Κυρίαρχος ο Ξυνός στην μάχη των εξατάχυτων KZ2 στο 8ο P.I.C.K. Πάτρας

Σε μεγάλο πρωταγωνιστή αναδείχθηκε ο Παύλος Ξυνός της Athens Kart Shop με (Tecno-Iame) στην μάχη της κορυφαίας και θεαματικής κατηγορίας των εξατάχυτων KZ2 στο 8ο P.I.C.K. Πάτρας Λουξ Cola.



Οδηγώντας σε ένα δικό του ρυθμό ο Ξυνός όλο το διήμερο κέρδισε την pole position στα χρονομετρημένα με χρόνο 38,309" την 1η θέση στον ημιτελικό και την 1η θέση στο μεγάλο τελικό της κατηγορίας που έκλεισε και τον κύκλο των αγώνων του 8ου P.I.C.K. Πάτρας



Στα χρονομετρημένα του Σαββάτου πίσω από τον poleman Ξυνό βρέθηκε ο Γιώργος Κοκκινίδης της Chatzis Racing Team με (Formula K - ΤΜ) ο οποίος κινήθηκε ταχύτατα και ανταγωνιστικά σε όλη την διάρκεια του διημέρου παρά το γεγονός ότι απουσιάζει από τους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς.

Στον ημιτελικό που είχε διάρκεια 12 γύρων, ο Κοκκινίδης κάνοντας μια δυνατή εκκίνηση πέρασε μπροστά και οδήγησε τον αγώνα στους πρώτους γύρους.
Ο Ξυνός με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε εντυπωσιακά στην είσοδο της πάνω μεριάς της πλατείας να περάσει και πάλι μπροστά και να ανοίξει γρήγορα μια μικρή διαφορά ασφαλείας μέχρι το τέλος του αγώνα. 
Ο Δημήτρης Βασιλέρης της PRT με (Tony-Vortex) και ο Κοκκινίδης μονοπώλησαν το ενδιαφέρον για την μάχη της 2ης θέσης με τον Βασιλέρη να περνά στο τέλος τον Κοκκινίδη, μετά από μάχη ρόδα με ρόδα σε όλο τον αγώνα, και να τερματίζει 2ος.  
Με τις ποινές που δέχθηκαν μετά το τέλος του ημιτελικού οι Κοκκινίδης, Χαντζόγλου Αθανάσιος της PRT με (FA-TM) και Μίκης Καλογηράτος της SpeedForce με (Exprit-Tm) άλλαξε η τελική κατάταξη του ημιτελικού με τον Μπενή Μηνά της CRG Hellas με (CRG-Maxter) να ανεβαίνει στην 3η θέση ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν ο Δημήτρης Τσιμπρής της T.S. Racing Team με (CRG-TM) και ο Μοβσεσιάν Σέρκος της SpeedForce με (Exprit - TM).  

Στον τελικό ο Ξυνός που ξεκινούσε από την 1η θέση έφυγε μπροστά ανοίγοντας σταδιακά και την διαφορά του από τους υπόλοιπους που έδιναν μάχες πιο πίσω φτάνοντας σε μια σχετικά άνετη επικράτηση. Ο Βασιλέρης ήταν ο μεγάλος χαμένος της εκκίνησης καθώς μια επαφή με τον Τσίμπρη τον έριξε στην 6η θέση. Προσπάθησε να επανέλθει ανακτώντας κάποιες θέσεις αλλά λίγο αργότερα έμεινε τελευταίος και εγκατέλειψε την προσπάθεια του. 
Τα δύο CRG με τον Τσίμπρη και τον Μπενή ξεκίνησαν δυναμικά τον αγώνα στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα με τον έμπειρο Μοβσεσιάν να τα καταδιώκει κυνηγώντας μια θέση στο βάθρο. 
Ο Μπενής παραδόθηκε σχετικά γρήγορα στον Μοβσεσιάν τερματίζοντας τελικά στην 9η θέση μετά από μια έξοδο που είχε. Στα μισά του αγώνα περίπου ο Μοβσεσιάν πέρασε και τον Τσίμπρη τερματίζοντας τελικά στην 2η θέση του βάθρου πραγματοποιώντας άλλη μια πετυχημένη παρουσία στο P.I.C.K.
O Τσίμπρης κατέκτησε πανάξια την 3η θέση του βάθρου πετυχαίνοντας μια σπουδαία διάκριση καθώς συμμετείχε για πρώτη φορά στο P.I.C.K. και δεν ήταν εύκολο να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες συνθήκες της πίστας.

Στην 4η θέση του τελικού βρέθηκε ο Γιώργος Κοκκινίδης που ξεκίνησε από το τέλος, μετά από έναν σπουδαίο αγώνα καταφέρνοντας να πετύχει και το best lap του αγώνα με το ασύλληπτο 37,658" που ήταν παράλληλα και ο ταχύτερος γύρος όλων των κατηγοριών στο 8ο P.I.C.K. 
Αν δεν είχε τιμωρηθεί στον ημιτελικό είχε σίγουρα πολλές ελπίδες για μια θέση στο βάθρο.
Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο ιδιαίτερα αγαπητός στην Πάτρα και πάντα μάχιμος Μίκης Καλογηράτος κερδίζοντας αρκετές θέσεις από το τέλος που ξεκίνησε την προσπάθεια του.
Στην 6η θέση και λίγο πιο πίσω από τον Καλογηράτο τερμάτισε ο Ισραηλινός πιλότος της PRT, Ariel Levy με (FA-TM).

Στην 7η θέση τερμάτισε ο πιλότος από την Λάρισα, Κυλινδρής Τριαντάφυλλος με (Maranello-TM) κερδίζοντας παράλληλα την 1η θέση στην άτυπη μάχη της KZ2 plus όπου δεν προσμέτρησε καθώς συγκέντρωσε μόλις 3 συμμετοχές, αφήνοντας δεύτερο και 8ο γενικής τον Χρήστο Ασημακόπουλο της Chatzis Racing Team με (Energy - TM) που αντιμετώπισε αρκετά μηχανικά προβλήματα.
O 3oς της κατηγορίας KZ2 Plus, Τσιδώνης Φώτης της T.S. Racing Team με (CRG-TM), ήταν άτυχος καθώς δεν κατάφερε να τερματίσει μετά από έξοδο που είχε στον 9ο γύρο του τελικού.  

Χαρακτηριστικό του υψηλού επιπέδου των πιλότων της κατηγορίας των εξατάχυτων KZ2 είναι ότι και οι 12 πιλότοι που βρέθηκαν στο grid του αγώνα κινήθηκαν για πρώτη φορά στα χρονικά του P.I.C.K. σε χρόνους κάτω από τα 40sec ξεπερνώντας σε μέση ωριαία ταχύτητα τα 85Km/h μέσα στα στενά της πόλης της Πάτρας χρησιμοποιώντας τα ελαστικά Dunlop του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting.

Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα:







Related

Xinos 1928361738574633881

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Next Races

04/12 - Karting Super Cup Αφίδνες

FOLLOW US



yt yt
omae

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item