Προς αγωνιζόμενους Κάρτ και μηχανικούς υποστήριξης

Δείτε την ανακοίνωση του Κου Δημήτρη Αθανασέκου που επιδιώκει να εστιάσει στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ελληνικό καρτ την χρονιά που διανύουμε. 






Το Κάρτ στη χώρα μας τα τελευταία δέκα χρόνια αναπτύχθηκε και καθιερώθηκε, εκσυγχρονίστηκε και χάραξε μια θετική πορεία αποτέλεσμα της οποίας είναι και οι αδιαφιλονίκητες νίκες των οδηγών του στο Ευρωπαικό στερέωμα. 

Ομως τα τελευταία δύο χρόνια, η υστέρηση του θεσμικού πλαισίου σε συνάρτηση με την οικονομική κρίση στη χώρα μας, δημιούργησε πλείστα προβλήματα στην λειτουργία και ανάπτυξη του. 

 Η ΟΜΑΕ θέλοντας να υποστηρίξει τους Ελληνες Αγωνιζόμενους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ανέλαβε την επίσημη υποχρέωση απο το Ελληνικό κράτος να κρατήσει ‘το κουμάντο’ σε μιά εποχή που οι δυσκολίες φαίνονταν ανυπέρβλητες. 

 Ξεκίνησε τον αγώνα με εφόδιο μόνο την καλή πίστη των στελεχών της και την όρεξη για πραγματική δουλειά, έχοντας να αντιμετωπίσει ‘εν τη γενέσει της’ και τις ιδιαίτερα σημαντικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών συμβολαίων για την ασφάλεια των οδηγών. 

Παρά το γεγονός οτι τα πρώτα βήματα έγιναν δειλά, ή προσπάθεια άρχισε να φέρνει αποτελέσματα και ήδη ο βραχνάς του οικονομικού ‘καταποντισμού’ παρήλθε ! 

Για να γίνει όμως αυτό εφικτό χρειάστηκε να βοηθήσουν όλοι οι αγωνιζόμενοι και οι οργανωτές. Υπήρξαν οργανωτές που ανέλαβαν τις υποχρεώσεις τους με τον καλύτερο τρόπο, υπήρξαν και αγωνιζόμενοι που κατάλαβαν άμεσα την ανάγκη ανταπόκρισης στο κάλεσμα της ΟΜΑΕ 

 Δεν λύσαμε το πρόβλημα αλλα το αντιμετωπίσαμε με θάρρος και πιστεύουμε οτι τελικά θα βγούμε νικητές! 

 Απο την αβεβαιότητα της μέτριας αρχής φτάσαμε γρήγορα με την βοήθεια τών αγωνιζομένων στην προχθεσινή ΝΙΚΗ της παρουσίας 80 και πλέον αγωνιζομένων στην ΑΨΟΓΑ οργανωμένη ανάβαση της Ριτσώνας! 

 Ο κόσμος του ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ κατάλαβε το πρόβλημα και ανασκουμπώθηκε, ‘σήκωσε τα μανίκια’ και ξεκίνησε τη δουλειά, ίδρωσε και κοπίασε, αλλα πέτυχε μια σημαντική νίκη στην υπόθεση της υποστήριξης του ΝΟΜΙΜΟΥ και ΘΕΣΜΙΚΟΥ πλαισίου. 

Δεν λύσαμε το θέμα, αλλά το αντιμετωπίσαμε μαζί και έχοντας την εμπειρία της οργάνωσης, ευελπιστούμε για καλύτερες μέρες με καλύτερες διοργανώσεις. 

Την ίδια χρονική στιγμή το ελληνικό Κάρτ αναλώθηκε σε συντεχνιακές διεκδικήσεις δρομολογώντας την αμφισβήτηση στους κύκλους του, χαμένο σε μικροδιοργανώσεις στο όριο της νομιμότητας. 

Κανείς ή ελάχιστοι σκέφτηκαν την ανάγκη να σταθεί το Κάρτ δίπλα στην προσπάθεια απόκτησης ισχυρής βάσης και να ξαναμαζέψει το χαμένο του έδαφος. 

 Και φυσικά στην πορεία αυτή όλο οι άλλοι φταίνε, ποτέ εμείς αλλα η συρρίκνωση ήλθε και άντε να ξαναφύγει ! 

 Κάνω έκκληση λοιπόν στους Ελληνες αγωνιζόμενους και τους Ελληνες μηχανικούς (που έχουν τόσες ικανότητες και τις αφήνουν να...εξαυλώνονται) να αντιμετωπίσουν το θέμα με την απαιτούμενη σοβαρότητα, να μαζευτούν και να αναθεωρήσουν, μαζί μας, τη στάση τους και να υποστηρίξουν την προσπάθεια της ΟΜΑΕ. 

Αυτό θα το κατορθώσουν κατ αρχήν με τη μαζική συμμετοχή τους στα επίσημα δρώμενα της Ομοσπονδίας μας, επιβεβαιώνοντας παράλληλα τη θέση που τους ανήκει και το μερίδιο που τους αντιστοιχεί στο Μηχανοκίνητο σύνολο της χώρας μας! 

 Επιτέλους ας αποδείξει το Ελληνικό Κάρτ, ότι όπως το Αυτοκίνητο, έτσι και αυτό μπορεί να διεκδικήσει ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ τη θέση του στο χώρο!!! 

 Ακόμα και μέσα στην κρίση... 

 Δημήτρης Αθανασέκος

Related

news 3921581871423933186

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Μιλάμε για μεγάλο δούλεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασχολίαστο! Κοροιδία μέσα στα μούτρα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν φύγετε από τις θεσεις που παρανομα κατεχετε κατι μπορει να γινει. Σταματηστε πια την κοροιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παντελής Καραγεωργίου19 Ιουνίου, 2013 18:02

    "χαμένο σε μικροδιοργανώσεις στο όριο της νομιμότητας."

    Ειδαμε και τις δικες σας τις "νομιμες"!!!

    Οι μικροδιοργανωσεις ήταν πολύ καλύτερες από οτιδήποτε είχατε κάνει εσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακου Αρχοντα του καρτ, Ριτσωνα μ κατω απο 100 συμετοχες καθε αλλο απο νικη ειναι. Εκει τρεχει κ η Κουτση Μαρια αλλα φετος πηγε μονο η κουτση...!!!!
    Επιδη τοσα χρονια ολο οι αγωνηζομενοι πληρωνουν. Κανε κατι κ εσυπου τοσο αγαπαςτο καρτ, ενα τεστ. Βαλε τη συμετοχη στο κοστος του ασφαλιστιριου επετρεψε να τρεξουν κ με μεταχηρισμενα ελαστικα. Αν δεις οτι υπαρχει ανταποκρηση παει να πει οτι ο λογος ειναι η κριση. Αν παλι οχι τοτε ασε να παρει αλλος το τιμονι οπως ειχες πει οτι θα το αφηνες τον περασμενο Νοεμβρη.
    Οπως και εσυ ανθρωπος εισαι και εχεις κανει πολλα λαθη ....

    Φιλικα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυριε Δημήτρη, Η Ριτσώνα είναι άσχετη με το καρτ και όπως ήδη ειπώθηκε οι 80 συμμετοχές μονο επιτυχία δεν ειναι αλλα ισως εκει να φταιει η κρίση. Σαν άνθρωπος είσαστε αξιολάτρευτος. Σαν υπεύθυνος του καρτ έχετε κάνει πολλά λάθη που τα πληρώνει το άθλημά μας, καθως τόσα χρόνια εσείς πρωτα από όλους εξυπηρετησατε συντεχνίες και κουμπαριες. Αφήστε νέους ανθρώπους που αγαπάνε το χώρο να αναλάβουν δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποσο πια θα εθελοτυφλούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχει δίκιο ο Άρχοντας. Η κρίση φταίει, τα Time Attack που μας καλόμαθαν σε διοργανώσεις που σέβονται περισσότερο τον οδηγό από ότι οι αγώνες τους και κάτι παρανοημένοι που αφιέρωσαν χρόνο και χρήμα για να περάσουμε καλά με αυτό που αγαπάμε.

    Πέτρος Ανωμερίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω θα συμφωνω με τον Κο Αθανασέκο. Καλό είναι να εναρμοσιστούμε με την ΟΜΑΕ αν είναι να αλλαξουν τα πράγματα προς το καλύτερο, αν και ο πρώτος αγώνας του Πανελληνιου στο Καρτοδρομο ήταν μια παρωδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παμε ολοι στις 30/6 να δουσουμε δυναμικο παρων στο Καρτοδρομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοροιδία..να πάτε σπίτια σας,τόσα χρόνια καταστρέφετε το άθλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιός δουλεύει ποιόν βρε παιδιά? Εδώ και δυο μήνες μαζευουνε υπογραφές να γίνει ο αγώνας στο Καρτόδρομο. Γιατί δεν μιλάνε στα ισα να ξέρουνε και οι οδηγοί που θα τρέξουνε? Συμφέροντα και συμφωνίες πίσω απο τις πλάτες μας πάλι? Επιτέλους λίγος σεβασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνος20 Ιουνίου, 2013 16:04

      Και ποιος το ξερει αυτο για τις υπογραφές?
      Μηπως το έχουν πει μονο σε όσους κανουν προπόνηση στο Καρτοδρομο?
      Καρτ στην υπόλοιπη Ελλαδα δεν υπάρχει?
      Καρτ σε άλλες πίστες δεν κάνουν?
      Βγηκε καμμια ανακοίνωση για το θέμα αυτό?

      Κανενας σεβασμός απέναντι στους οδηγούς που αποτελούν το καρτ.
      Ντροπή και απογοήτευση.






      Διαγραφή
    2. Επειδή δημιουργείται σύγχιση και λάθος εντυπώσεις από το προηγούμενο σχόλιο, είναι ανάγκη να διευκρινιστεί ότι ο συντάκτης του δεν είναι ο Πρωταθλητής Κωνσταντίνος (αγωνιστικό ψευδώνυμο νόμιμα κατοχυρωμένο διεθνώς σύμφωνα με τους κανονισμούς CIK/FIA) αλλά άλλο πρόσωπο, που παρακαλείται από δω και πέρα να αναφέρει ολόκληρο το όνομά του στα σχόλια που δημοσιεύει.
      Ευχαριστώ
      Χρήστος Τράκκας

      Διαγραφή
    3. Κ. Τρακα
      Μην ειναι λιγο υπερβολικο το σχολιο σας σχετικα με το ονομα του αναγνωστη ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
      Αυτο ειναι το βαφτιστικο του ονομα
      Εσεις εχετε ψευδονυμο και η γνωμη μου ειναι οτι εχει τον πρωτο λογο να χρησιμοποιει το ονομα του οπως εκεινος θελει.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Ανώνυμε,
      Ανώνυμα σχόλια και απόψεις δεν μπορούν να έχουν επώνυμη απάντηση. Συνεπώς δεν θα ασχοληθώ με τις απόψεις σας, τις οποίες σέβομαι αλλά διαφωνώ πλήρως, για τον πρόσθετο λόγο ότι είναι πάγια επιλογή μου η αποφυγή σχολιασμών γενικά. Άλλωστε δεν υπήρξε σχόλιο εκ μέρους μου αλλά επιβεβλημένη διευκρίνιση.
      Για τους αναγνώστες που θέλουν σωστή ενημέρωση θα ήθελα να προσθέσω μια τελευταία διευκρίνιση - ενημέρωση στο θέμα.
      Η χρήση μικρών ονομάτων για σχολιασμό από διάφορα άτομα είναι στην ουσία ανωνυμία, αφού υπάρχουν χιλιάδες με το ίδιο όνομα. Το αγωνιστικό ψευδώνυμο αντίθετα είναι στην ουσία πλήρες ονοματεπώνυμο. Κάτι παραπάνω : είναι αγωνιστική ταυτότητα. Και σαν τέτοια είναι απολύτως προσωπική.
      Εάν κάποιος έκανε δημοσίευση σε περιοδικό του καρτ με την υπογραφή πχ Χρήστος Ασημακόπουλος, όλοι θα θεωρούσαν ότι πρόκειται για τον ιδιοκτήτη του περιοδικού kartnews (ας μου επιτραπεί η χρήση του ονόματος μόνο ως παράδειγμα), ακόμα και άν ο συντάκτης του σχολίου ήταν διαφορετικό πρόσωπο με το ίδιο ονοματεπώνυμο. Όλοι οι αναγνώστες θα ζητούσαν τότε διευκρινίσεις αν πρόκεται για το ίδιο ή για διαφορετικά πρόσωπα και θα ζητούσαν να γίνεται διευκρίνιση κάθε φορά που θα γινόταν νέα δημοσίευση. Αν οι δύο υποθετικοί κύριοι Ασημακόπουλοι ήταν επί πλέον οδηγοί αγώνων καρτ, θα είχαν αγωνιστική άδεια με το ίδιο ονοματεπώνυμο (και διαφορετικό αύξοντα αριθμό). Η αγωνιστική Αρχή δεν θα αρνούνταν στον δεύτερο την έκδοση αδείας, επειδή θα υπήρχε ήδη άδεια με το ίδιο ονοματεπώνυμο.
      Για άδεια όμως με αγωνιστικό ψευδώνυμο τα πράγματα είναι πιο αυστηρά. Πρώτα πρώτα απαγορεύεται η χορήγηση του ίδιου ψευδώνυμου σε δεύτερο άτομο. Επίσης ο ενδιαφερόμενος είναι υποχρεωμένος να αναφέρεται εφεξής αποκλειστικά με το ψευδώνυμό του ακόμα και μετά τη λήξη της αδείας (όποτε το αποφασίσει), με συγκεκριμένες ποινές σε περίπτωση παράβασης. Τέλος καλείται να πληρώσει σημαντικά μεγαλύτερο ποσόν από αυτό που θα πλήρωνε για ονοματεπώνυμο. Βεβαίως καταθέτει πλήρη στοιχεία ταυτότητας και πλήρη δικαιολογητικά.
      Δηλαδή η διαδικασία είναι πιο αυστηρή για χορήγηση αδείας με αγωνιστικό ψευδώνυμο, το οποίο ισοδυναμεί ουσιαστικά με αγωνιστική ταυτότητα και δεν μπορεί κανείς να το χειρίζεται με ελαφρότητα.
      Είναι λοιπόν προφανές ότι αν χρησιμοποιήσει κάποιος το αγωνιστικό ψευδώνυμο άλλου, είναι σαν να ιδιοποιείται την αγωνιστική του ταυτότητα. Είναι υποχρέωση του αγωνιζομένου ή του κηδεμόνα του να υπομνήσει στο άλλο πρόσωπο το πρόβλημα που δημιουργεί και φυσικά να λάβει τα αναγκαία μέτρα σε περίπτωση που η ιδιοποίηση συνεχιστεί.
      Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη χρήση μικρών ονομάτων με τα οποία υπογράφουν πολλοί αναγνώστες σχόλιά τους σε άλλα περιοδικά διαφορετικού περιεχομένου και ευρύτερης ανωνυμίας, με τα οποία δεν βλάπτεται η προσωπικότητα άλλου προσώπου.
      Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως του στενού χώρου του καρτ, με τη χρήση του συγκεκριμένου ψευδώνυμου για έκτη συνεχή χρονιά εντός και εκτός Ελλάδος, με τη δημοσιότητα του ονόματος τα τελευταία δύο χρόνια σε υψηλά επίπεδα από πολλές δεκάδες περιοδικά της Χώρας και του εξωτερικού, είναι προφανής η ζημία που υφίσταται ο αγωνιζόμενος από τη χρήση του αγωνιστικού του ψευδώνυμου από κάποιο άλλο πρόσωπο, με άγνωστα λοιπά στοιχεία, ο οποίος εκφράζει μάλιστα απαξιωτικά σχόλια για την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και τον εμπλέκει εν αγνοία του. Ήδη είχαμε πολλά τηλεφωνήματα που ρωτούσαν να μάθουν αν το σχόλιο είναι δικό μας. Ακόμα χειρότερα μάλιστα όταν η ιδιοποίηση και τα σχόλια γίνονται στο περιοδικό με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στο χώρο του καρτ, τα οποία αναδημοσιεύονται συστηματικά από ηλεκτρονικά περιοδικά ακόμα μεγαλύτερης κυκλοφορίας.
      Ζητώ την κατανόηση των αναγνωστών για τη μακρυγορία σε ζήτημα που ξεφεύγει από τον τίτλο και το περιεχόμενο του άρθρου του περιοδικού για πολύ σημαντικά θέματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, ήταν όμως επιβεβλημένη η αντιμετώπιση στη γέννησή του ενός ζητήματος που δημιουργήθηκε από άλλους χωρίς υπαιτιότητά μας και μας ενέπλεξε εμμέσως αλλά σαφώς.

      Ευχαριστώ το περιοδικό για τη φιλοξενία
      (και τη χρήση του ονόματος του ιδιοκτήτη του ως παράδειγμα)
      Χρήστος Τράκκας

      Διαγραφή
    5. Κωνσταντίνος24 Ιουνίου, 2013 03:11

      Χίλια συυγνώμη δεν ειχα πρόθεση να δημιουργήσω τέτοιο πρόβλημα! Ουδεμία σχ'εση 'εχω με τον προαναφερόμενο οδηγό.
      Κωνσταντίνος Παπαηλίας είναι το πλήρες όνομά μου απλά νομίζω δεν νομίζω να ενδιεφερε κανεναν το επιθετο μου, περα απο την αποψή μου ισως.
      Μια και κυριε Χρηστο Τράκκα όμως αναφερθήκατε στο σχόλιο μου και είπατε οτι σας τηλεφώνησαν να μαθουν αν εσεις τα είπατε θα μου ήταν πολύ ενδιαφερον να μαθω και την δικιά σας άποψη για το θεμα και αν συμφωνειτε μαζί μου ή με τα σχόλια των υπολοίπων. Ο αντίλογος αν υπάρχει μόνο επικοδομοιτικός μπορει να είναι και τιποτα αλλο.
      Στραβα αρμενιζουμε ή ο γυαλός είναι ο στραβός?

      Η Καλαμάτα ετοιμαζεται για το Λουξ από οτι διαβασα σήμερα σε σχετικό αρθρο, για το Πανελλήνιο δεν ήταν έτοιμη?
      Ποσο δούλεμα πια?

      Υ.Γ. Σέβομαι και εκτιμώ την προσπάθεια του μικρού Κωνσταντίνου και είμαι από τους πρώτους ανώνυμους υποστηρικτές του, αλλά θα περιμενα ειλικρινα να εστιασετε στο θεμα του αρθρου και όχι στα του ονόματος!

      Ανυπομονώ για την απάντησή σας.

      Διαγραφή
    6. Το ονομα κωνσταντινος ειναι ισως το πιο κοινο ονομα στην ελλαδα. μηπως θα πρεπει οσοι βαφτιστηκαν ετσι να χρησιμοποιουν το πληρες ονομα τους για να μην μπερδευονται με τον μικρο; ειμαστε σοβαροι;

      Διαγραφή
  13. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530477347013528&set=a.108634305864503.11964.100001538029526&type=1&theater

    μια εβδομαδα πριν ελεος!!
    ρετσινι παλι κ παλι ρετσινι....θα εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μας κοροϊδεύουν για την πιστά της Καλαμάτας ότι δεν είναι έτοιμη. Συμφέροντα και τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κρίμα την μακροσκελή ανακοίνωση. Μερικές φορές η ζωή είναι η πιο σκληρή πραγματικότητα όσες σάλτσες και αν γραφούν.

    Ααα και για να μην ξεχνίομαστε η IRON που πέρυσι κατά ΟΜΑΕ έκανε εκείνους τους παράνομους, επικίνδυνους αγώνες στα Μέγαρα, το ΣΚ θα έχει 90 αυτοκίνητα στο ράλι σπριντ Ελληνικού. Παραπάνω και από την Ριτσώνα. Αλλά ευτυχώς το καρτ πρόλαβε να απαλλαχτεί από αυτούς τους οργανωτές. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. eyxarhstoume pou katastrepsate to xoro ayto pou agapame toso polu................sygxarhthria tipote allo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κυριε Αθανασεκο θα επρεπε να ντρεπεστε που βγαινετε με μια γελοια επιστολη και ριχνετε ολο το φταιξιμο σε οδηγους και επαγγελματιες και εχετε και την απαιτηση να αντιμετωπισουνε το θεμα με την απαιτουμενη σοβαροτητα. Και η πλακα ειναι οτι αποποιηστε τελειως τις ευθυνες, λες και τα κανατε ολα τελεια ολα αυτα τα χρονια. Παραιτηθητε γιατι 10 χρονια καταστροφικα ο μονος υπαιτιος ειστε εσεις, και μονο εσεις. Τα εχετε ισωπεδωσει ολα με τις καταστροφικες σας ενεργειες. Ειστε τελειως ασχετος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ποιητή, άρχοντα, πρόεδρε ή όπως αλλιώς σου αρέσει να σε αποκαλούνε. Μια σου φταίει η κρίση, μια σου φταίνε τα TIME ATTACK, μια σου φταίνε οι επαγγελματίες, μια σου φταίνε οι πισταδόροι, μια σου φταίνε οι λέσχες. Αναρωτήσου μήπως σε όλο αυτό το κατρακύλισμα του ελληνικού καρτ έχεις και εσύ ένα μικρό μερίδιο ευθύνης, αναρωτήσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και καλά δεν ήτανε έτοιμη η πίστα της Καλαμάτας και όχι το μειωμένο ενδιαφέρον των οδηγών για τους αγώνες που προσπαθείτε να επιβάλετε. Στην Καλαμάτα είμασταν το περασμένο Σαββατοκύριακο και σας πληροφορώ ότι το μόνο που ήθελε φτιάξιμο ήτανε να κοπεί το χόρτο μέσα στην πίστα και κάποια βαψίματα. Εργασίες που θα μπορούσανε να γίνουνε και να γίνει κανονικά ο αγώνας. Φτάνουνε τα ψέματα! Αναλάβετε τις ευθύνες σας και παραιτηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλοι στο Παϊδάκι - Racing kart την Τετάρτη στον Ασπρόπυργο. Γιατί παρόλο την ανυπαρξία των δοιηκούντων εμείς μπορούμε να ευχαριστιόμαστε αυτό που αγαπάμε! Πρόεδρε πέρνα μια βόλτα και μια φορά από αυτές τις "συντεχνιακές διεκδικήσεις και μικροδιοργανώσεις στο όριο της νομιμότητας" όπως λες, που κοροιδεύεις και λες ότι αυτές κατέστρεψαν το καρτ, να δούμε και την φάτσα σου, να ακούσουμε τις απόψεις σου, να ανταλλάξουμε 2 κουβέντες. Ίσως μας πείσεις να σε στηρίξουμε ή μπορεί και να αποκομίσεις κάτι σωστό και να το εφαρμόσεις στις αποτυχημένες σου ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να φας και τιποτα!!!!! και στο φευγα να παρεις ΕΛΠΟΣΙΜΟ απο τον Ταβερνιαρη

      Διαγραφή
  21. Αν και δεν ονομάζομαι Κωνσταντίνος, παρακαλώ πολύ να μου επιτρέψετε να γράψω με αυτό το όνομα, γιατί 1/ μου αρέσει πολύ το όνομα και 2/ απεχθάνομαι τους ηλίθιους
    Ενα σχόλιο μόνο θα κάνω.
    Με δεδομένη την κρίση, και δεχόμενος ότι είναι η πρώτη αιτία μείωσης συμμετοχών σε όλους τους αγώνες, έχω αποκρυσταλλώσει πια την άποψη ότι
    ΠΟΤΕ δεν φταίνε οι (μη) αγωνιζόμενοι σε μια διοργάνωση με λίγες, ή καθόλου, συμμετοχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρης Γιώργος25 Ιουνίου, 2013 02:36

    Πάντως ρε μάγκες όλοι σας με την μασκα την ανωνυμίας κράζετε! Τοσο πολύ φοβόσαστε την ΟΜΑΕ και τον ΑΘανασέκο. Υποστηρίξτε δημόσια και επώνυμα αυτα που λέτε, αλλιώς μην τα λέτε. Πάλι δεν σέβεστε το περιοδικό που σας φιλοξενεί προκειμενου να γίνετε επικοδομητική συζήτηση.
    Μαζέψτε υπογραφές ενωθείτε προτείνεται ενα νεο θεσμικό πλαίσιο και βουρ για τα γραφεια της ΟΜΑΕ. Σταματηστε την μαγκια πίσω από το πληκτρολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα σας,

    Δεν βρίσκομαι πολύ καιρό στον χώρο του αγωνιστικού καρτ, άλλωστε είμαι (ακόμα) χομπίστας. Επειδή όμως μερικές φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις αν δεν έχεις το background παρασκηνίου ολόκληρων ετών, ειλικρινά εκφράζω την απορία: ποιά είναι τα προβλήματα με την ΟΜΑΕΕ και τον κ.Αθανασέκο (δεν ξέρω κανέναν από εκεί); Προσπαθώ να καταλάβω πέρα από κάποια γενικόλογα "έχετε κάνει κακό στον χώρο του καρτ" τί συμβαίνει. Μου φαίνεται απλά σαν ένας πόλεμος μεταξύ κάποιων πλευρών που προσπαθούν απλά να επιβληθούν επικοινωνιακά, ανάλογα με το πόσοι υποστηρικτές τους γράφουν στα διαθέσιμα media.
    (Π.χ. τα πιό προφανή σε μένα αφορούν τα κόστη συμμετοχής και την εγγραφή σε σωματείο, ενώ βλέπω τη διαδικασία "αδειοδότησης" των οδηγών σαν μια στεγνή κατάθεση παραβόλου, χωρίς αναφορές σε εκπαίδευση, θέματα ασφαλείας κτλ. Αλλά δεν βλέπω να θίγεται τίποτα από αυτά βέβαια)
    Ευχαριστώ,
    Κωνσταντίνος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Vasiliadis Ioannis δεν μπορω να καταλαβω ποιο ειναι το οριο την νομιμοτητασ ποιο το νομιμο και ποιο το παρανομο εδω και 14 χρονια και ποιος ειναι ο αρχηγοσ τησ παρανομιασ εδω και 14 χρονια καθωσ και πωσ νομιμα αθλητηκα σωματια μετεχουν στισ εκλογεσ του προσωπου βα ση του αθλητικου νομου του 1999 (τροποποιηση φουρα)
    πριν από 20 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis οι ομιοσπονδιεσ στα δημοκρατικα κρατη εκλεγουν δοιηκητηκα συμβουλια με διαδικασιεσ δεν εχουν ουτε υποχρεωση ουτε κουμαντα που τουσ δινει το κρατοσ
    πριν από 17 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis εδω και 14 χρονια δηλαδη οι λισανσ με ποια νομημοτητα εκδιδονταν απο ιδιωτικη εταιρια γιατι υπηρχαν προβληματα με διεθνεισ συμετοχεσ γνωριζει κανεισ (απλα οι διεθνεισ οργανωτεσ δεν ειχαν δικαιωδοσια να ελενχουν τα τισ νομημοτητασ στην ελλαδα)
    πριν από 14 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis υπαρχεθι αποφαση του ευρωπαικου δικαστηριου αυτα τα χρονια για καταδικη μονοπολιακου καθεστοτοσ στα μηχανοκινητα στην ελλαδα (η επιτροπη ανταγονισμου ασχολειτε μονο με κουμπαριεσ)
    πριν από 13 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis υπαρχει αποφαση εφετη του αριου παγου οτι καθε δραστηριοτητα αθλητικου σωματιου ειναι συνταγματικο δικαιωμα και δεν μπορει να διακοπει
    πριν από 9 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis αθλητικα σωματια υπαρχουν πανω απο 10 χρονια (εχω την δικια μου αιτηση στο προτοδικειο) εγινε ποτε καποιοσ αγωνασ χωρισ να δημιουργησουν προβλημα οι ιδιοι που σημερα κανουν το νομιμο
    πριν από 7 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis ποια πιστα εδω και 14 χρονια εχει την αδεια που προβλεπει ο νομοσ (απου που εχουν αδεια αυτα τα χρονια και πωσ αυτη ειναι νομιμη)
    πριν από 6 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis οι πιστεσ βαση του ισχυων νομου εδω και 14 χρονια εχουν αδια απο επιτροπη περιφερια τησ νομαρχιας (παντα για τουσ αγωνες οχι για αδεια λουνα παρκ)
    πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!
    Vasiliadis Ioannis Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΕΡΕΘΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΧΘΡΙΚΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ .................. Υ.Γ. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΤ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon


Supporters

kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr
kartnews.gr

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

FOLLOW US


yt yt

ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

item