Μαθήματα ωριμότητας από τον 18χρονο Max Verstappen

Τέσσερα βάθρα σε οκτώ αγώνες έχει ήδη καταγράψει ο 18χρονος Ολλανδός πιλότος της F1 Max Verstappen και πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής των εξατάχυτων καρτ, με την ομάδα της Red Bull.


Αυτό που όμως τον ανέβασε οδηγικά επίπεδα ήταν η συμπεριφορά του και η αντίδραση του στο τελευταίο Γερμανικό γκραν πρι.



Ο Nico Rosberg στην προσπάθεια του να βρεθεί όσο ποιο ψηλά μπορεί στην κατάταξη για την μάχη του πρωταθλήματος με τον Hamilton όταν προσπάθησε να περάσει τον Verstappen οδήγησε με αντιαθλητικό τρόπο σύμφωνα με τους κριτές τον Max εκτός πίστας με κίνδυνο να συγκρουστούν και οι δύο αν ο Ολλανδός πιλότος δεν έδειχνε απίστευτη οδηγική ωριμότητα για την ηλικία του.


Η κίνηση αυτή του Rosberg του έδωσε 5 δευτερόλεπτα ποινής και όπως ανέφερε ο Max στόχος του μετά το συμβάν ήταν να παραμείνει σε αυτό το χρονικό όριο πίσω του ώστε να κατακτήσει αυτός την 3η θέση πίσω από τον team-mate του Ricciardo.

Ο Rosberg από την μεριά του υποστήριξε ότι είχε στρίψει πλήρως το τιμόνι του προκειμένου να αποφύγει τον Max κάτι που ο Max δεν δέχτηκε αναφερόμενος σε ένα παρόμοιο συμβάν μεταξύ Rosberg και Hamilton στο Αυστριακό γκραν πρι λέγοντας χαρακτηριστικά "Lewis Knows"!

Σύμφωνα με τον Max o Rosberg βρισκόταν αρκετά πίσω του όταν επιχείρησε να προσπεράσει αφήνοντας υπερβολικά αργά τα φρένα σε σημείο που πίστεψε ότι ήθελε να τον εμβολίσει για αυτό και άνοιξε την γραμμή του.

Τέτοιες επαφές είναι αρκετά συνηθισμένες σε αγώνες καρτ και ο Verstappen σίγουρα δεν μπορεί να μην είναι εξοικειωμένος σε τέτοιου είδους καταστάσεις εφαρμόζοντας με ακρίβεια όσα έχει μάθει από το μεγάλο σχολείο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.   

Τέλος αναφέρθηκε στην πολύ καλή σχέση που έχει αναπτύξει με τον Ricciardo συμβάλλοντας και οι δύο τα μέγιστα ώστε να βρίσκεται η Red Bull μπροστά από την Ferrari. 

Επιμέλεια: Χρήστος Ασημακόπουλος



Related

news 6769040590437607647

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


Supporters

kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Next Races

04-05/3 1ος Πανελληνίου - Αθήνα
11-12/3 1ος Rotax M.C. - Μέγαρα
25-26/3 2ος Πανελληνίου - Αθήνα
22-23/4 2ος Rotax M.C. - Μέγαρα
06-07/5 3ος Πανελληνίου - Σπάρτη
27-28/5 1ος D Cup Challenge - Αθήνα
24-25/6 4ος Πανελληνίου - Αθήνα
08-09/7 3ος Rotax M.C. - Μέγαρα
02-03/9 5ος Πανελληνίου - Αθήνα
16-17/9 P.I.C.K. Patras - Πάτρα
01-02/10 Special Event Rotax - Μέγαρα
28-29/10 Κύπελλο Ελλάδας - Θεσ/νίκη

FOLLOW US


yt yt
automotopatras

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item