Ξεκινά τον Απρίλιο το ανανεωμένο D Cup Challenge 2016 - Πρόγραμμα Κανονισμοί

Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί κανονισμοί και το τελικό πρόγραμμα του D Cup Challenge 2016.


Στις 24 Απριλίου ξεκινά η αγωνιστική δράση για το D Cup Challenge 2016 στην πίστα Καρτόδρομο των Αφιδνών με την Startline να αναλαμβάνει την διοργάνωση του πρώτου αγώνα.

Ο 2ος αγώνας θα γίνει στις 5 Ιουνίου στην Πάτρα στην πίστα Kartmania και ο 3ος στο San Nicolas στην Καλαμάτα στις 10 Ιουλίου με διοργανωτή τον ΑΟΠ.
Οι δύο τελευταίοι αγώνες του θεσμού θα πραγματοποιηθούν στις 23/10 και στις 20/11. 

Αναλυτικά οι κανονισμοί:


                                                                 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SENIOR

1. Οδηγοί ,κατόπιν έγκρισης, LICENSE  C Senior.Δεν μπορεί να συμμετάσχει στην κλάση A senior όποιος έχει βρεθεί 1ος στην τελική κατάταξη της συγκεκριμένης  κλάσης(ή αντίστοιχη της ) 2 φορές .
2. Aν οι συμμετοχές είναι περισσότερες από την χωρητικότητα της πίστας είναι δυνατόν να ακολουθηθεί τη διαδικασία της σύστασης ομάδων ακυρώνοντας το άρθρο 11.   
3. Απαγορεύεται η χρήση μπροστινών φρένων
4. Τα μοτέρ και τα καρμπυρατέρ που γίνονται δεκτά ,θα είναι ,χωρίς καμία τροποποίηση .Όλα τα μοτέρ και τα καρμπυρατέρ θα είναι σύμφωνα με τα αντίστοιχα εργοστασιακά δελτία αναγνώρισης τους .
5. Το φίλτρο αέρος ( παπάς ) είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης εκτός του Rotax που επιτρέπεται μόνο τα 2 πιστοποιημένα (παλαιού και νέου τύπου) και του BMB που ορίζεται το Freeline B23R
6. Πιο κάτω ορίζονται τα μοτέρ με τα αντίστοιχα βάρη , καρμπυρατέρ και κλάση  
Μάρκα – τύπος Καρμπ.   μάρκα- τύπος Βάρος Κλαση
a. Vortex Rok DELORTO VHSH 30 165 Κιλα Α-Senior
b. Komet K 25 Pop RL TILLOTSON HL 334A /AB Ή  HL 360 165 Κιλα Α-Senior
c. Iame Leopard TILLOTSON HL 334A /AB Ή  HL 360 165 Κιλα Α-Senior
d. Rotax Max FR125   DELORTO VHSB 34 QD/QS 175 Κιλα Α-Senior
e. ΙΑΜΕ Χ30     TRYTON HB27 170 Κιλα Masters
f. ΒΜΒ TRYTON HB27 170Κιλα Masters
g. Δεν γινονται δεκτα τα μοτερ Rotax Max EVO 2015 
7. Για το Rotax Max 
a. Επιτρέπεται η χρήση όλων των , κατά καιρούς , πιστοποιημένων τύπων εργοστασιακού συμπλέκτη
b. Είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση οποιουδήποτε τύπου φίλτρου βενζίνης μεταξύ ντεπόζιτου – καρμπυρατέρ.
c. Στο καρμπιρατέρ Delorto επιτρέπονται μόνο ο πιο κάτω συνδυασμός 
Φλοτέρ  3.6γρ   (Floats)
Προζιγκλερ (εξωτερικό ) “60”  (Idle jet) 
Εισαγωγή προζιγκλερ ( εσωτερικό ) “60"  (Idle jet insert)
Εισαγωγή καρμπυρατέρ 8.5 (Carburettor insert)
βελόνα Κ98  (Needle)
Βελονοθήκη  FNN 266  (Needle jet) 
carburettor slide “40” in casting 
Βελονοθήκη στάθμης INC 150
8.   Για τα μοτέρ ΙΑΜΕ POP RL 125 και Leopard επιτρέπονται και τα reed τύπου carbon πάχους 0.24-0.25μμ
9. Στα μοτέρ ROTAX επιτρέπεται και η χρήση του γραναζιού μίζας, φυγοκεντρικού, γραναζιού και καμπάνας της Righetti – Ridolfi Spa.
10. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ με 3λιτ βενζίνης σύμφωνα με τον πίνακα στο άρθρο Νο 6   
11. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί ,πέραν και των κοινών ,ισχύουν σύμφωνα με τον Γ.Κ 2016 της ΟΜΑΕ
12. Ο αριθμός των γύρων για κάθε σκέλος της κατηγορίας ορίζονται 24  
12. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΕΛΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ
a. Διαδικασία 10λεπτου χρονομετρημένων βάσει του οποίου καθορίζεται η εκκίνηση του Α σκέλους.
b. Στο  Α σκέλος ,η σειρά εκκίνησης καθορίζεται  από την διαδικασία 10λεπτου χρονομετρημένων.
c. Στο Β σκέλος η θέση εκκίνησης ,καθορίζεται  από την αντίστροφη παράταξη των οδηγών  από την σειρά τερματισμού  τους στο Α σκέλος ,(δηλαδή ο 1ος  ξεκινά τελευταίος , ο 2ος προτελευταίος κ.ο.κ  .Κατόπιν   τοποθετούνται οι λοιποί οδηγοί (μη τερματίσαντες) σύμφωνα με τον αριθμό γύρων που πραγματοποίησαν (δηλαδή  αυτός που πραγματοποίησε τους περισσότερους γύρους ξεκινά πιο μπροστά κλπ).
d. Στον  τελικό ( Γ σκέλος ) η θέση εκκίνησης του αγωνιζόμενου καθορίζεται από το άθροισμα των βαθμών ποινής στα Α και Β σκέλη. Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ οδηγών λαμβάνεται υπ όψιν η κατάταξη τους στα χρονομετρημένα
e. Οι βαθμοί ποινής στα Α , Β σκέλη  υπολογίζονται ως εξής:
i. Στην συνέχεια της κατάταξης που προκύπτει από τους τερματίσαντες οδηγούς του κάθε σκέλους, τοποθετούνται οι μη τερματίσαντες σύμφωνα με τον αριθμό γύρων που πραγματοποίησαν (δηλαδή  αυτός που πραγματοποίησε τους περισσότερους γύρους τοποθετείται πιο μπροστά κλπ).
ii. Στην νέα αυτή κατάταξη  βαθμολογείται με μηδέν βαθμούς ο πρώτος,  1 βαθμό ο δεύτερος κ.ο.κ. μέχρι και τον τελευταίο.
13. Η κατηγόρια μπορεί να διασπαστεί σε 2 ανεξάρτητες με την προϋπόθεση ότι ο ελάχιστος αριθμός συμμετοχών θα είναι 8 σε κάθε μια .Η διαδικασία αγώνα θα είναι η ίδια 
14. Αφαιρούνται τα 4 χειρότερα αποτελέσματα Η κάθε κλάση έχει ξεχωριστή βαθμολογία – κύπελλα σύμφωνα με τα άρθρα 29-32 των κοινών κανονισμών 
15. Σε περίπτωση που 2 οδηγοί έχουν την ίδια κατάταξη στις κλάσεις , προτεραιότητα έχει ο αγωνιζόμενος της κλάσης Masters. 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  SUPER

1. Οδηγοί LICENSE  C Senior
2. Τα μοτέρ που γίνονται δεκτά (ΚΖ2 και ICC 6 ταχυτήτων) θα είναι σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους.
3. Το φίλτρο αέρος ( παπάς )  είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης 
4. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚΖ2 και ICC 
5. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ με 3λιτ βενζίνης ορίζεται τα 180 κ
6. Επιτρέπεται ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων
7. Επιτρέπονται οι εξατμίσεις και των 3ων προηγουμένων πιστοποιήσεων  
8. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί ,πέραν και των κοινών , ισχύουν της  ΚΖ2 σύμφωνα με τον Γ.Κ 2016 της ΟΜΑΕ ( διαδικασία αγώνα – χρονομετρημένα- ημιτελικός – τελικός κλπ)
9. Ο αριθμός των γύρων για κάθε σκέλος της κατηγορίας ορίζονται 18 +γύρους σχηματισμού
10. Αφαιρούνται τα 3 χειρότερα αποτελέσματα.
11. Θεσπίζεται επιπλέον κλάση (PRO) όπου θ΄ απονέμονται κύπελλα σε κάθε αγώνα (από 2 – 3 συμμετοχές της κλάσης 1 κύπελλο , από 4-6  συμμετ 2 κύπελλα ,7-  συμμετ 3 κύπελλα) .Στην κλάση αυτοί μπορούν να συμμετέχουν οδηγοί μόνο κατόπιν αίτησης και έγκρισης από την οργανωτική επιτροπή την 1η φορά που θα συμμετάσχουν στον θεσμό. Σε αυτή μπορούν ν αγωνιστούν οδηγοί με ελαφρύτερη αγωνιστική εμπλοκή. Δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί οδηγοί που το 2016 θ αγωνιστούν στην κλάση super  
12. Ο κάθε οδηγός λαμβάνει κύπελλο μόνο από την κλάση όπου συμμετέχει. Δεν υπάρχει κατάταξη γενικής 
13. Για το ετήσιο αποτέλεσμα όλοι οι συμμετέχοντες υπολογίζονται ως μια (1) κατηγορία .Αν και στις 2 κλάσεις , σε 4 από τις 5 συναντήσεις υπάρξουν τουλάχιστον  8 αγωνιζόμενοι ( δηλαδή 8 super + 8 Pro ) , τότε και μόνο θα υπάρξει ξεχωριστή ετήσια κατάταξη 

              ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  MINI 60 – CSAI

1.Στην κατηγορία  MINI 60  μπορούν να συμμετέχουν οδηγοί  οι οποίοι είναι  κάτοχοι άδειας τύπου C για αγώνες  ΜΙΝΙ. Η κατηγορία χωρίζεται σε δύο ηλικιακές κλάσεις ΜΙΝΙ Α και ΜΙΝΙ Β  οι οποίες διαγωνίζονται σε κοινό αγώνα με ίδιο εξοπλισμό. Η κλάση  ΜΙΝΙ  Β  συμμετέχει στην ιδιαίτερη κατάταξη οδηγών έως 10 ετών αλλά και στην  γενική κατάταξη κατηγορίας ΜΙΝΙ 60 . 
Κινητήρας: 
1. Mπορούν να χρησιμοποιηθούν κινητήρες δίχρονοι 60 cc, αερόψυκτοι, χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, με  τροφοδοσία ροής κυλίνδρου (Piston Port), σύμφωνα με τα Δελτία Αναγνώρισης (homologation) CSAI (COMISSION SPORTIVA AUTOMOBILISTICA ITALIANA) και μόνον.  Ο κύλινδρος πρέπει να είναι κατασκευασμένος από χυτοσίδηρο (cast iron)  χωρίς επικάλυψη χρωμίου ή νικαζιλ..
Οι οδηγοί που θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες με λήξη της ομολογκασιον το 2014 είναι δυνατόν να έχουν ξεχωριστή κατάταξη και απονομή εφ όσον είναι περισσότεροι από 3.
Οι κινητήρες που δηλώνει ο οδηγός  θα είναι ίδιας ημερομηνία λήξης ομολογκασον
2. Το silencer (φίλτρο αέρος)  θα είναι σύμφωνα με το προβλεπόμενο από το Δελτίο αναγνώρισης . Ο χώρος καύσεως θα είναι ο προβλεπόμενος από το νέο ΔΑ.  H μετάδοση της κίνησης θα γίνεται μόνον μέσω μηχανισμού φυγοκεντρικού συμπλέκτη στις 3.500 στροφές / λεπτό. Το γρανάζι μετάδοσης θα είναι Ζ11 και το πίσω γρανάζι (κορώνα) ελεύθερο.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ CSAI ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 2007 ΕΩΣ 2011 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ.
3. Καρμπυρατέρ :Το καρμπυρατέρ πρέπει να είναι  DELORTO με δελτίο αναγνώρισης CSAI, διαμέτρου 18 mm. H ύπαρξη ενός φίλτρου αέρος - τύπου όπως περιγράφεται ανωτέρω - στην εισαγωγή του καρμπυρατέρ είναι υποχρεωτική.
4. Ανάφλεξη:Με δελτίο αναγνώρισης CSAI   
5. Εξαγωγή καυσαερίων: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνον το αυθεντικό σύστημα εξαγωγής καυσαερίων του κατασκευαστή.
6. Σασί: Γίνονται δεκτά σασί, σύμφωνα με τα Δελτία Αναγνώρισης (homologation) CSAI   ΜΙΝΙ  ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΚΑΙ ΜΕΤΑ .
  Όλοι οι σωλήνες του σασί θα είναι διαμέτρου 28 mm Χ 2  ± 0,1 mm, το δε μεταξόνιο θα είναι έως  950 mm ± 5 mm.
O πίσω άξονας θα έχει διάμετρο 30 mm , θα στηρίζεται μόνον σε δύο ρουλεμάν και θα έχει μέγιστο μήκος 960mm ± 10mm. Το βάρος του θα είναι 2900 gr ± 100 gr. Τα φρένα θα είναι υδραυλικά με δελτίο αναγνώρισης CSAI. Απαγορεύεται η πρόσθετη στήριξη καθίσματος με μπάρες επιπλέον των προβλεπομένων από τον κατασκευαστή και το Δελτίο Αναγνώρισης. Το ρεζερβουάρ της βενζίνης θα έχει χωρητικότητα τουλάχιστον 3 λίτρα.
H τοποθέτηση πλαϊνού αμαξώματος, μπροστινού πάνελ και μπροστινού σπόιλερ είναι υποχρεωτική. Επιτρεπόμενο μέγιστο άνοιγμα τροχών μετρούμενο από την εξωτερική πλευρά, 110 cm. Επιτρέπεται η αναβάθμιση των σασί περασμένου ΔΑ με υλικά του νέου ΔΑ 2010 - 2014. Απαγορεύεται η χρησιμοποίηση παλαιών σασί με μεταξόνιο 900mm. 
7. Bάρος:  Ελάχιστο βάρος  110  κιλά  (σασί + κινητήρας + οδηγός  με περιβολή αγώνα).
8. Τροχοί:
Εμπρός 115 mm   
Πίσω 150 mm   
Ελαστικά στεγνού:     Εμπρός    10 Χ 4,00 - 5,    Πίσω   11 Χ 5,00 - 5       T-Race Soft της HEIDENAU        
9. Κόστος συμμετοχής 100 €
10. Ο αριθμός των γύρων για κάθε σκέλος της κατηγορίας ορίζονται 14 +γύρους σχηματισμού
11. Αφαιρούνται τα 3 χειρότερα αποτελέσματα 
12. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί ,πέραν και των κοινών , ισχύουν της  MINI σύμφωνα με τον Γ.Κ 2016 της ΟΜΑΕ

     
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 STROKE

1. Στην κατηγορία αυτή μπορούν να συμμετέχουν οδηγοί οι οποίοι είναι κάτοχοι άδειας τύπου LICENSE  C SENIORΕίναι στην ευχέρεια των διοργανωτών να μην κάνουν δεκτή μια συμμετοχή εάν δεν συνάγει με την φιλοσοφία της κατηγορίας που δεν απευθύνεται σε οδηγούς υψηλού επιπέδου.
2. Κινητήρες:  RK1, 4-Stroke 150cc - 4V OHC, μονομάρκα.
3. Σασί :  Σασί EXTREME WORLD FORMULA 32mm, μονομάρκα. Σύστημα φρένων Speed Evo CIK/FIA 18/FR/17, μπροστινός προφυλακτήρας XTR14 CIK/FIA 19/CA/20, μπροστινό panel XTR14 CIK/FIA 96/CA/14 (Expity 12/2020), πλαϊνοί προφυλακτήρες CIK/FIA 102/CA/14 (Expity 12/2020), πίσω προφυλακτήρας CIK/FIA 95/CA/14 (Expity 12/2020).
4. Τα καρτ θα διανέμονται στους οδηγούς έπειτα από κλήρωση. Δεν επιτρέπονται οι συμμετοχές από ιδιωτικά καρτ.
5. Η σχέση μετάδοσης θα είναι μια για κάθε πίστα και θα απαγορεύεται η αλλαγή της.
6. Το set up των ρυθμίσεων θα είναι ίδιο σε όλα τα καρτ και απαγορεύεται οποιαδήποτε αλλαγή.
7. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντικατάσταση μερών του σασί και του κινητήρα πέραν των εργοστασιακών.
8. Ελαστικά : Slicks ΗΕΙDENAU RKM, Βρόχινα HEIDENAU WH1. 
9. Κάθε καρτ θα φέρει ένα καινούργιο σετ ελαστικών για ελεύθερες δοκιμές, επίσημα χρονομετρημένα και 2 σκέλη αγώνα.
10. Δεν θα υπάρχει διαδικασία park ferme. Ο οδηγός θα έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση 1 μπροστινού + 1 πίσω ελαστικού μόνο εφόσον είναι εμφανή κάποια έντονη φθορά/καταστροφή λόγω ξένου σώματος ή λόγω αστοχίας υλικού.
11. Τροχοί : Μέγιστο φάρδος τροχών με το ελαστικό φουσκωμένο στη πίεση που χρησιμοποιείται: Εμπρός 135 mm και Πίσω 215 mm
12. Bάρος ελάχιστο : 175 κιλά (σασί + κινητήρας + οδηγός με περιβολή αγώνα).
13. Ο αριθμός των γύρων ορίζεται στους 15 +γύρους σχηματισμού για κάθε σκέλος της κατηγορίας
14. Αφαιρούνται τα 3 χειρότερα αποτελέσματα. Δεν αφαιρούνται περισσότερα από 1 αποτελέσματα από κάθε συνάντηση στην οποία συμμετείχε ο αγωνιζόμενος.
15. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί ,πέραν και των κοινών , ισχύουν σύμφωνα με τον Γ.Κ 2016 της ΟΜΑΕ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΟΙ  ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

1. Ημερομηνίες και τυχόν αλλαγές θα ανακοινώνονται στον πίνακα ανακοινώσεων των καφέ και στα πιτ της κάθε πίστας , στο www.kartmania.gr, 
2. Κόστος συμμετοχής 130 €
3. Οι δηλώσεις συμμετοχής «κλείνουν» την τελευταία Δευτέρα πριν τον αγώνα . Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δηλώσει εκπρόθεσμα , τότε αν γίνει δεκτή η συμμετοχή του ,θα υπάρξει επιβάρυνση 50€.Για να γίνει δεκτή η συμμετοχή πρέπει μαζί με την δήλωση , να έχει τακτοποιηθεί και οικονομικά. 
4. Ο διοργανωτής δικαιούται να απορρίψει οποιαδήποτε συμμετοχή για την συνοχή της κάθε κατηγορίας χωρίς περαιτέρω αιτιολόγηση μόνο: 
1. κατά την 1η φορά (της σεζόν) που δηλώνει συμμετοχή ο αγωνιζόμενος 
2. κατά την διάρκεια της σεζόν αν έχουν προκύψει  θέματα συμπεριφοράς ( π.χ.  βωμολοχία , ήθος) του οδηγού ή άλλου ατόμου που συσχετίζεται με αυτόν(π.χ Μηχανικός , βοηθός , γονέας, ομαδάρχης )    
5. Απαγορεύεται ρητά ο διαπληκτισμός αγωνιζομένων ή ατόμων που συσχετίζονται με αυτούς, με ποινή έως και αποκλεισμό του αντιστοίχου αγωνιζομένου, με συνοπτικές διαδικασίες, από τους οργανωτές του κυπέλλου .
6. Καθ΄ όλη την διάρκεια της συνάντησης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ σε οποιονδήποτε να έρθει σε επαφή με τον αλυτάρχη εκτός και αν κληθεί από αυτόν. Σε κάθε αγώνα θα ορίζεται υπεύθυνος αγωνιζομένων όπου θα αναλάβει την επικοινωνία
7. Σύστημα ψύξης ελεύθερο με υγρό μόνο νερό
8. Όποιος  αγωνιζόμενος αποδειχθεί παράνομος σε μοτέρ , παρελκόμενο του ή αποβληθεί από το κύπελλο ( Νο 4 – 5 ), αποκλείεται από τον  θεσμό  για τους 5 επόμενους αγώνες ανεξαρτήτου αγωνιστικής περιόδου και ακυρώνεται η υπάρχουσα βαθμολογία του. 
9. Δεν είναι απαραίτητη  η σφράγιση των μοτέρ ή το μαρκάρισμα αυτών. Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη επισκευής και μόνον , απαιτείται η έγγραφη αίτηση προς τον τεχνικό έφορο προ οποιασδήποτε παρέμβασης στο μοτέρ. Κατόπιν έγγραφης έγκρισης επιτρέπεται να προχωρήσει η επισκευή.
10. Ο τύπος της μπαταρίας είναι ελεύθερος  ίδιων προδιαγραφών (τάσης – έντασης ,AH ) με τις προβλεπόμενες ανά μάρκα και μοτέρ ή με ειδική έγκριση από την οργάνωση
11. Επιτρέπεται η επικόλληση ταινιών στα ψυγεία με την προϋπόθεση ότι κολληθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι δυνατόν να αφαιρεθούν από τον οδηγό κατά την διάρκεια του σκέλους .Εάν υπάρξει αποκόλληση  αυτής έστω και ακούσια επισύρει Ποινή αποκλεισμού από το σκέλος
12. Είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση δοχείων υπερχείλισης , όπου προβλέπονται (Π.χ  Ψυγείο , βενζίνη κλπ) 
13. Για όλους τους αγώνες καθορίζεται υποχρεωτικά ενιαίος τύπος καυσίμου, που είναι ο τύπος βενζίνης που διατίθεται στα πρατήρια βενζίνης της Ελληνικής Επικράτειας  ως αμόλυβδη βενζίνη με μέγιστο τα 100 οκτάνια
14. Επιτρέπεται η χρήση ως λαδιών μίξης μόνο τα FACTORY RACING 2T KART ENGINE OIL και 100% SYNTHETIC 2T RACING ENGINE OIL (KART) της εταιρίας VROOAM POWERSPORT LUBRICANTS
15. Ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την βοήθεια μηχανικών – εισαγωγέων για τον τεχνικό έλεγχο.
16. Ο διοργανωτής έχει το δικαίωμα όποτε κρίνει να ζητήσει από τον συμμετέχοντα την αλλαγή μέρους ή  και ολόκληρου του κινητήρα και τον παρελκόμενων του με άλλο που θα του δοθεί ιδίου τύπου ή αντίστοιχου.
17. Ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να εφαρμόσει ,οποτεδήποτε ,οποιαδήποτε διαδικασία προκειμένου να εξασφαλίσει την νομιμότητα των υλικών .  
18. Τιμή σετ ελαστικών αγώνα --- €  
19. Τα λάστιχα στεγνού ορίζονται τα HEIDENAU SH1
20. Τα λάστιχα βροχής ορίζονται τα HEIDENAU WH1
21. Ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση με τα ελαστικά που παρέδωσε για μαρκάρισμα στην έναρξη της συνάντησης .Υποχρεωτικά καινούρια ελαστικά.
22. Επιτρέπεται η αλλαγή έως δυο ελαστικών (1 εμπρός +1 πίσω) 
23. Γίνονται δεκτά σασί  παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση ) χωρίς τροποποιήσεις. Περιφερικά πλαστικά προστασίας με έτος έναρξης πιστοποίησης 2003+. 
24. Δεν επιτρέπεται η χρήση κεραμικών φρενών
25. Στο σύστημα φρένων των σασί επιτρέπεται η χρήση προϊόντων FRIXA Co Ltd
26. Σε όλα τα μοτέρ πέραν των εργοστασιακών πιστονιών, επιτρέπεται και η χρήση των πιστονιών της εταιρίας ΜΕΤΕΟR Piston Srl
27. Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές και οι τροποποιήσεις στο σασί  και στα εξαρτήματα του.(ως ιδιοκατασκευη ορίζεται κατασκεύασμα που έχει φτιαχτεί από κάποιον ιδιώτη και δεν είναι βιομηχανικής παραγωγής ή «έτοιμο» )
28. Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση πίσω πλαστικών προφυλακτήρων με δελτίο αναγνώρισης 03 + (πλαστικοί) 
29. Oι εκκινήσεις θα είναι τύπου χαμηλής ταχύτητας εκτός της Super που θα είναι τύπου standing
30. Στην κατηγορία Senior επιτρέπεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας με εξωτερική μίζα μόνο στην σχάρα εκκίνησης του σκέλους ή στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης 
31. Η βαθμολογία των τερματίσαντων στα σκέλη 15β. ο 1ος -12β. ο 2ος- 10β. ο 3ος  - 9β. ο 4ος – 8β. ο 5ος κλπ  έως τον 12ο  ανεξάρτητα από τον αριθμό συμμέτοχων της κατηγορίας
32. Οι έξι (6) συμμετοχές είναι ο ελάχιστες προκειμένου να προσμετρήσει μια κατηγορία-κλάση , 
33. Εάν ένας οδηγός δεν καταφέρει να συμμετάσχει στα ελεύθερα δοκιμαστικά ή και να χρονομετρηθεί ακόμα ,κατόπιν αποδεκτής τεκμηρίωσης της αδυναμίας ,τότε θεωρείται εκκινησαντας και μπορεί να συμμετάσχει στο επόμενο σκέλος είναι περισσότεροι από ένας τότε η μεταξύ τους σειρά εκκίνησής προκύπτει από τον αριθμό συμμετοχής τους . 
34. Η τελική κατάταξη του έτους υπολογίζεται ως εξής:
1. Όσοι αγωνιζόμενοι δεν συμμετείχαν σε τουλάχιστον 4 συναντήσεις αφαιρείται η βαθμολογία τους ανά αγώνα (Σαν να μην είχαν λάβει μέρος) Τους βαθμούς τους , τους παίρνουν οι αμέσως επόμενοι αγωνιζόμενοι που έχουν λάβει μέρος σε τουλάχιστον 4 συναντήσεις .Κατόπιν αφαιρούνται τα απαιτούμενα σκέλη. Έτσι διαμορφώνεται μια νέα τελική κατάταξη .Κάτω από αυτήν τοποθετούνται όλοι οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι σύμφωνα με την όποια βαθμολογία είχαν. 
2. Αφαιρούνται τα προβλεπόμενα χειρότερα ,από τα τελικά αποτελέσματα (μόνο από αυτούς που πληρούν το κριτήριο των 4 συναντησεων). Δεν αφαιρούνται  περισσότερα από 1 αποτελέσματα από κάθε συνάντηση στην οποία συμμετείχε ο αγωνιζόμενος .
3. Για να ισχύσει η βαθμολογία κατηγορίας πρέπει να πραγματοποιηθούν  τουλάχιστον 4 συναντήσεις.  
4. Δεν μπορεί να αφαιρεθεί σκέλος στο οποίο ο οδηγός έχει τιμωρηθεί με επίδειξη μαύρης σημαίας ή αποκλείστηκε ή δεν έλαβε μέρος . 

35. Ο μέγιστος αριθμός συμμετοχών ανά κατηγορία ορίζονται αυτές που προκύπτουν από την χωρητικότητα της εκάστοτε πίστας.
36. Τα κύπελλα της συνάντησης δίδονται στην πρώτη τριάδα της κατηγορίας - κλασης του τελευταίου σκέλους. 
37. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤ , ΕΝΤΟΣ ΤΕΝΤΑΣ  
38. Όλα τα καρτ θα φέρουν , στις θέσεις που θα τους υποδειχθεί , τα λογότυπα των χορηγών. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ο αγωνιζόμενος δεν μπορεί να εκκινήσει στο σκέλος.
39. Ο διοργανωτής τηρεί το δικαίωμα διαφοροποίησης των επάθλων με άλλα ,τουλάχιστον ίσης οικονομικής αξίας
40. Όποιος αγωνιζόμενος απουσιάζει αδικαιολόγητα από την τελετή απονομής του κυπέλλου < χάνει >  το έπαθλο του και το τρόπαιο.  
41. Οι αγωνιζόμενοι στην απονομή του αγώνα υποχρεούνται να φορούν την αγωνιστική φόρμα και παπούτσια .Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης δεν θα τους αποδίδεται το κύπελλο και η βαθμολογία του αγώνα.  
42. Η σειρά προτεραιότητας για την αποδοχή μιας συμμετοχής ορίζεται από τον αριθμό των αγώνων που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος, στον θεσμό του Οργανωτή , αρχικά κατά το 2015 και μετά κατά το 2016 -2014 κλπ 
43. Δεν γίνεται δεκτή η ένσταση εναντίον διαπίστωσης γεγονότος που δηλώνεται από τον Αλυτάρχη, τους Εφόρους Εκκίνησης και Τερματισμού ή από οποιονδήποτε άλλον έχει ορισθεί από την οργάνωση για την διαπίστωση αυτού του γεγονότος
44. Οι αριθμοί θα είναι μαύροι με κίτρινο φόντο 
45. Στα πλαϊνά πλαστικά προστασίας πρέπει εκτός του αριθμού συμμετοχής , ν΄ αναγράφεται και το ονοματεπώνυμο  . Χωρίς αυτά ο αγωνιζόμενος δεν ξεκινά . 
46. Το σύστημα χρονομέτρησης θα είναι επιλογή της Οργάνωσης του Κυπέλλου 
47. Ο διοργανωτής τηρεί το δικαίωμα αλλαγής κανονισμών εγκαίρως ,αν αυτό κριθεί αναγκαίο



Related

news 2837972675867757852

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Ερωτήσεις για την κατηγορία 4-stroke.
    Δεν αναφέρεται πόσο θα κοστίζει η χρήση τους. Η συμμετοχή ειναι 130 και καλύπτει αυτό το κόστος, προφανώς όχι.
    Αν τα καρτ ειναι 15 και οι αγωνιζόμενοι περισσότεροι, μάλλον θα γίνουν γκρουπ.
    Νομίζω θα μπορουσε να ενταχθεί στο Club license αυτό πρωτάθλημα 4-stroke, φαντάζομαι θα έγινε προσπάθεια και δεν θα κατέστει δυνατόν.

    Μπράβο και πάλι γι'αυτή την νεα κατηγορία, και ευχόμαστε να έχει πολλές συμμετοχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H κατηγορία 4stroke απευθύνεται σε οδηγούς που δεν θέλουνε να διαθέσουνε μεγάλο budget, που δεν είναι τόσο ανταγωνιστικοί για να πρωταγωνιστούνε στις μεγάλες κατηγορίες και θέλουνε να ανταγωνιστούνε με απόλυτα αξιοκρατικούς όρους. Επίσης λειτουργεί και ως φυτώριο για την δημιουργία νέων οδηγών που θα στελεχώσουνε τις μεγάλες κατηγορίες του D Cup. Το παράβολο συμμετοχής είναι πριμοδοτούμενο και το κόστος συμμετοχής για έναν οδηγό είναι 480€ για Αθήνα και 640€ για την επαρχία για ελεύθερα δοκιμαστικά Σαββάτου και Κυριακή 10 λεπτά ελεύθερα, 10 λεπτά χρονομετρημένα, 15 γύροι Α' Τελικός και 15 γύροι Β' Τελικός. Συμπεριλαμβάνονται ΟΛΑ, ελαστικά δοκιμών και αγώνα, τεχνική υποστήριξη, καύσιμα, αναλώσιμα, ενοίκιο καρτ. Τα καρτ είναι 10, θα αγωνιστούνε οι 10 πρώτοι που θα δηλώσουνε συμμετοχή και θα δίνονται με κλήρωση το πρωί του Σαββάτου. Επίσης σε όλους τους συμμετέχοντες θα μοιραστούνε δώρα αξίας 3,000€. Πρώτοι όλων ζητήσαμε στην ΟΜΑΕ την CLUB LICENSE και χαμηλό παράβολο συμμετοχής μιας και είναι κατηγορία που θα φέρει νέες συμμετοχές στο καρτ και νέες license και παράβολα στην ΟΜΑΕ αλλά πήραμε αρνητική απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολυ για την απάντηση.
    Ελπίζω να πιαστούν και οι 10 συμμετοχές για την κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΟΜΑΕ απο την πρώτη στιγμή έδωσε την έγκριση της στην κατηγορία 4 stroke και επίσης ελπίζει οτι θα φέρει νέους αθλητές. Σχετικά με το δελτίο αθλητή club αυτο δημιουργήθηκε για την ομώνυμη κατηγορία με επιδότηση του κόστους απο την ΟΜΑΕ. Προφανώς η ομοσπονδια δε θα μπορούσε να επιδοτήσει κάποιον απο τους ιδιωτικούς θεσμούς και όχι άλλους,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρμοδιότητα της ΟΜΑΕ και μόνο, είναι η τήρηση των κανονισμών και η ασφάλεια των οδηγών. Δεν υπήρχε κανένας λόγος ή δικαίωμα να μην εγκρίνει η ΟΜΑΕ μια συγκροτημένη κατηγορία ιδιωτικού θεσμού που τηρεί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και είναι το ιδανικό φυτώριο. Ελκυστική για όλους η κατηγορία Κ4Α μιας και θα φέρει αρκετούς νέους υγιείς οδηγούς και αρκετά νέα $$$έσοδα$$$$ στα ταμεία της ΟΜΑΕ. Εαν όμως είμασταν πρωτοποριακοί και με διαφορετική νοοτροπία σαν το Eυρωπαϊκό Motorsport, ναι θα έπρεπε να βοηθήσει παραπάνω με κάθε τρόπο η ΟΜΑΕ, και με πριμοδότηση ("ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"), μιας και με την επιτυχία μιας τέτοιας κατηγορίας εκείνη είναι από τους μεγαλύτερους ωφελημένους. Εαν θέλετε να το συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα με επιχειρήματα ευχαρίστως από κοντά. Θα είναι σίγουρα πιο εποικοδομητικός και ευχάριστος ο διάλογος εαν ξέρουμε με ποιόν μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item