Test Drive | Iame X30 Super Ένα όπλο.. με τεχνολογία αιχμής

Την Κυριακή που μας πέρασε είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο μοτέρ στον χάρτη του παγκόσμιου καρτ που ακούει στο όνομα IAME X30 Super.


Το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της IAME είναι στα 175cc και σίγουρα η οδηγική εμπειρία μαζί του ήταν ιδιαίτερα απολαυστική και γρήγορη.



Η ροπή του ξεκινάει στις 10.000 στροφές και φθάνει μέχρι τις 15000 στροφές αποδίδοντας όλη την δύναμη του γραμμικά και χωρίς να νιώθεις ότι ζορίζεται ιδιαίτερα το μοτέρ ακόμα και στις υψηλές στροφές στο τέρμα της ευθείας. 

Η δύναμη που έχει από χαμηλά βοηθάει στο να διορθώσεις άμεσα, οδηγικά λάθη μέσα στην πίστα ενώ με στρωτή οδήγηση αγριεύει η κατάσταση καθώς απλώνει την δύναμη του και κατεβάζει γρήγορα το γυρολόγιο σε συνδυασμό με την ανεβασμένη τελική ταχύτητα που έχει σε σχέση με άλλα αυτόματα μοτέρ.

Αποτελεί σίγουρα μια κατηγορία μόνο του το συγκεκριμένο μοτέρ καθώς σε χρόνους μπορεί άνετα να σταθεί κοντά στα εξατάχυτα KZ.


Απευθύνεται τόσο σε χομπίστες όσο και σε απαιτητικούς οδηγούς.

Τα 175cc δεν αφήνουν το μοτέρ να ζοριστεί ιδιαίτερα δίνοντας του μεγάλη διάρκεια ζωής κάνοντας ιδιαίτερα οικονομική την συντήρηση του. Τα ηλεκτρονικά του έχουν απλοποιηθεί ενώ γενικότερα εμφανίζεται ιδιαίτερα απλό στην κατασκευή του παρόλο που κρύβει όλη την τεχνολογία αιχμής από την IAME.
Σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο της IAME στην Ελλάδα Κο Μιχαλόπουλο δεν επιδέχεται βελτιώσεις από βελτιωτές κάνοντας το μοτέρ ιδιαίτερα ανταγωνιστικό από την αγορά του μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το κόστος συμμετοχής του σε αγώνες. 

Στα χέρια ενός έμπειρου οδηγού το IAME X30 Super αποτελεί σίγουρα ένα δυνατό όπλο και ταυτόχρονα ένα εργαλείο οδηγικής τελειοποίησης καθώς απαιτεί ακόμα πιο οριακή οδήγηση.
Για έναν χομπίστα οδηγό παρόλο που η δύναμη του δεν τρομάζει το πεδίο εξερεύνησης και οδηγικής εξέλιξης μεγαλώνει απότομα σε εύρος αλλά σίγουρα είναι αρκετά ευκολοδήγητο και το γεγονός ότι δείχνει ιδιαίτερα οικονομικό στην συντήρηση του αποτελεί μια ιδανική λύση.

Το κόστος αγοράς του είναι κοντά στα 3.500 ευρώ κάτι που του δημιουργεί έναν υψηλό δείκτη απόδοσης τιμής.

Στα μειονεκτήματα το γεγονός ότι δεν υπάρχει ακόμα κατηγορία αγώνων στην Ελλάδα για αυτό το μοτέρ κάτι που ελπίζουμε να αλλάξει σύντομα καθώς άνετα θα μπορούσε να στηρίξει μια κατηγορία με πραγματικά ενιαίου τύπου μοτέρ.

Επιμέλεια και Test Drive: Ασημακόπουλος Χρήστος



Related

offers 5878239861906752944

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


Supporters

kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
27-28/5 1ος D Cup Challenge - Αθήνα
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US


yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item