπως τις συναντούν οι οδηγοί στις πίστες της Ιταλίας, αλλά αξίζει να δούμε μερικές βασικές ρυθμίσεις που μπορούμε να κάνουμε στο σασί μας όταν βρισκόμαστε σε μια οργανωμένη προπόνηση ή σε έναν αγώνα με πολλά καρτ.


Σημαντικό ρόλο παίζουν τα λάστιχα που χρησιμοποιούμε, η "συμπεριφορά" της πίστας, η θερμοκρασία οδοστρώματος και φυσικά ο τύπος σωλήνα που χρησιμοποιούμε.



Στις μέρες μας τα σασί που κυκλοφορούν είναι με 30mm σωλήνα όπως αυτά της OTK, και με 32mm ή 30/32mm σωλήνα.

Για τα σασί με 30mm σωλήνα δοκιμάστε όταν η πίστα πιάσει γόμα:

- πιο σκληρό κάθισμα (κατεβάζοντας το κάθισμα χαμηλά)
- πρόσθετα μπαράκια στο κάθισμα
- πιο σκληρό άξονα (πειραματιστείται με το μήκος)
- πιο σκληρή μπροστινή μπάρα (αν είναι διαθέσιμη) 
- τσοκ Μαγνησίου

Για τα πιο σκληρά σασί με 32mm ή 30/32mm σωλήνα η φιλοσοφία είναι ακριβώς η αντίθετη

- πιο μαλακό κάθισμα (κατεβάζοντας το κάθισμα χαμηλά)
- λιγότερα μπαράκια στο κάθισμα
- πιο μαλακό άξονα (πειραματιστείται με το μήκος)
- αλλαγή στην Ackerman
- τσοκ Μαγνησίου
 
Πέρα από αυτά όμως η απόλυτη ισορροπία μέσα στην πίστα έρχεται από το πόσο καλά ξέρουμε να οδηγάμε ώστε να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές της πίστας ανεξάρτητα από τις ρυθμίσεις μας.

Related

technical 9166349690881565046

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item